zo te zien of een 12mm of een 16mm carburateur, spruitstuk lijkt van gietijzer, grote kans dat je dan het originele hebt met de 12mm bus erin gelast.
Je kan kijken aan de rechterkant van de carburateur net boven de vlotterbak daar zit een vlak plaatsje , als daar y16p opstaat is het een 16mm, staat er niks is het een 12mm.
Ook zit er een luhao uitlaat,op, de vierkante (laagtoerige) , kan zijn dat deze ook de originele is en daar zit ook een ring in de uitlaat.
Cilinder kant ik zo niet zien, lijkt wel van gietijzer, dan vallen er al een hoop af.
Als je wilt weten welke het is kan je aan de linker kant kijken onderaan de cilinder wat voor nummer er staat, dan hier vertellen en kunnen we misschien zeggen welke het is.
Voor te kijken welke cilinderkop je hebt, kan je aan de rechterkant achteraan kijken op de kop, daar staat een nummer.
Naar mijn mening was de 5N6 kop de fijnste.
Hoop info wat niet op je vraag slaat, maarja zo weet je wel wat je hebt.
Dat hij goed stationair loop betekend nog niet dat hij perfect is afgesteld.
Je kan eventueel ook de carburateur schoonmaken/luchtvilter.
En je kan een (met de benzinekraan dicht) het dopje onderaan de benzine kraan (die plastic dop) los draaien, als je last van roest in de tank hebt wil die nog wel een verstoppen.
Dan loopt die ook niet goed.
Is dat het geval even schoonmaken, kraan door laten stromen en dan een benzine filter plaatsen.