uitlaat kijken of die niet doorgeroest is en schilden nog goed zijn, of ze nog goed vast zitten
voorvork niet Te slap veert, slap veren doen ze haast allemaal maar niet Te erg
spatboorden niet te geroest, zijn niet altijd even makkelijk te krijgen, immitatie vaak nog wel maar die zijn niet echt best, dus als er nog orginele spats opzitten, goed kijken of ze niet door geroest zijn
achternaaf niet kapot, zal niet zo maar zijn, maar zijn niet meer nieuw te krijgen...
verders de buddy waar de passagier zit wil nog wel is door zakken, kijk of de bodem plaat geen knik heeft of zelfs door gescheurt is
voor de rest zijn dat beetje belangrijke punten
algemeen is natuurlijk roest vorming op velgen, rem werking, kabels soepel, algehele indruk etc
voor het blok -
de punten ontsteking is beetje zwak punt,
voor de rest is een tikje in het blok niet meteen dat ie kapot is, is redelijk doorgaands bij 4takt blokjes, maar een duidelijke metaal tik is natuurlijk ook weer niet goed, of als je gas geeft dat de tik in volume toe neemt is ook niet echt gezond
succes
|