Jozeff - Forum en Sales Moderator |
21-6-2005 22:46 |
Posts: 10835 |
die ori carbs zijn niet zo duur nee.
en als je echt wil beunen dan boor je 2 gaatje door de vlotterbak en doe je daar een lange spijker doorheen en ook door de vlotter.
en dan wat kit aan de buitenkant zit het ook goed
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
L2R-R2L |
21-6-2005 23:01 |
Posts: 1553 |
jij snapt het dus niet
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
21-6-2005 23:03 |
Posts: 10835 |
ik snap het wel
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
mb-gek |
21-6-2005 23:05 |
Posts: 10385 |
is toch heel simpel je pakt een klein stukje ijzer draad je zoekt er een boortje bij van dezelfde dikte je boort een gaatje boven et afgebroken stukje en je draait hem vast ( je steekt hem dus door het gaatje
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
redavac |
21-6-2005 23:05 |
Posts: 1716 |
kheb mijn 13mm ook gehaalt voor 10 euro, dus nie zeiken. en ik snap ook wel dat je die lijm vaker dan 1 keer moe gebruike, omdat je lijm die benzine niet zo leuk vind.
als je het doet, doe het dan goed. hoef je tenminste niet zo te kloten. koop gewoon een goedkoop 2e handsje, desnoods voor 20 euro
Dit bericht is ge-edit door redavac op 21-6-2005 23:06
|
|
Operator?? Give me the number of 911 fast!! |
|
L2R-R2L |
21-6-2005 23:07 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: redavac
kheb mijn 13mm ook gehaalt voor 10 euro, dus nie zeiken. en ik snap ook wel dat je die lijm vaker dan 1 keer moe gebruike, omdat je lijm die benzine niet zo leuk vind.
als je het doet, doe het dan goed. hoef je tenminste niet zo te kloten. koop gewoon een goedkoop 2e handsje, desnoods voor 20 euro
Dit bericht is ge-edit door redavac op 21-6-2005 23:06
het is tijdelijk.....
want er komt tog een grotere carb op.
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
L2R-R2L |
21-6-2005 23:07 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
is toch heel simpel je pakt een klein stukje ijzer draad je zoekt er een boortje bij van dezelfde dikte je boort een gaatje boven et afgebroken stukje en je draait hem vast ( je steekt hem dus door het gaatje
ik kan er alleen onder boren...(maar dan sluit m'n vlotter veel ste snel af)
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
mb-gek |
21-6-2005 23:08 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L
[...]
ik kan er alleen onder boren...(maar dan sluit m'n vlotter veel ste snel af)
dan moet je nog een keer lezen want het verandertt niks aan het afsluiten hoor
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
L2R-R2L |
21-6-2005 23:09 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik snap het wel
je snapt het niet lees begin post.
het gaat niet om vlotter maar om vlotter scharnier punt.
(of je kan jou plan niet onder woorden brengen.)
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
L2R-R2L |
21-6-2005 23:11 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]
dan moet je nog een keer lezen want het verandertt niks aan het afsluiten hoor
als ik onder m'n orginele gaatej boor dan sluit ie eerder af (of ik snap niet wat jij bedoelt of vv)
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
mb-gek |
21-6-2005 23:11 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L
[...]
je snapt het niet lees begin post.
het gaat niet om vlotter maar om vlotter scharnier punt.
(of je kan jou plan niet onder woorden brengen.)
je boort een gaatje en de andere richting dan het gaatje wat er nu hoort te zitten daar steek je een draadje doorheen en hat die onder het pennetje door en draait het draadje aan elkaar nu hangt hij in het draadje
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
21-6-2005 23:11 |
Posts: 10835 |
ik denk dat laatste
al is mijn plan ook niet zo moeilijk te begrijpen lijkt mij.
als je toch een grotere carb wil, koop die dan nu al
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
L2R-R2L |
21-6-2005 23:13 |
Posts: 1553 |
je bedoelt in plaats van horizontaal verticaal?
dat ik in dat ijzerdraadje in hoekie buig en dan aan de andere kant wel door het orri gaatje doe? (wel goed plan trouwens)
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
L2R-R2L |
21-6-2005 23:13 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ik denk dat laatste
al is mijn plan ook niet zo moeilijk te begrijpen lijkt mij.
als je toch een grotere carb wil, koop die dan nu al
kan niet (geen geld), en die gast is op vak.
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
mbrulezzz |
21-6-2005 23:31 |
Posts: 2084 |
dit heb ik gedaan met een 18mm keihin met t zelfde probleem:
Gaatje boren in bijde staafjes die de vlotterpen beet houd. klein (heel klein!) boortje, en dan steeds iets groter.
als het gaat je groot genoeg is (niet te groot natuurlijk!) dan kan er een ijzer draadje doorheen.
ik heb zelf wat uit de soldeer kist van mn pa gepakt, mss kan je er zelfs wel een dunne tairep... (hoe schrijf je da?) er door doen, vlotter op de normale manier bevestigen en dan "sealen" met de tairep of ijzerdraad(je)
edit: werkte perfect!!
Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 21-6-2005 23:31
|
|
MB racing |
|