kreidler rs |
18-6-2005 17:28 |
Posts: 6202 |
malossi 70, prijs kwaliteit eurocilindro(tuned)
|
|
bier drinken en kut roepen |
|
Frysk |
18-6-2005 17:32 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
Welke 70cc zal het best presteren op een mtx-sh met 18 mm...
70cc eurocilindro 45mm
70cc malossi 45,5mm
70cc parmakit
70cc Athena Aluminium cilinder met chroomwand.
mallosie
|
|
giggitybyte |
|
Honda_MB-7_Racing |
18-6-2005 17:39 |
Posts: 969 |
malossi is het snelst
|
|
70 CC Eurokut, 24 MM Mikuni, 6 Bak, proma 80 CC |
|
christianos |
18-6-2005 20:07 |
Posts: 20445 |
euro is beter als je naar de prijs kijkt
en ik blijf parmakit/zeta ergt geweldig vinden
malossi is gewoon te te duur voor wat je krijgt
edit:
die athena en eurocilindro zijn dezelfde cilinder
eurocilindro heet tegewnoordig athena
Dit bericht is ge-edit door christianos op 18-6-2005 20:08
|
|
|
|
buldogo2 |
18-6-2005 21:00 |
Posts: 2101 |
Athena zijn leuke cilinders voor het geld maar ik vind ze niet echt geweldig trekken en de snelheid valt ook vies tegen. dan heb ik liver een parmakit die hebben best een leuke powerband. malossi heb ik geen ervaring mee maar schijnen erg snele cilinders te zijn maar zij wel ongelovelijk duur.
|
|
Born to ride |
|
christianos |
18-6-2005 21:32 |
Posts: 20445 |
persoonlijk zou ik voor de parmakit (lees eta) gaan!
|
|
|
|
niekmtx |
19-6-2005 11:40 |
Posts: 471 |
Jah.. k heb nu een 50cc parmakit.. bevalt me ook wel goed, maar stap over op 70cc... maar als jullie nou 300 euro hadden om een 70 te kopen.. welke had je dan gedaan...
|
|
Brommerloos |
|
buldogo2 |
19-6-2005 11:41 |
Posts: 2101 |
Volgens mij bestaat er geen 50cc parmakit, op de 70cc staat namelijk ook 49cc aan de zijkant dus ik zou eerst even je boring op meten en als deze 45 is zou ik gewoon deze cilinder beeter afstellen.
|
|
Born to ride |
|
John Huijben |
19-6-2005 13:09 |
Posts: 2433 |
watergekoeld maken, dan een 70 malossi en dat tunen
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Frysk |
19-6-2005 13:21 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
Jah.. k heb nu een 50cc parmakit.. bevalt me ook wel goed, maar stap over op 70cc... maar als jullie nou 300 euro hadden om een 70 te kopen.. welke had je dan gedaan...
ik zou een nsr50 of mbx50 blok onder pleuren en dan 70cc mallosie erop proppen eventueel nog tunen maar dat is aan jouw de keuze
|
|
giggitybyte |
|
Kampersjaak |
19-6-2005 13:25 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: speeder
[...]
ik zou een nsr50 of mbx50 blok onder pleuren en dan 70cc mallosie erop proppen eventueel nog tunen maar dat is aan jouw de keuze
het is al een nsr blok. alleen koppelingsdeksel ff veranderen
|
|
oderint dum metuant |
|
chillegommer |
19-6-2005 15:56 |
Posts: 998 |
Nou ik heb een 70 cc zeta en dat beviel me erg goed, ging erg snel en nooit een kras gehad, maar nu ga ik ee nnsr blok kopen met 70 malossi
|
|
|
|
Bassie_nr1 |
19-6-2005 16:29 |
Posts: 1488 |
Zeta, maar die heeft wel een klein dipje in het midden van de powerband, maar voor de rest wel ok
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
chillegommer |
19-6-2005 16:44 |
Posts: 998 |
o dat heb ik niet gemerkt
|
|
|
|
Lykantroop |
19-6-2005 16:53 |
Posts: 4754 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
watergekoeld maken, dan een 70 malossi en dat tunen
alstie geld teveel heeft is dat een optie ja
|
|
|
|