Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Race :. aantal pk std. nsr cil ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1240 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30261 - Race :. aantal pk std. nsr cil ?
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rienus 20-6-2005 16:59 Print topicpost
Posts: 9
het onderwerp zegt het eigenlijk al
ik heb voor de sprints een honda nsr blokje gekocht alleen nu is mijn vraag wat kan ik ong. aan pk's eruit halen uit de honda cil.
(alles wordt getuned door ervaren tuner)

of raden jullie mij aan om tog een snelle 50 te kopen ..

het is voor de 150mtr sprints
50cc klasse

ik hoor graag van jullie
mvg rein

Dit bericht is ge-edit door rienus op 20-6-2005 17:00
 

Schrabbekerke 20-6-2005 17:05 Print reply

Posts: 1812
Welke cilinder heb je nu dan, de originele NL cilinder?
 
MotoCrossIpkiss[stan] 20-6-2005 17:07 Print reply

Posts: 7744
ligt idd aan welke cilinder je nu hebt, bepaalde stndrt nsr cilinders zijn aardig snel
 
hoi
mtx freak 20-6-2005 17:08 Print reply

Posts: 2711
koop een 50cc melossi en die nog een beetje te tunen
 
boertie 20-6-2005 17:08 Print reply

Posts: 565
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

ligt idd aan welke cilinder je nu hebt, bepaalde stndrt nsr cilinders zijn aardig snel


GT4 en belgische GE2

staan wel op 50cc.nl voor heel veel geld
 
de barre man 20-6-2005 17:10 Print reply

Posts: 351
de meeting it westland met testbank was er een scooter met 21 pk 50 cc
dus doe je best.
 
de barre man 20-6-2005 17:10 Print reply

Posts: 351
je mocht tog niet groetten onder een topic...?
 
Schrabbekerke 20-6-2005 17:11 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de barre man

de meeting it westland met testbank was er een scooter met 21 pk 50 cc
dus doe je best.


Mja in de SOBW rijdt er ook een scootertje met iets meer dan 18 pk (50cc) (en daar zitten dan nog bepaalde eisen aan de setup)
 
Bullet 20-6-2005 17:11 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de barre man

de meeting it westland met testbank was er een scooter met 21 pk 50 cc
dus doe je best.


ja vast

een beetje moeilijk om te zeggen he? neem anders ff contact op met je tuner, die kan je wel een richtlijn geven.
 
**My BungHole Will Speak Now**
John Huijben 20-6-2005 17:35 Print reply

Posts: 2433
idd, rijden ook wat mensen met e sobw mee met een ori honda nl cilinder, moet er wel veel aan bewerkt worden maar uiteindelijk hoeft eht niet onder te doen aan een snelle 50 die getuned is.
Makkelijker is om een belgische 50cc te kopen, die zijn al aardig snel. er zijn ook gt4 cilinders, maar die zijn zeldzaam, en als je die nieuw wilt kopen zijn ze duur, 300 euro
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
rienus 20-6-2005 17:36 Print reply
Posts: 9
mja ik heb de originele honda Nsr cilinder en de bedoeling was idd om alles naar de tuner te brengen, maar ik wou even jullie mening weten, en dan van die speciale regels dat klopt..

reacties nog steeds welkom
<btw thnx voor alle snelle reacties>

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


ja vast

een beetje moeilijk om te zeggen he? neem anders ff contact op met je tuner, die kan je wel een richtlijn geven.


Dit bericht is ge-edit door rienus op 20-6-2005 17:38
 
mcdronkz 20-6-2005 17:37 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


ja vast


ik zat al op je post te wachten!

idd man 21 echte pk's uit een 50cc zeker

 
barry 20-6-2005 17:41 Print reply

Posts: 7387
reken op een vrij snelle 50cc voor nsr op ong 7pk in die buurt
 
He?
Supernova 20-6-2005 17:43 Print reply

Posts: 7654
UIt een ge2 haal je standaard toch wel een dikke 7 pk ja

Je kunt t beste een ge2 of gt4 zoeken en die gaan tunen denk ik
 
WP Car Customs
Joostvdw 20-6-2005 17:52 Print reply

Posts: 4789
is het geen goed plan om de oude wand er helemaal uit te laten boren en dan een cilinderbus erin te laten persen?

dan kun je naar believe vlinderpoorten en weet ik wat maken
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
rienus 20-6-2005 17:52 Print reply
Posts: 9
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova

UIt een ge2 haal je standaard toch wel een dikke 7 pk ja

Je kunt t beste een ge2 of gt4 zoeken en die gaan tunen denk ik


mja ik heb nu de orginele nog daar wil ik eerst even wat mee proberen wat ik daar uit kan halen .. kep net gekeken wat z'n ge2 enzo kost mja dat schud ik niet even uit mijn broekzak
 

Dit topic is 2968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved