Voor wesley:
Supermotards, er zijn verschillende supermotards te krijgen, de 2 bekendste/mooiste die er standaard worden gemaakt zijn de [URL[t]]http://www.cagiva.nl/webgalerie2002/images/sm400r1.jpg[/t]Husqvarna SM400R[/URL] en de [URL[t]]http://www.husaberg.se/bikes/motard/fs400e_big2.jpg[/t]Husaberg FS400e[/URL]. Het leuke is eigenlijk dat husaberg verder is gegaan in Zweden (vandaar ook dat jammerlijke kleurtje) toen Husqvarna naar Itali? vertrok, veel overeenkomsten dus, alleen geloof ik dat Husqvarna een 5 bak heeft met DOHC en Husaberg een 6 bak met SOHC (double/single overhead chambre, dubbele of enkele bovenliggende nokkenas). Maar zijn allebei wel cool... en duur, geloof dat ze nieuw tussen de 16 en 17 duizdend piek zijn. En tweedehands vind je ze helaas niet veel. Verder zou je bijvoorbeeld ook een oude XR (250/400) kunnen kopen en daar bij Haan wheels 17" wielen onder bestellen. Leuk spatbordje, etc. Vering naar WP brengen, dan ben je als je het goed doet voor guldentje of 5000 klaar. Ook worden er Supermotards gebouwd van XL's, TT's (Yamaha's), CR's (zie boven) en dat soort crossers, soms kom je zelfs een oude XL supermotard tegen.
Zelf wil ik ook echt vet graag een SM. Kijk, een Mito is wel leuk hoor, maar je kan er zo weinig geks mee doen, op het achterwiel lukt gewoon niet, stoppie... euhm, nou, dat moet ik denk ik eens met meer als 40km/pu proberen, remmen doet ie wel hard genoeg, maar je staat meteen stil, en het is gewoon wel link. Driften kan niet, en als je keert dan moet je 3 keer steken terwijl ik daar met m'n MTX bijvoorbeeld vet makkelijk kan draaien. Heb trouwens momenteel m'n kuip van m'n Mito, ziet er wel vet stoer uit, zou wel vet zijn om er een vette streetfighter van te bouwen, maar dan gaat wel de waarde vet omlaag en het is zonde omdat ik dan gewoon een volledige kappenset overhou. Maar, zit ff te denken, ik kan ze op marktplaats zetten, en als ik daar nog een leuk bedrag voor krijg, dan is het misschien wel de moeite waard. Hmm, ff zien dan maar.
|