Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - welke is nou sneller?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30091 - welke is nou sneller?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2273 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 14-6-2005 9:10 Print topicpost

Posts: 302
ik ga binnenkort een mbx blok kopen en nu wil ik weten welke cillinder nou eigenlijk het snelst is?

mijn setup word?
mbx blok
24mm keihin vlakschuif*
malossi spruitstuk*
twinair filter
6kleps malossi membraam
hpi binnenrotor 2005*
tecno of malossi uitlaat*
alles met sterretje heb ik al!!

nu wil ik de snelste cillinder voor mijn setup.

en heefd er mischien iemand een mooie foto van de athena of de mallossi cillinder?

bij de parts staat de athena lc er nie bij,die er wel bij staat is voor honda mb.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

WiZZ [wesley] 14-6-2005 10:01 Print reply

Posts: 4831
hebo

(en ik heb geen foto's)

en als je geen hebo kan krijgen bij je brommerboer
(heb je grote kans op)

dan zou ik voor mallossi gaan want je hebt toch al mallossi onderdelen :P

Dit bericht is ge-edit door WiZZ [wesley] op 14-6-2005 10:03
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
brommercrazy 14-6-2005 10:24 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]

hebo

(en ik heb geen foto's)

en als je geen hebo kan krijgen bij je brommerboer
(heb je grote kans op)

dan zou ik voor mallossi gaan want je hebt toch al mallossi onderdelen :P

Dit bericht is ge-edit door WiZZ [wesley] op 14-6-2005 10:03


Er is geen hebo voor MBX blok

Er zijn 2 snelle opties , het oude type malossi of ori 80 tuned.
 
benz 14-6-2005 10:42 Print reply

Posts: 1293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

ik ga binnenkort een mbx blok kopen en nu wil ik weten welke cillinder nou eigenlijk het snelst is?

mijn setup word?
mbx blok
24mm keihin vlakschuif*
malossi spruitstuk*
twinair filter
6kleps malossi membraam
hpi binnenrotor 2005*
tecno of malossi uitlaat*
alles met sterretje heb ik al!!

nu wil ik de snelste cillinder voor mijn setup.

en heefd er mischien iemand een mooie foto van de athena of de mallossi cillinder?

bij de parts staat de athena lc er nie bij,die er wel bij staat is voor honda mb.


Mbx 50 of 80 blok ?

als je 50 blok heb voorkeur aan 70 malossi
en bij 80 blok 100cc malossi 53mm .

maar keuze is toch aan jezelf

Dit bericht is ge-edit door benz op 14-6-2005 10:44
 
Delft Racing Team (DRT) Devoe Racing team http://www.devoeracingteam.tk/
De Schout 14-6-2005 13:08 Print reply
Posts: 5327
ori 80 (laten) tunen en eventueel opboren naasr 53 of 55 mm. of een autisa nemen en die laten tunen. autisa is alleen vrij zeldzaam.
 
tune tweak fiddle bang bummer
hondansrpower 16-6-2005 18:33 Print reply

Posts: 302
volgens mij is er alleen een 70cc hebo verkrijgbaar,maar waar het mij om gaat dat jhet enigzins heel blijft bij een heel hoog toerental,en ik twijfel bij gietijzer omdat dat meestal niet zoveel toeren kan hebben.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
mcdronkz 16-6-2005 18:36 Print reply

Posts: 32777
125 eurocil mss?

mijn excuses, is 100cc volgens mij

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 16-6-2005 18:39
 
De Schout 16-6-2005 18:38 Print reply
Posts: 5327
ori honda gietijzer hoef je niet aan te twijfelen..

Heel veel van de nsretjes in de sobw rijden met gietijzer cilinder en dat draait ook redelijk wat toeren.

Dit bericht is ge-edit door De Schout op 16-6-2005 18:39
 
tune tweak fiddle bang bummer
Supernova 16-6-2005 18:39 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

volgens mij is er alleen een 70cc hebo verkrijgbaar,maar waar het mij om gaat dat jhet enigzins heel blijft bij een heel hoog toerental,en ik twijfel bij gietijzer omdat dat meestal niet zoveel toeren kan hebben.


Gietijzer kan niet veel hebben?
Dacht ik wel toch..
 
WP Car Customs
HONDA MT FRIESLAND 16-6-2005 18:40 Print reply
Posts: 79
Is een 70 polini dan niks dat zijn anders ook wel snelle cilinders

 
/
honda mb powers 16-6-2005 18:44 Print reply

Posts: 19
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

volgens mij is er alleen een 70cc hebo verkrijgbaar,maar waar het mij om gaat dat jhet enigzins heel blijft bij een heel hoog toerental,en ik twijfel bij gietijzer omdat dat meestal niet zoveel toeren kan hebben.


gietijzer kan heus wel hoge toeren houden ik rij met mijn mb 13000 toeren en het houd het best hoor (al het andere eromheen gaat trillen)
 
Joostvdw 16-6-2005 18:44 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDA MT FRIESLAND

Is een 70 polini dan niks dat zijn anders ook wel snelle cilinders



ja joh, maak jij ff een AC cilinder op een MBX80 blok

ik zou voor ori opgeboord/getuned gaan
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
a honda highrider 16-6-2005 18:50 Print reply

Posts: 1818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


ja joh, maak jij ff een AC cilinder op een MBX80 blok

ik zou voor ori opgeboord/getuned gaan


dat doe ik ook, maar dat s meer omdat de malossie zo duur is.

btw, boyesen membraam nemen inplaatst van je 6kleps.

en wat voor uitlaadje heb je erop, of komt erop ?

Dit bericht is ge-edit door a honda highrider op 16-6-2005 18:51
 
D? Mo(raal)derator
hondansrpower 16-6-2005 18:55 Print reply

Posts: 302
nou een vriend van heefd gister geregeld dat een kerel die vroeger op het cirquit race te een opmaat uitlaat maakt voor 100 euro,dus die komt erop ipv tecno.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
mcdronkz 16-6-2005 19:03 Print reply

Posts: 32777
ori cil presteert goed genoeg voor de meesten, beetje leuk laten bijwerken en je hebt een brommer die leuk rijdt, ipv alleen maar vermogen onderin (wat ik persoonlijk leuker vind) of alleen maar bovenin

als je iets zoekt wat gewoon leuk en betrouwbaar is, neem dan een ori 80 bij voorkeur
 
MT70-nolimit 16-6-2005 19:11 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDA MT FRIESLAND

Is een 70 polini dan niks dat zijn anders ook wel snelle cilinders



Ga jij nou maar lekker 105 rijden @14k met je 50 imi.
 
gaat lang goed

Dit topic is 2273 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved