Harm |
23-6-2005 18:14 |
Posts: 3032 |
Sinds het blok gereviceert is rij ik al 4 duizend kilometer op mn Tsx. Alleen een keer een 4 plaats koppeling erin.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Sjoerd. |
23-6-2005 18:16 |
Posts: 2607 |
Mwa mijn eerste ar, die ik nu weer aan het opspuiten ben:
-gaskabel, das egt slijtage.
-oliepomp kabel, ging er toen niet af, dus werd ik '' baldadig '', en sjoed+nijptang is vragen om problemen
- dankzij het bovenste op mengsmering gaan rijden
- en daardoor een vastloper
- en dus cilinder gehoont.
- met een overmaat zuigertje erin.
- nieuw bougiekabeltje ( ouwe was tekort na nieuwe bougie)
- lekke linker voorpoot. Eigen schuld, wie gaat er nou ook stijl van een dijk naar benede rijden :P
Verder altijd in 2x kicken aan.
Lopen als een tiet.
Trekken als een beest!
Ik heb daarmee al zeker 4000 km mee gereden! ( ondertussen die probleempjes..)
2e ar, ex:
Nieuw zuigertje: met1 wir dik 80.
PC50:
carbu schoonmaken na 34 jaar moet kunnen tog? ( honda!!!!!!!!!!! )
Scoopy:
Ik wil vanacht nog slapen dus ik ga nie denken aan het gezeik da we der nu mee hebben .
Dit bericht is ge-edit door AR50Gast op 23-6-2005 18:18
|
|
|
|
honda_2takt_power |
23-6-2005 22:32 |
|
Ariej |
23-6-2005 22:35 |
Posts: 3685 |
ik heb eigenlijk nooit problemen met men mt op een verstopte sproeier na
70cc athena, proma enduro, 20mik
blijft toch lekker doorblazen, mazzel mee
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
stivoman |
23-6-2005 22:37 |
Posts: 5353 |
6 maanden 70cc nooit 1 problem mee gwoon goed blok en normaal meej gereden, goed derop gezet en genoeg benzine gehad
|
|
4 rings rule them all |
|
koen-z |
23-6-2005 22:42 |
Posts: 3702 |
dit vind ik beetje een loos topic. kan je de titel nie veranderen in: wat is er bijna net zo betrouwbaar als zundapp??
mijn dap rijd nog steed, geen gelul NOG mee gehad, ontsteking geen problemen mee,cilinder is prima.
ik vind ook zolang je dat spul origineel houd, dan houden ze het langst.
25k op het tellertje.
al 4maanden met powerfilter.
2maanden met 15 bing.
duurt niet lang meer hehe
Dit bericht is ge-edit door koen-z op 23-6-2005 22:48
|
|
|
|
Scozzisa |
23-6-2005 22:44 |
Posts: 2077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
dit vind ik beetje een loos topic. kan je de titel nie veranderen in: wat is er bijna net zo betrouwbaar als zundapp??
mijn dap rijd nog steed, geen gelul NOG mee gehad, ontsteking geen problemen mee,cilinder is prima.
ik vind ook zolang je dat spul origineel houd, dan houden ze het langst.
logisch he
tis maar wat je kiest levensduur of gein (en boetes)
Dit bericht is ge-edit door Scozz op 23-6-2005 22:45
|
|
|
|
gonzales |
23-6-2005 22:50 |
Posts: 1319 |
me maat had indertijd een "schoolbrommer" een origi ding dus een mtx o-t en hij had een opgevoerde mtx-ot . toen ie de origi mtx kocht was ie net geen 16 en blok had echt weinig compressie . we vonden dat ze dringend aan revisie toe was , zuiger zag er echt slecht uit . hij ging de volgende week ze laten honen maar om geen vuil in blok te hebben hebben we toen maar alles weer gemonteerdt met oude pakkingen en alles . en we hebben in 2jaar cillinder nooit meer eraf gehaaldt , brommer is zo verkocht en loopt 3jaar erna nog steds !
|
|
burn your rubber not your soul |
|
MasterM |
23-6-2005 23:06 |
Posts: 912 |
Ik heb vanaf mn 16e tot mn 18e 2jaar lang gereden zonder problemen, vanaf het moment dat ik 18 was heb ik op maand tijd 3x vastloper gehad, keer krukas om zeep (maar compleet ander blok genomen)
Dat was ook nog geen succes, bleef problemen met hebben.
Was allemaal met 50snel
Rijdt nu helemaal orgineel, nog nix gehad. Heerlijk cruisen en geen toeren meer maken (80km/h bij 6000 toeren)
|
|
|
|
Joostvdw |
23-6-2005 23:10 |
Posts: 4789 |
ik rijd nu sinds ik m'n vespa heb gereviceerd iedere dag naar school en op zaterdag naar me werk, met de 102cc enzo, in totaal nu zo rond de 800km gereden
zonder er ook maar naar te kijken
alleen met dit weer heeft ie beetje koelproblemen dus moet de rechterklep eraf
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
mb-gek |
23-6-2005 23:11 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
ik rijd nu sinds ik m'n vespa heb gereviceerd iedere dag naar school en op zaterdag naar me werk, met de 102cc enzo, in totaal nu zo rond de 800km gereden
zonder er ook maar naar te kijken
alleen met dit weer heeft ie beetje koelproblemen dus moet de rechterklep eraf
800 is ook nog niks
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
S.Brouwer |
23-6-2005 23:13 |
Posts: 1783 |
eerste mb moest ik elke week sleutelen en alles weer vast zetten om de nieuwe week weer te kunnen rijden.
gemm. 65km per dag.
2e mb met 80blok met 110cc, geen problemen mee gehad. wel gereviseert dat ik hem kocht maar voor de rest niks mee gehad.
nog 3 maanden elke dag mee naar school geweest
|
|
|
|
christianos |
23-6-2005 23:13 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
ik rijd nu sinds ik m'n vespa heb gereviceerd iedere dag naar school en op zaterdag naar me werk, met de 102cc enzo, in totaal nu zo rond de 800km gereden
zonder er ook maar naar te kijken
alleen met dit weer heeft ie beetje koelproblemen dus moet de rechterklep eraf
zoveeeel kilomter al
pas je op!
Dit bericht is ge-edit door christianos op 23-6-2005 23:13
|
|
|
|
herman103 |
23-6-2005 23:17 |
Posts: 1352 |
ik had eerst een dt. iedere avond sleutelen om de volgende dag er me weg te kunnen rijen. waardeloos dus. (staan ze om bekent)
nu heb ik een mt. toen gekocht voor 35 euro. met johnny B ff in orde gemaakt. blok en alles gereviseerd. nooit probleme. soms een keer een zuiger vervangen. nu de koppaking een beetje lek. agja de kleine dingen die je toch wel houd. maar in vergelijking met de dt heb ik nooit gezeik. eerst kut cilinders op de mt. dat loopt wat sneller kapot. eerst een eurokit. daar heb ik zon 3000km me gereden. toen was ie dood:P en nu een malossi. daar kan ik nog wel ff me vooruit. maar ik ben heel blij dat ik kan rijen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik stil kom te staan. bij de mt heb ik nooit gereedschap bij me. bij de dt (zonder gein) achter het linkerkapje van de olie tank die ik er af gesloopt had een halve kist. igg het gereedschap om de contactpunten te stellen!
|
|
|
|
renoeius |
23-6-2005 23:20 |
Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
ik had eerst een dt. iedere avond sleutelen om de volgende dag er me weg te kunnen rijen. waardeloos dus. (staan ze om bekent)
nu heb ik een mt. toen gekocht voor 35 euro. met johnny B ff in orde gemaakt. blok en alles gereviseerd. nooit probleme. soms een keer een zuiger vervangen. nu de koppaking een beetje lek. agja de kleine dingen die je toch wel houd. maar in vergelijking met de dt heb ik nooit gezeik. eerst kut cilinders op de mt. dat loopt wat sneller kapot. eerst een eurokit. daar heb ik zon 3000km me gereden. toen was ie dood:P en nu een malossi. daar kan ik nog wel ff me vooruit. maar ik ben heel blij dat ik kan rijen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik stil kom te staan. bij de mt heb ik nooit gereedschap bij me. bij de dt (zonder gein) achter het linkerkapje van de olie tank die ik er af gesloopt had een halve kist. igg het gereedschap om de contactpunten te stellen!
Honda h?, is en blijft betrouwbaar
|
|
|
|