Mijn DT die heb ik vorig jaar gerestaureerd helemaal en heb ik helemaal geen problemen mee hij start al voordat ik 1 keer helemaal gekicked heb en ik ken mensen met mtx en mt die zitte veel meer te klote (wat ik ervan zie)
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
Mijn DT die heb ik vorig jaar gerestaureerd helemaal en heb ik helemaal geen problemen mee hij start al voordat ik 1 keer helemaal gekicked heb en ik ken mensen met mtx en mt die zitte veel meer te klote (wat ik ervan zie)
Ik heb liever een DT dan MT, zeker als je kijkt naar de bouw van beide brommers
En DTR vind ik zeker wel een mooie brommer. Mooier dan de MTX-ot en denk wel even mooi als een MTX-sh
je kunt in een DT50 toch een DT80 koppeling stoppen?
Dit bericht is ge-edit door Markos op 23-6-2005 18:28
Mijn DT die heb ik vorig jaar gerestaureerd helemaal en heb ik helemaal geen problemen mee hij start al voordat ik 1 keer helemaal gekicked heb en ik ken mensen met mtx en mt die zitte veel meer te klote (wat ik ervan zie)
das afstelling
ohja hier 4000 probleemloze dtkm's
Dit bericht is ge-edit door k33s op 23-6-2005 18:40
Ik heb liever een DT dan MT, zeker als je kijkt naar de bouw van beide brommers
En DTR vind ik zeker wel een mooie brommer. Mooier dan de MTX-ot en denk wel even mooi als een MTX-sh
je kunt in een DT50 toch een DT80 koppeling stoppen?
Dit bericht is ge-edit door Markos op 23-6-2005 18:28
kan idd, maar tis nie al te makkelijk zo'n dt80 koppeling aan te komen. DT 80 koppeling heb je ook niet echt snel nodig. Wanneer je er een 70cc oplegt en hem op top richt zul je hem niet nodig hebben. Leg je er een 70cc op en richt je hem vol op optrekken dan zal hij er wel doorheen trekken dan heb je er dus 1 nodig. Voor de rest ik heb zelf een DT gehad helemaal gereviseerd (was nie eens echt nodig maar da wilde ik). Nooit veel problemen mee gehad. Keer lekke krukkaskeering die ik in mijn n00b-tijd er te diep ingeslagen had. voor de rest prima ervaring met die dingen.