Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Bout loshalen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1257 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30036 - Bout loshalen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

guimaraes 12-6-2005 15:37 Print topicpost
Posts: 121
Een bout die door mijn blok en het frame gaat zit echt muurvast. Ik heb al twee goede ratels eraan gemolt! Heeft iemand een tip hoe je zulke vastgeroeste bouten eruit kan halen? Dit is echt niet meer normaal.

Dit bericht is ge-edit door guimaraes op 12-6-2005 15:38
 

kreidler rs 12-6-2005 17:30 Print reply

Posts: 6202
doorboren en een nieuwe in zetten
 
bier drinken en kut roepen
mtx freak 12-6-2005 17:32 Print reply

Posts: 2711
de bout er af zagen aan een kant miss?
 
jackmasterTZR 12-6-2005 17:34 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guimaraes

Een bout die door mijn blok en het frame gaat zit echt muurvast. Ik heb al twee goede ratels eraan gemolt! Heeft iemand een tip hoe je zulke vastgeroeste bouten eruit kan halen? Dit is echt niet meer normaal.

Dit bericht is ge-edit door guimaraes op 12-6-2005 15:38



een priem op de kop van de bout zetten en paar keer flink met een hamer op hengsten, en anders mss een klein beetje verwarmen zodat ie wat uit zet...
 
wesley_89 12-6-2005 17:36 Print reply

Posts: 473
Wel eens van WD40 gehoord
 
TS-jetze 12-6-2005 17:46 Print reply
Posts: 326
SFke..
Bassie_nr1 12-6-2005 18:21 Print reply

Posts: 1488
1. Pak een flex/haakseslijper
2. Slijp de kop van de bout eraf
3. Sla met een langepin of een lange oude schroevendraaier oid de pin der uit en klaar is guimaraes
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
guimaraes 12-6-2005 18:32 Print reply
Posts: 121
Ok bedankt voor de tips. De moer is eraf, maar de bout wil er nog niet uit. Ik heb er een priem tegenaangezet en als een malle met een hamer erop geslagen maar hij zit muurvast.
 
MT70-nolimit 12-6-2005 18:34 Print reply

Posts: 4322
Moker erbij. Anders pak je de slijptol nog maar een keer.
 
gaat lang goed
Jozeff - Forum en Sales Moderator 12-6-2005 18:47 Print reply

Posts: 10835
een goeie ratel was het iig niet, anders was hij niet kapot. (tenzij je er met een hamer op hebt geslagen)

maar pak in het vervolg het wringijzer ipv de ratel, die zit speciaal daarvoor in je doppendoos
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
SpeedY_the_Devil 12-6-2005 18:48 Print reply

Posts: 2711
ik heb zoiets oo keen keer gehad

gewoon flink blijven rammen en wel zorgen dat je de as niet plat sla want dan kan hij er niet meer doorheen..
en flink olien en met een 6kant sleutel die as proberen te draaien dan komt hij wat losser

en alst eindelijk gelukt is moet je zeker wete een nieuwe as nemen


 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Speakerfreak 12-6-2005 19:01 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

een goeie ratel was het iig niet, anders was hij niet kapot. (tenzij je er met een hamer op hebt geslagen)

maar pak in het vervolg het wringijzer ipv de ratel, die zit speciaal daarvoor in je doppendoos


dan nog met een goede ratel kun je er echt wel tyfes veel kracht mee zetten zonder dat het naar de klote gaat dus waarschijnlijk zat de TS gewoon prutserig te werken met verkeerde doppen ofzo

en doorboren, ga jij lekker die hele bout doorboren en een priem heeft 000.1mm2 oppervlak dus schiet ook niet op + je molt je priem:P lekkere flinke drevel derop en meppen
 
Vieze naaiers hier

Dit topic is 810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved