Jobse |
19-6-2005 19:48 |
Posts: 14 |
dank je de-koen
ja dat is de bedoeling ook, aleen de manier waarop het moet gebeuren.
en zou de krukas dan nog goed in balans zijn? zo ja dan is het al een stuk eenvoudiger
|
|
|
|
Schrabbekerke |
19-6-2005 20:34 |
Posts: 1812 |
Nee ik denk niet dat hij dan nog goed in balans is. Moet uitgebalanceerd worden.
|
|
|
|
Ruben. |
19-6-2005 20:38 |
Posts: 6131 |
dat sowieso vind het alleen al lastig om iets te bedenken hoe je die 2 helften thuis van elkaar af krijgt
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
KaWaReZ |
19-6-2005 20:42 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben.
dat sowieso vind het alleen al lastig om iets te bedenken hoe je die 2 helften thuis van elkaar af krijgt
dat doe je niet met huis tuin en keukengereedschap
besides... ask me neit vergis zijn krukjes niet van zacht metaal :P
en het opvullen van de gaten kun je geloof ik ook neit met random stuff doen (instabiliteit? , correct me if im wrong)
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Luc |
19-6-2005 20:45 |
Posts: 3590 |
Opvullen van gaten werd dacht ik altijd met teflon gedaan..
|
|
|
|
Joostvdw |
19-6-2005 20:59 |
Posts: 4789 |
beste lijkt mij om met een hitte passing een cilinder in dat gat (want zo een gat is niet door en door) te persen
en je moet hem zowieso opnieuw balanceren, maar ik denk dat als je je nieuwe drijfstang aan precies de overkant maakt, dat de instabiliteit wel mee valt
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Neonlampje |
19-6-2005 21:02 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Luc
Opvullen van gaten werd dacht ik altijd met teflon gedaan..
jep, maar zijn tientalle oplossingen voor. Kurk is ook een hele mooie!
Zo'n excentrische pen waar protuning het over heeft wordt ook wel een stroker genoemt (alleen in de 4T wereld volgensmij) Dat is de makkelijkste oplossing. Dit kun je ook wel zelf doen, maar dan moet je toch wel erg veel werkbank-machine-ervaring hebben
|
|
|
|
MT5-honda_pwnz |
19-6-2005 21:04 |
Posts: 1595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
jep, maar zijn tientalle oplossingen voor. Kurk is ook een hele mooie!
Zo'n excentrische pen waar protuning het over heeft wordt ook wel een stroker genoemt (alleen in de 4T wereld volgensmij) Dat is de makkelijkste oplossing. Dit kun je ook wel zelf doen, maar dan moet je toch wel erg veel werkbank-machine-ervaring hebben
Er biedt iemand zich aan ^^
|
|
|
|
Jobse |
19-6-2005 21:17 |
Posts: 14 |
ja dat zou best kunnen ja, dat ik het gat precies aan de andere kant maak, en dan uit balanseer. en iemand ook een addresje waar je een krukas kan late uit balanseren?
mischien dynojet in Goes?
en MT5-honda_pwnz zou jij ook zo iets kunnen fixe ?
zo ja laat ffkes wat van je horen via pm ofzo
|
|
|
|
Harm |
19-6-2005 22:09 |
Posts: 3032 |
Kun je niet een krukas met een slag van 39mm regelen die het meeste op een Puch kruk lijkt, en dan eventueel het blok een beetje aanpassen?
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
koen-z |
19-6-2005 22:18 |
Posts: 3702 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harm
Kun je niet een krukas met een slag van 39mm regelen die het meeste op een Puch kruk lijkt, en dan eventueel het blok een beetje aanpassen?
ik zou dat kurk maar niet proberen hadden ik ook, dat spul loste op en moest toen m'n lagers vervangen
|
|
|
|
Luc |
19-6-2005 22:34 |
Posts: 3590 |
Krukas uitbalanceren kan Leon de MT5 boer dacht ik ook, die deed het zelf..
|
|
|
|
Tha ripper |
19-6-2005 22:51 |
Posts: 199 |
Is een plaat wel een goeie oplossing? En hoe zit het met je pen enzo dan?
|
|
|
|
wookie |
19-6-2005 22:53 |
Posts: 542 |
krukas laten uitballanceren is niet duur, dealer in de buurt was klaar voor 15 euro met lagers derop persen (incl ballanceren)
|
|
|
|
PRO TUNING |
19-6-2005 23:04 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wookie
krukas laten uitballanceren is niet duur, dealer in de buurt was klaar voor 15 euro met lagers derop persen (incl ballanceren)
Balanceren is op gewicht, wat jij bedoelt is richten.
|
|
|
|