Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - yamaha DTR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1271 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #30301 - yamaha DTR
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9208 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bennie1983 22-6-2005 20:13 Print reply

Posts: 204
smaken verschillen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dtrjelmer

[...]


lelijk...

 
bennie1983 22-6-2005 20:14 Print reply

Posts: 204
ik heb mijn dtr ingeruild op een mtx die in nieuwstaat is (was is een beetje blauw dankzij mijn akelige oom-noemer) en 250 begelapt

Dit bericht is ge-edit door bennie1983 op 22-6-2005 20:15
 
Marthin 22-6-2005 20:39 Print reply

Posts: 6164
met de yamaha dt/dtr is niks mis mee.

veel voorkomende onderhoudsdingen daarvan zijn:

- koppelingsplaten die vervangen moeten worden
- contactpunten moeten vervangen/afgesteld worden.

als je een yamaha dt koopt en je vervangt/doet gelijk bovenstaande dingen, dan kun je er jarenlang plezier van hebben.

onderdelen zijn er ook zat en zijn goedkoper als mt.
 
Sjoerd. 22-6-2005 20:49 Print reply

Posts: 2607
Die kerel vraagt de reden waarom jullie da zeggen, dus nie allemaal aan komen mee : '' Ja da vind ik ook , nix tege DT''.



Owja, Mijn ervaring:

Altijd gehoord: DT=KUT!
Todat ik mee 2 man ( DT-Dude89 ) op zijn dt een rondje van 40 km ging maken! Rijd lekker!
 
fordescortracing 22-6-2005 21:10 Print reply

Posts: 620
Mijn DT die heb ik vorig jaar gerestaureerd helemaal en heb ik helemaal geen problemen mee hij start al voordat ik 1 keer helemaal gekicked heb en ik ken mensen met mtx en mt die zitte veel meer te klote (wat ik ervan zie)
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
bennie1983 22-6-2005 21:11 Print reply

Posts: 204
die "VIEW" ken ik ook

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fordescortracing

Mijn DT die heb ik vorig jaar gerestaureerd helemaal en heb ik helemaal geen problemen mee hij start al voordat ik 1 keer helemaal gekicked heb en ik ken mensen met mtx en mt die zitte veel meer te klote (wat ik ervan zie)

 
Scozzisa 23-6-2005 17:12 Print reply

Posts: 2077
juust dus das dan geen probleem he

nog ff voor de duidelijkheid ik heb nu een dtr he geen dt volgens sommige is de dtr stukken beter niet alleen omdat ie elektronische ontsteking heeft

maar da week nie zekerz
 
Markos 23-6-2005 18:28 Print reply

Posts: 5048
Ik vind een DTR wel mooi.

Ik heb liever een DT dan MT, zeker als je kijkt naar de bouw van beide brommers
En DTR vind ik zeker wel een mooie brommer. Mooier dan de MTX-ot en denk wel even mooi als een MTX-sh

je kunt in een DT50 toch een DT80 koppeling stoppen?

Dit bericht is ge-edit door Markos op 23-6-2005 18:28
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
dr.2takt 23-6-2005 18:37 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos



je kunt in een DT50 toch een DT80 koppeling stoppen?

Dit bericht is ge-edit door Markos op 23-6-2005 18:28


ja dat kan ja
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
Kees de Jong 23-6-2005 18:39 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fordescortracing

Mijn DT die heb ik vorig jaar gerestaureerd helemaal en heb ik helemaal geen problemen mee hij start al voordat ik 1 keer helemaal gekicked heb en ik ken mensen met mtx en mt die zitte veel meer te klote (wat ik ervan zie)


das afstelling

ohja hier 4000 probleemloze dtkm's

Dit bericht is ge-edit door k33s op 23-6-2005 18:40
 
7 seconden, of 21 gram
Scozzisa 23-6-2005 18:40 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

Ik vind een DTR wel mooi.

Ik heb liever een DT dan MT, zeker als je kijkt naar de bouw van beide brommers
En DTR vind ik zeker wel een mooie brommer. Mooier dan de MTX-ot en denk wel even mooi als een MTX-sh

je kunt in een DT50 toch een DT80 koppeling stoppen?

Dit bericht is ge-edit door Markos op 23-6-2005 18:28


ja da ken alleen niet andersom ...

maar dat wist je al
 
Teunmenator 23-6-2005 19:49 Print reply

Posts: 2524
kan idd, maar tis nie al te makkelijk zo'n dt80 koppeling aan te komen. DT 80 koppeling heb je ook niet echt snel nodig. Wanneer je er een 70cc oplegt en hem op top richt zul je hem niet nodig hebben. Leg je er een 70cc op en richt je hem vol op optrekken dan zal hij er wel doorheen trekken dan heb je er dus 1 nodig. Voor de rest ik heb zelf een DT gehad helemaal gereviseerd (was nie eens echt nodig maar da wilde ik). Nooit veel problemen mee gehad. Keer lekke krukkaskeering die ik in mijn n00b-tijd er te diep ingeslagen had. voor de rest prima ervaring met die dingen.
 
christianos 23-6-2005 19:51 Print reply

Posts: 20445
dtr vind ik best wel mooi hoor

alleen zag ik op 50cc onder dtr50lc am6 cilinders staan?

is er een nieuwe dtr gemaakt ?
 
dr.2takt 23-6-2005 20:01 Print reply

Posts: 314
volgens mij noemen ze de nieuwe dt's ook dt50r
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
ThaYankee 23-6-2005 20:03 Print reply

Posts: 699
dt is geloof k een nieuwe van..best mooie dingen
 
malaguti rst ! ! !

Dit topic is 9208 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved