Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Fsat Arrow (LC) op MTX-50r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 973 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30185 - Fsat Arrow (LC) op MTX-50r
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

onraad 17-6-2005 17:50 Print topicpost
Posts: 593
Heb op m'n brommer deze cilinder met een Keihin 18mm en Gianelli bocht. Loopt nu zo'n 85/90 met 10500 rpm.

Ten eerste: Is het een 50cc of een 70cc? Of maken ze die in beide uitvoeringen?

Ten tweede: Is die een beetje goed en kan die het wat lang trekken of ben ik hem nu aan't doodrijden en gaat ie binnekort opbranden?

Ik zou nl. m'n brommer wat willen reviseren. Als't blok dan toch uit elkaar gaat en deze cilinder gaat het wsl niet lang trekken zo, dan steek ik er meteen een andere maar zoniet besteed ik m'n geld liever ergens anders.


 

Sjoerd. 17-6-2005 21:07 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

Heb op m'n brommer deze cilinder met een Keihin 18mm en Gianelli bocht. Loopt nu zo'n 85/90 met 10500 rpm.

Ten eerste: Is het een 50cc of een 70cc? Of maken ze die in beide uitvoeringen?
Dat is zo best moeilijk te zeggen. Met een 18 mm en zo;n bocht kun je wel 85 halen..
Kijk goed op je buitenkant, het moet er ergens op staan..

Ten tweede: Is die een beetje goed en kan die het wat lang trekken of ben ik hem nu aan't doodrijden en gaat ie binnekort opbranden?
Als je niet erbij zet welke cil je hebt kan niemand der ook uitspraak over doen. Maar voor een 50 90 km.u is niet slecht opzich
Ik zou nl. m'n brommer wat willen reviseren. Als't blok dan toch uit elkaar gaat en deze cilinder gaat het wsl niet lang trekken zo, dan steek ik er meteen een andere maar zoniet besteed ik m'n geld liever ergens anders.







Dit bericht is ge-edit door AR50Gast op 17-6-2005 21:07

Dit bericht is ge-edit door AR50Gast op 17-6-2005 21:09
 
mb-gek 17-6-2005 21:09 Print reply

Posts: 10385
fa is gewoon een goekoop imi cylindertje die wel lekker loopt ( behalfe als de rotzooi in de soep loopt)
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Sjoerd. 17-6-2005 21:10 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek

fa is gewoon een goekoop imi cylindertje die wel lekker loopt ( behalfe als de rotzooi in de soep loopt)



Sorry, dat het een FA was, zag je vast in mijn reply. Ik weet nie hoek daarbij kwam
 
christianos 17-6-2005 22:07 Print reply

Posts: 20445
Troep
 
honda-mbx 17-6-2005 22:24 Print reply

Posts: 1688
wss is het een 50cc, ken iemand die er ook mee rijd.
dit loopt 85 en trekt netjes
 
ik vlam je..
christianos 17-6-2005 22:25 Print reply

Posts: 20445
is gietijzer tog?

zo versleten...


 
onraad 18-6-2005 3:11 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

is gietijzer tog?

zo versleten...




Hij heeft nu ongeveer 3500 km's gelopen en ik heb hem laatst nog open gedaan en hij zag er in ieder geval nog goed uit. Dus nu is mijn vraag of het de moeite is om nog een hoop ?uro's uit te geven aan een nieuwe cil of dat deze nog wel effe meekan? Want in dat geval hou ik deze liever. Hij rijdt ten slotte tamelijk goed.
 
onraad 18-6-2005 3:13 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AR50Gast
Kijk goed op je buitenkant, het moet er ergens op staan...




Nu ja ik zie echt gewoon niets staan. De uitlaatpoort is zo'n 25mm breed. Kan je hiermee iets doen?

Dit bericht is ge-edit door onraad op 18-6-2005 4:24
 
senda80cc 18-6-2005 11:48 Print reply

Posts: 3434
als je em er nou gewoon vanaf trek en dan ff diameter opmeet is hij rond de 40mm is het een 50cc is hij rond de 45 mm is het een 70ccen je kunt het ok gewoon uitreken

 
Keep on rockin' in a free world

Dit topic is 451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved