Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - starten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #30288 - starten
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 460 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

simbagizmo 21-6-2005 19:30 Print topicpost
Posts: 9
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Honda nsr en deze krijg ik haast niet aan de praat, heb inmiddels de bougie vervangen, CDI-unit doorgemeten volgens het meetschema en alle kabels nagetrokken.
Verder moet ik nog wel vertellen dat het starten met de kickstart helemaal niet lukt en alleen als ik geduwd wordt (dus wat meer snelheid heb)pas wil starten, dit lukt alleen in z'n 1, want in z'n 2 begint ie te stotteren en valt dan zo weer uit.
Ook als ik hem stationair laat lopen, lijkt het net of iets de ontsteking onderbreekt, want dan valt ie plotseling uit.
Heeft iemand enig idee, want ik weet het niet meer!

 

mulder 21-6-2005 20:06 Print reply

Posts: 13701
ik denk dat het probleem eerder ligt bij je afstelling van je carburateur.
Verzuipt ie niet gewoon
en als je de bougie tegen je uitlaat houdt en dan kickt, zie je dan dikke blauwe vonken?
 
simbagizmo 22-6-2005 19:18 Print reply
Posts: 9
ik ga dit het weekend even testen, al denk ik niet dat hier het probleem ligt, want een paar weken geleden, reed hij nog prima zonder dat er aan de afstelling gedraaid is, maar alle advies is welkom.
alvast bedankt.


 
SpeedY_the_Devil 22-6-2005 19:21 Print reply

Posts: 2711
vriend vn mij had t zelfde moes soms een half uur rennen voordat ie t deed.. en alstie dan ff warm was reed hij perfect en liep ie nog 95 ook

zijn probleem was een kapotte spoel
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
simbagizmo 22-6-2005 19:27 Print reply
Posts: 9
Ja, dat zou ook nog kunnen, maar ook als de motor warm is, gaat het nog steeds klote.
Waar zitten die spoelen en hoe kan ik deze testen? ben in bezit van multi-meter.
 

Dit topic is 460 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved