Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Beste 70cc voor mtx-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1180 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30215 - Beste 70cc voor mtx-sh
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2525 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 19-6-2005 17:07 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2

Volgens mij bestaat er geen 50cc parmakit, op de 70cc staat namelijk ook 49cc aan de zijkant dus ik zou eerst even je boring op meten en als deze 45 is zou ik gewoon deze cilinder beeter afstellen.


50 cc Parmakit bestaat.
 
buldogo2 19-6-2005 17:19 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

[...]


50 cc Parmakit bestaat.


Zou goed kunnen maar op der eigen site staat i er dan niet eens bij

http://www.parmakit....amp;mer=0&cerca=
 
Born to ride
niekmtx 19-6-2005 22:15 Print reply

Posts: 471
Het is een 50cc parmakit, anders liep hij ook nie zo sloom :p mja.. watergekoeld maken word sowieso niet... gwoon athena doen denk ik.. en dan kijken heo dat loopt, tunen kan altijd

 
Brommerloos
mangoo 19-6-2005 23:15 Print reply

Posts: 743
Ik heb de eurocilindro 70cc en malossi 70 allebei op m'n mtx-sh gehad en ik vond die malossi wel heeel erg overpriced! Die eurocil was eerst vastgelopen en die kon welliswaar nog licht gehoont worden en die had ik toen aan een maat gegeven met ook een sh en hij ging met twv 14-53 echt een tikje minder hard dan die malossi met 14-45 op mijn brommer..Dus ik zeg dat de eurocil qua prijs en kwaliteit gewoon v?????l beter is dan de malossi
 
buldogo2 20-6-2005 0:12 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niekmtx

Het is een 50cc parmakit, anders liep hij ook nie zo sloom :p mja.. watergekoeld maken word sowieso niet... gwoon athena doen denk ik.. en dan kijken heo dat loopt, tunen kan altijd



70cc kan wel degelijk sloom zijn als je er de verkeerde bougie in doet of je kop niet goed is waardoor je compresie ed. niet goed is en of als i verkeert af gesteld is maar maakt niet uit het kan goed zijn dat ik er naast zit en je een 50cc hebt (ik kan ook niet alles weten maar zou graag zekerheid hebben want dan ga ik er een halen :P) dus zullen we maar weer ontopic gaan

Mijn ervaringen zijn dat de athena/eurocilindro best goede cilinders zijn mits je ze heel goed afsteld en je je cilinder kop aan past, de zeta/parmakit 70cc heeft een stuk meer vermogen allen heeft idd een dipje rond de 7k (presies op het zelfde punt als de dip van het standaart cdi zit wat best vervelend kan zijn) maar dat zal ik verder niet weten want heb er altijd een ander cdi op gehad die die dip bijna niet heeft.
malossie is veel te duur maar moet het goed doen.

Dus nogmaals,
prijs kwalitijds vergelijkend ga voor een parmakit (heeft mijn voorkeur)

voor puur vermogen ga voor malossi

wil je een leuke cilinder voor weinig geld ga dan voor de athena/eurocilindro.
 
Born to ride
markje_82 20-6-2005 9:15 Print reply

Posts: 325
Ik heb nu de athena op me sh liggen. Maar vond de zeta beter lopen. Meer toeren en hogere top.
 
Het begin van het einde, of het einde van het begin???
richard3 20-6-2005 10:05 Print reply

Posts: 5198
dan zou je die athena es af moeten stellen bij mij reed dat ding geweldig
echt een goede cil
 
op naar de grote brommers
markje_82 20-6-2005 10:16 Print reply

Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

dan zou je die athena es af moeten stellen bij mij reed dat ding geweldig
echt een goede cil


O ja, wat dom van mij. Helemaal vergeten
 
Het begin van het einde, of het einde van het begin???
hondacrosser 20-6-2005 10:22 Print reply

Posts: 1902
ik had 70cc hebo van nsr eronder

is mischien wel te koop mijn neef wil nu 80cc dus


hij reedt heel fijn erg sterk veel toeren kon hij ook maken ligt vooral aan de uitlaat

ik heb er wel een opmaat kop met o-ring erop
 
herman103 20-6-2005 11:35 Print reply

Posts: 1352
ik heb sinds gister een 70cc malossi op mijn mt. op top is ie denk ik heeeel iets trager als mijn imitatie cilinder (waar ik onmundig aan heb zitten dremelen.)maar trekt onmundig. wat wil je?

hard rijen
of hard op trekken?
 
niekmtx 20-6-2005 13:40 Print reply

Posts: 471
rond de 90 rijden, en redelijk optrekken.. (dat je wel op het achterwiel kan..)

ik denk dat ik voor athena/eurocilendro ga.. prijs en kwaliteit goed, heb ik een paar keer gelezen...
 
Brommerloos

Dit topic is 2525 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved