Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - koppeling in---> meer toeren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 630 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30244 - koppeling in---> meer toeren?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2049 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 19-6-2005 22:43 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

[...]


met valse lucht als gevolg??


yup

(mijne liep gewoon std 4k stationair, geen power)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
koekoen2000 19-6-2005 23:01 Print reply

Posts: 340
denk ndd da r ergens valse lucht aangezogen word
ik neem aan da je je cil dr ni af heb gehad dus dan zal t ergens zijn bj t spruistuk en kzou m tog goed vast zetten dus niet al1 dr opschuiven ookal zit ie dr stevig op tis tog weer n plek waar die valse lucht aan kan zuigen
 
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU
bloodfist 19-6-2005 23:03 Print reply

Posts: 1679
ok, dan ga ik dat eerst wel eens ffetje doen ;E
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Honda_mbiloss [Emiel] 19-6-2005 23:04 Print reply

Posts: 3697
zou grotere sproeier doen, nu 108 zou er eens een 115 instoppen, en dan de luchtschroef iets verder dicht. Denk dat het probleem dan wel verholpen is.
 
bloodfist 19-6-2005 23:05 Print reply

Posts: 1679
nee, een 106 was te klein, een 110 is veel te groot, dan is de bougie zwart en verzuipt hij op topsnelheid als je gas loslaat en hij trekt met een 110 ook voor geen ene meter.
en de bougie is nu iig wel mooi bruin

ik kan evt nog wel een 109 proberen...

Dit bericht is ge-edit door bloodfist op 19-6-2005 23:06
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Honda_mbiloss [Emiel] 19-6-2005 23:08 Print reply

Posts: 3697
veel te groot? 2 maten verschil kan nou niet echt een super verschil geven int princiepe... Maar zit de luchtslang etc. er goed op?
 
bloodfist 19-6-2005 23:09 Print reply

Posts: 1679
ja or, naja, de luchtslang zit er niet echt stevig op, dat kan ook niet echt omdat die te dik is en die 20mm dellorto een hele kleine luchtgat heeft
 
!!!Polini en carters tuned!!!
bloodfist 19-6-2005 23:09 Print reply

Posts: 1679
en nu geven bij mij iig die 2 maten echt heel erg veel verschil...
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Honda_mbiloss [Emiel] 19-6-2005 23:12 Print reply

Posts: 3697
zorg er iig ff voor dat die luchtslang goed afsluit op een creatieve manier. Die sproeiers allemaal zelfde merk? Dellorto of mikuni enz.
 
bloodfist 19-6-2005 23:13 Print reply

Posts: 1679
altijd dellorto of keihin, maar die zijn aan maat gelijk ...dus dat is het probleem niet, maar ik zal idd me carb ff goed vast maken en goede luchtslang erop
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Honda_mbiloss [Emiel] 19-6-2005 23:14 Print reply

Posts: 3697
doe dat idd eerst maar eens ja. Dan zou het wel goed komen.
 
bloodfist 19-6-2005 23:16 Print reply

Posts: 1679
ok

thanks,

ik laat het nog wel weten...
 
!!!Polini en carters tuned!!!
bloodfist 21-6-2005 15:33 Print reply

Posts: 1679
okej, keb nu luchtfilter buis helemaal pas gemaakt, dat zit nu echt goed vast, carburateur ook nog extra vast gedraaid met zo'n verstelbare ring, het maakt wel een heel klein beetje uit, maar nog niet genoeg.
dus ik denk toch dat het aan de afstelling ligt of niet ?
sproeier 108:
als ik de luchtstelschroef helemaal indraai, dan maakt die het meeste toeren en valt die niet eens uit .
dit met de stationairschroef helemaal uitgedraaid en de gasnaald in het midden van de 5 groeven.

sproeier 106:
te klein en veel te hoog stationair en grijze bougie.

sproeier 110:
veel te groot, verzuipt op top en bougie is knalzwart en hij trekt voor geen meter.

hij reageert dus echt op de maat precies, is dit normaal?
het gaat hier om een 20mm dellorto (spaco).
bougie is trouwens met sproeier 108 met netjes op kleur.

valse lucht is uitgesloten, net alles nog eens nagelopen met de deobus en waar ik ook op spuit, geen verschil.

alvast bedankt voor de reply

 
!!!Polini en carters tuned!!!
chappydriver 21-6-2005 15:42 Print reply
Posts: 291
verwissel je je stationair en luchtschroef niet? want normaal is het als je de luchtschroef uitdraait dat hij meer toeren gaat maken lijkt mij, niet als je hem indraait.
 
bloodfist 21-6-2005 15:42 Print reply

Posts: 1679
nou kijk, de luchtschroef is toch altijd het kleinste schroefje?

welke is van deze volgens jullie het luchtstelschroefje en welke is het stationairschroefje?

ik denk zelf toch echt dat die grote schroef de stationairschroef is ook al zit die niet het dichtst bij de luchfilter

Dit bericht is ge-edit door bloodfist op 21-6-2005 15:46

Dit bericht is ge-edit door bloodfist op 21-6-2005 15:47
 
!!!Polini en carters tuned!!!

Dit topic is 2049 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved