Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch rijd nog maar 10km/h

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 948 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30042 - Puch rijd nog maar 10km/h
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crazycrosser 12-6-2005 18:07 Print topicpost

Posts: 570
hey een vriend van mij heeft een puch maxi en hij het er net een nieuwe 70cc cilinder op gedaan maar hij was aan het inrijden en dat begon hij beu te worden dus ging hij vol gas rijden en nu rijd hij nog maar 10/20 km/h waar kan dit aan liggen?
 

Hondalover19 12-6-2005 18:23 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser

hey een vriend van mij heeft een puch maxi en hij het er net een nieuwe 70cc cilinder op gedaan maar hij was aan het inrijden en dat begon hij beu te worden dus ging hij vol gas rijden en nu rijd hij nog maar 10/20 km/h waar kan dit aan liggen?


warmloper / vastloper


 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
MT70-nolimit 12-6-2005 18:27 Print reply

Posts: 4322
Ga er idd maar vanuit dat ie een warmloper heeft gehad. Trouwens wel een lomp kadaver als je dat doet.
 
gaat lang goed
Hondalover19 12-6-2005 18:29 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

Ga er idd maar vanuit dat ie een warmloper heeft gehad. Trouwens wel een lomp kadaver als je dat doet.


Idd ja lol
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Crazycrosser 12-6-2005 18:30 Print reply

Posts: 570
hoe kan hij het nou maken dan?
 
MT70-nolimit 12-6-2005 18:31 Print reply

Posts: 4322
Trek die cilinder er eerst maar eens af. En ik denk niet dat het zo 1,2,3 'te maken' valt.

Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 12-6-2005 18:32
 
gaat lang goed
Hondalover19 12-6-2005 18:33 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

Trek die cilinder er eerst maar eens af. En ik denk niet dat het zo 1,2,3 'te maken' valt.

Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 12-6-2005 18:32


idd cilinder eraf halen en dan ligt het aan welke schade die warmloper heeft gemaakt of mss. krassen , maar denk dat je die nog wel kunt laten boren /honen en dan nieuw zuigertje erin
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Fievet 12-6-2005 18:34 Print reply

Posts: 1556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

[...]


idd cilinder eraf halen en dan ligt het aan welke schade die warmloper heeft gemaakt of mss. krassen , maar denk dat je die nog wel kunt laten boren /honen en dan nieuw zuigertje erin


En weer inrijden, lol
 
Hondalover19 12-6-2005 18:39 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fievet

[...]


En weer inrijden, lol


ja en dan weer vol gas rijden
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
B. 13-6-2005 20:47 Print reply

Posts: 22
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

[...]


idd cilinder eraf halen en dan ligt het aan welke schade die warmloper heeft gemaakt of mss. krassen , maar denk dat je die nog wel kunt laten boren /honen en dan nieuw zuigertje erin


ik ken iemand die het ook heeft gehad, die moest een niewe cilinder en zuiger, ik hoop voor je dat het niet zo erg is, dan kan je hem gewoon laten honen
 
lamahoofd 13-6-2005 21:34 Print reply

Posts: 3432
Als die bij een puch is warmgelopen gewoon nieuwe kopen.Honen+zuiger is meestal duurder dan cil zelf
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
robert 13-6-2005 22:35 Print reply

Posts: 900
is helemaal geen warm of vastloper.

Ik denk eerder dat je afstelling niet goed genoeg is geweest.

Meestal rijd hij dan koud wel redelijk maar als die goed warm is klote.

Even de contactpunten en carbu afstellen.
 
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.

Dit topic is 527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved