Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - FietsWiel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1336 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30115 - FietsWiel
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2262 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DerbiSmGevaar 14-6-2005 21:45 Print topicpost

Posts: 105
Ey mensen .

mischien dommevraag *omdat brommerforum is*
maar weet geen fietsforum

ik wou in me fietswiel voor platen maken, zoals je soms ziet bij racefietsen, mountainbikes enzovoort ziet

maar wou vragen *weet iemand hoe dit heet ? speciale naam ?* en welk materiaal goed geschikt is, om graffite op te spuiten, ligt kwa fietsen is,

alvast dankje
 

Tijzzz 14-6-2005 23:58 Print reply

Posts: 4215
Ik zou het van aluminium of ijzer plaat maken.
 
Markos 15-6-2005 0:00 Print reply

Posts: 5048
ik zou kunstof doen.. lekker dun enzo
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
MotoCrossIpkiss[stan] 15-6-2005 0:03 Print reply

Posts: 7744
en licht
 
hoi
Ariej 15-6-2005 0:08 Print reply

Posts: 3685
plastic of aluminium, ijzer is te zwaar
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
MasterM 15-6-2005 0:09 Print reply

Posts: 912
CarbonFibre, dan ben je tenminste echt goed bezig
 
puch_master 15-6-2005 0:10 Print reply

Posts: 3429
magnesium
 
Toyota AE86 Levin coupé
MasterM 15-6-2005 0:11 Print reply

Posts: 912


Carbon Fibre fiets, van porche.
 
puch_master 15-6-2005 0:13 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MasterM

plaatje

Carbon Fibre fiets, van porche.


styl maar achtervering is niet echt ideaal

wel met downhillen enzo
 
Toyota AE86 Levin coupé
Hells Hobbit 15-6-2005 0:42 Print reply

Posts: 1793
achtervering is bout,

er gaat heel veel trap energie in zitten, in bochten veert hij in als je flink gaat hangen, en heb je ooit last gehad van klappen op je rug op een fiets?!...

in het ergste geval ga je op de trappers staan en veer je op je benen, zogou als het echt hobbelig is kan je toch niet meer fietsen.

lekkere onzin, net als die schijfremmen, bij mijn fiets kan ik wheely maken met volle snelheid door gewoon voorrem in te knijpen
en dat is gewoon met blokjes.

dus... zeik modus
 
Markos 15-6-2005 1:13 Print reply

Posts: 5048
mwa ik heb ook zo'n achtervering is echt wel fijn. Kun je gewoon helemaal instellen, stugheid en rebounce
Voor schijfrem eropgezet (was standaard blokjes)
Fijn fietsje, rij er veel op ondanks dat ik een auto en brommer heb
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Joscross 15-6-2005 1:16 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend

achtervering is bout,

er gaat heel veel trap energie in zitten, in bochten veert hij in als je flink gaat hangen, en heb je ooit last gehad van klappen op je rug op een fiets?!...

in het ergste geval ga je op de trappers staan en veer je op je benen, zogou als het echt hobbelig is kan je toch niet meer fietsen.

lekkere onzin, net als die schijfremmen, bij mijn fiets kan ik wheely maken met volle snelheid door gewoon voorrem in te knijpen
en dat is gewoon met blokjes.

dus... zeik modus

Een wheelie maken door je voorrem in te knijpen.
Dat doe je goed
 
Markos 15-6-2005 1:28 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Een wheelie maken door je voorrem in te knijpen.
Dat doe je goed

zoiets?

 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
MotoCrossIpkiss[stan] 15-6-2005 10:14 Print reply

Posts: 7744
en ik maar moeite doen door aan me stuur te trekke
 
hoi
TS-jetze 15-6-2005 17:51 Print reply
Posts: 326
whahaha
 
SFke..
ROBB 15-6-2005 17:54 Print reply

Posts: 506
wheely op je voorwiel
 
[]=[][[]][]_[]_//-\\[]\[][])

Dit topic is 2262 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved