Tijzzz |
21-6-2005 23:12 |
Posts: 4215 |
|
|
|
|
KaWaReZ |
21-6-2005 23:15 |
Posts: 20582 |
watje nodig hebt : portmap, dremel, geduld, bier en peuken
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Ruben. |
21-6-2005 23:19 |
Posts: 6131 |
vooral veel gedult om alles op te gaan meten en door rekenen
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
stoeptegel |
21-6-2005 23:20 |
Posts: 3085 |
gaat het dan al niet hard genoeg
|
|
80 cc ownatsj |
|
blaasdwaas |
21-6-2005 23:22 |
Posts: 601 |
dat gaat het nooit he
|
|
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren |
|
KaWaReZ |
21-6-2005 23:22 |
|
chineesboer |
21-6-2005 23:23 |
Posts: 3676 |
ik kan een cilinder tunen in een uurtje :P
ALthans, dan werk ik de shit wel goed af.. maar dan is het meer uitlaatpoort, inlaat, spoelpoortjes aan onderkant van de cilinder en randjes scherp maken, uitlaat poort polijsten.
|
|
|
|
Ruben. |
21-6-2005 23:29 |
Posts: 6131 |
precies, een beetje aankutten heet dat
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
blaasdwaas |
21-6-2005 23:33 |
Posts: 601 |
uitlaatpoort groter maken +polijsten
randjes weghalen bij spoelers vanuit het blok
daar ook groter maken en het carter ook
kop laten afvlakken
inlaat polijsten/gladmaken en mss groter maken?
|
|
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren |
|
stoeptegel |
21-6-2005 23:35 |
|
MTX-speed |
21-6-2005 23:39 |
Posts: 1229 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MBX DE BESTE
hoe tune ik het beste en het makke lekste me 80cc cillinder en heeft er iemand maten van hoeveel er af moet en waar (een tekenning of zo iets) of als ik het wil laten doen hoe duur het dan is ongeveer
Persoonlijk vind ik het een beetje zonde om originele honda-cilinders te gaan tunen. Hier gaat veel tijd in zitten of veel geld als je dit laat doen. Verder heb je niet zoveel garantie dat het goed gebeurt vergeleken met dat je een nieuwe cilinder zou kopen.
Persoonlijk zou ik gaan voor de 93-Malossi. Dat zijn namelijk hele goede cilinders die ook fantastisch goed rijden met originele 80-setup. Afstelling is namelijk ook geen kunst omdat je er een goede sproeier en gasnaald bij krijgt.
Kosten liggen iets hoger maar wanneer je malossi eindelijk versleten is kun je weer lekker met je 80cc gaan rijden.
Verder worden de originele 80-cilinders steeds meer waard omdat ze schaarser worden; zonde om deze te gaan tunen dus is mijn mening.
|
|
|
|
Ruben. |
21-6-2005 23:41 |
Posts: 6131 |
jouw mening is stom
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
MasterM |
21-6-2005 23:43 |
Posts: 912 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben.
jouw mening is stom
Als je ECHT NOG meer dan standaard 80 wil moet je 110 kopen vind ik. Mja dat kost wel wat centjes.
En gaat ori80cc echt maar 80? Misschien met socialere vertanding wat beter? Trekken doet ie toch altijd wel
|
|
|
|
Ruben. |
21-6-2005 23:44 |
Posts: 6131 |
ik wil niet meer dan een bepaald aantal cc, dus dan tune ik lekker mijn ori cillinder
laat moet er nog ergens tussen, vertrouw mezelf er niet mee
Dit bericht is ge-edit door Ruben. op 21-6-2005 23:45
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
MTX-speed |
21-6-2005 23:45 |
Posts: 1229 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MasterM
[...]
Als je ECHT NOG meer dan standaard 80 wil moet je 110 kopen vind ik. Mja dat kost wel wat centjes.
En gaat ori80cc echt maar 80? Misschien met socialere vertanding wat beter? Trekken doet ie toch altijd wel
Originele 80's kun je wel 100 laten lopen op MTX-SH zonder te tunen (op MBX waarschijnlijk nog harder). Kwestie van een grotere carburateur, hogere warmtegraad bougie, andere uitlaat, andere luchtslang en vroegere ontstekingsplaat.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben.
jouw mening is stom
Mijn mening is makkelijk en niet leuk......maar niet stom......
denk ik
Dit bericht is ge-edit door MTX-speed op 21-6-2005 23:47
|
|
|
|