Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - niew

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 755 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #300 - niew
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

timon 10-5-01?12:05 Print topicpost
Posts: 6
dag allemaal ik ben timon en ik kom uit apeldoorn ik heb sinds een half jaar een MT die ik nog steeds aan het opknappen ben. als hij een beetje toonbaar is dan zet ik hier wel een paar foto's neer.
mijn lijstje

maar nou komt meteen mijn eerste vraag: Die jongen waarvan ik hem kocht zei dat er een 70 onder zat maar daar geloof ik niet veel van
want ik haal met tandwielverhouding 14-45 maar 85 op mijn teller en
volgens mij is dat niet zo snel met een 70 er staat ook 49CM3 op de cylinder weet iemand hier iets vanaf? ik heb de boel nog niet uit elkaar gehad want daar heb ik de tijd en ruimte niet voor.

o ja ik heb thuis geen internet dus ik zal hier niet zo vaak aanwezig zijn




 

Rene 10-5-01?13:07 Print reply
Posts: 2573
kan ook dat je een 70 pw hebt (zal wel) die rijen meestal niet zo hard, dus dat kan wel kloppen.
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
70malossi 10-5-01?13:31 Print reply
Posts: 4176
49 cm3 staat o pde originele 50 cc (langsaam)cilinder
mischien is hij tot 70 cc uitgehoond,en dat verklaard waarom hij zo sloom rijd omdat de poorttiming slechgt is
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Rene 10-5-01?13:42 Print reply
Posts: 2573
op de pw cilinder staat ook 49cm3
hiervan is een 50 en een 70cc versie

je kunt ze herkennen aan 5 koelribben die allemaal even lang zijn
en de orignele cilinder heeft 6 koelribben die schuin lopen,
en deze zal ook niet zo gouw 85 lopen
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Sneks 10-5-01?13:46 Print reply
Posts: 2499
Op m'n eurokit staat ook 49 cm3
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MTMark 10-5-01?13:48 Print reply
Posts: 122
Op de imitatie zooi ook, je kan er met de tandwiel verhouding 14-42 en met een 13mm dik 85 mee halen. (Heb ik ook)
 
Life sucks...
Nick - Administrator 10-5-01?15:06 Print reply

Posts: 4967
Als er 49cm3 op staat, is dat dus inderdaad een 50cc

Maar kan uitgehoond zijn.

 
Nick - Administrator 10-5-01?15:07 Print reply

Posts: 4967
Welkom btw
 
Sneks 10-5-01?15:16 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Op m'n eurokit staat ook 49 cm3

Die eurokut is 70cc
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Maarten 10-5-01?16:03 Print reply
Posts: 153
hey Timon, zit je toevallig op het ROC aventus sector Mobiel in Apeldoorn? Ik wel, maar jij zeker niet he, want er staan geen MT's bij ons :( Alleen een paar NSR-en en een Rieju.
 
Hemmes 10-5-01?17:54 Print reply
Posts: 247
Als er 49cm3 op[staat kan het heel goed een 70cc zijn, en uitgehoond tot 70 kan absoluutniet
Als je bij een 80cc cilinder een 1mm uithhond heb je 3cc meer met een 50cc is dat nog minder kortereslag dus kan nooit
Imitatiecilinders, allemaal die cilinders van 100,- hebben er 49cm3 opstaan
En 85 klopt wel hoor met jouw tandiwelverhouding
 
Feel the power of MHR
timon 14-5-01?13:57 Print reply
Posts: 6
Nee maarten ik zit in sector techniek (WTB) aan de boerhavestraat daar staan een stuk of 5 MT's.
 
] youri [ 14-5-01?16:43 Print reply
Posts: 25
Ik heb een cilinder gehad met een rode en een witte stip op de plaats waar waar je het membraam in propt. De spoelpoorten waren langwerpige sleuven....
Iemand enig id van welk merk die is??
Owja ennuh een Membraam moet je tog naar buiten uitbuige en niej naar binnen? Daarom issie volgens mij Namelijk vastgelopen... :p
 

Dit topic is 606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved