Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vlotter houder afgebroken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30291 - vlotter houder afgebroken
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2147 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-6-2005 22:46 Print reply

Posts: 10835
die ori carbs zijn niet zo duur nee.
en als je echt wil beunen dan boor je 2 gaatje door de vlotterbak en doe je daar een lange spijker doorheen en ook door de vlotter.
en dan wat kit aan de buitenkant zit het ook goed
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
L2R-R2L 21-6-2005 23:01 Print reply

Posts: 1553
jij snapt het dus niet
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-6-2005 23:03 Print reply

Posts: 10835
ik snap het wel
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
mb-gek 21-6-2005 23:05 Print reply

Posts: 10385
is toch heel simpel je pakt een klein stukje ijzer draad je zoekt er een boortje bij van dezelfde dikte je boort een gaatje boven et afgebroken stukje en je draait hem vast ( je steekt hem dus door het gaatje
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
redavac 21-6-2005 23:05 Print reply

Posts: 1716
kheb mijn 13mm ook gehaalt voor 10 euro, dus nie zeiken. en ik snap ook wel dat je die lijm vaker dan 1 keer moe gebruike, omdat je lijm die benzine niet zo leuk vind.

als je het doet, doe het dan goed. hoef je tenminste niet zo te kloten. koop gewoon een goedkoop 2e handsje, desnoods voor 20 euro

Dit bericht is ge-edit door redavac op 21-6-2005 23:06
 
Operator?? Give me the number of 911 fast!!
L2R-R2L 21-6-2005 23:07 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redavac

kheb mijn 13mm ook gehaalt voor 10 euro, dus nie zeiken. en ik snap ook wel dat je die lijm vaker dan 1 keer moe gebruike, omdat je lijm die benzine niet zo leuk vind.

als je het doet, doe het dan goed. hoef je tenminste niet zo te kloten. koop gewoon een goedkoop 2e handsje, desnoods voor 20 euro

Dit bericht is ge-edit door redavac op 21-6-2005 23:06


het is tijdelijk.....
want er komt tog een grotere carb op.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
L2R-R2L 21-6-2005 23:07 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek

is toch heel simpel je pakt een klein stukje ijzer draad je zoekt er een boortje bij van dezelfde dikte je boort een gaatje boven et afgebroken stukje en je draait hem vast ( je steekt hem dus door het gaatje


ik kan er alleen onder boren...(maar dan sluit m'n vlotter veel ste snel af)
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
mb-gek 21-6-2005 23:08 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L

[...]


ik kan er alleen onder boren...(maar dan sluit m'n vlotter veel ste snel af)

dan moet je nog een keer lezen want het verandertt niks aan het afsluiten hoor
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
L2R-R2L 21-6-2005 23:09 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

ik snap het wel


je snapt het niet lees begin post.
het gaat niet om vlotter maar om vlotter scharnier punt.

(of je kan jou plan niet onder woorden brengen.)
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
L2R-R2L 21-6-2005 23:11 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek

[...]

dan moet je nog een keer lezen want het verandertt niks aan het afsluiten hoor

als ik onder m'n orginele gaatej boor dan sluit ie eerder af (of ik snap niet wat jij bedoelt of vv)
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
mb-gek 21-6-2005 23:11 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L

[...]


je snapt het niet lees begin post.
het gaat niet om vlotter maar om vlotter scharnier punt.

(of je kan jou plan niet onder woorden brengen.)

je boort een gaatje en de andere richting dan het gaatje wat er nu hoort te zitten daar steek je een draadje doorheen en hat die onder het pennetje door en draait het draadje aan elkaar nu hangt hij in het draadje
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-6-2005 23:11 Print reply

Posts: 10835
ik denk dat laatste
al is mijn plan ook niet zo moeilijk te begrijpen lijkt mij.

als je toch een grotere carb wil, koop die dan nu al
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
L2R-R2L 21-6-2005 23:13 Print reply

Posts: 1553
je bedoelt in plaats van horizontaal verticaal?
dat ik in dat ijzerdraadje in hoekie buig en dan aan de andere kant wel door het orri gaatje doe? (wel goed plan trouwens)
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
L2R-R2L 21-6-2005 23:13 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

ik denk dat laatste
al is mijn plan ook niet zo moeilijk te begrijpen lijkt mij.

als je toch een grotere carb wil, koop die dan nu al


kan niet (geen geld), en die gast is op vak.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
mbrulezzz 21-6-2005 23:31 Print reply

Posts: 2084
dit heb ik gedaan met een 18mm keihin met t zelfde probleem:

Gaatje boren in bijde staafjes die de vlotterpen beet houd. klein (heel klein!) boortje, en dan steeds iets groter.
als het gaat je groot genoeg is (niet te groot natuurlijk!) dan kan er een ijzer draadje doorheen.

ik heb zelf wat uit de soldeer kist van mn pa gepakt, mss kan je er zelfs wel een dunne tairep... (hoe schrijf je da?) er door doen, vlotter op de normale manier bevestigen en dan "sealen" met de tairep of ijzerdraad(je)

edit: werkte perfect!!

Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 21-6-2005 23:31
 
MB racing

Dit topic is 2147 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved