Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Van 1 naar 2 Geen verschil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29997 - Van 1 naar 2 Geen verschil
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fastkootje 10-6-2005 22:42 Print topicpost

Posts: 3150
Eey jongens!!!
Ik heb dus een honda mt
Met :
20mm Mikuni Externe sproeier
70cc eurocilindro getuned
techno bocht + demper
Twin air powerfilter.

Me mttje reedt de hele tijd goed maar in ene vandaag rijdt ik dus in ze 1 in de powerband, schakel ik over in ze 2 maar maakt hij nog steeds dezelfde toeren in powerband als in ze 1! in ze 3 heb ik dat ook en als ik naar de 1 van 4 ga moet hij moeite doen in ze 4 om op te trekken

Wie kan me helpen?
Wat is het probleem?

Bedankt alvast

mzzl he
 

Tijzzz 10-6-2005 22:48 Print reply

Posts: 4215
De toeren van je powerband veranderen toch niet? Of snap ik iets niet uit je verhaal?
 
Deon 10-6-2005 22:50 Print reply

Posts: 9656
of je hebt gelijke vertanding of iets anders


no offence: maar schakel je wel goed dan?


Dit bericht is ge-edit door deon1989 op 10-6-2005 22:51
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-6-2005 22:52 Print reply

Posts: 10835
slippende koppeling

of je bedoeld idd dat je powerband op hetzelfde toerental ligt, maar dat is bij elke versnelling hetzelfde, alleen de snelheid is dan hoger alst goed is

Dit bericht is ge-edit door Jozeff op 10-6-2005 22:53
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
zundappchefke 10-6-2005 22:57 Print reply

Posts: 1715
hij blijft in je power band hange en dan lijk het of je niet geschakelt hebt maar je snelheid neemt wel toe
dat is teminste bij mijn puch mv50 zo
 
verhuist maar blijft het zelfde
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 10-6-2005 22:59 Print reply

Posts: 13700
hebk ook half met derbi dat hij in zijn powerband blijft hangen gaat dit ten koste van je koppelingsplaten?

 
Deon 10-6-2005 23:01 Print reply

Posts: 9656
dat is toch normaal,

dat waneer je vanuit de top van je powerband van de 1 naar de 2 schakelt, dat je in de powerband(dan misgien 2k lager) blijft.

tzou wat zijn als je elke keer bij 1k moest beginnen
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 10-6-2005 23:04 Print reply

Posts: 13700
mijne trekt tot de zes door in zo een beetje hetzelfde toerental door en soms na tijdje laten doortrekken haalt hij iet hoger toeren zit te denken of mijn koppeling slipt

 
fastkootje 10-6-2005 23:23 Print reply

Posts: 3150
Hallo,
Ik bedoel dat als je in ze 1 gaat volgas en dan naar ze 2 en dan volgas rijdt dat hij niet harder gaat rijden dan in ze 1!
 
Muerte aka Ozzy 10-6-2005 23:34 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje

Hallo,
Ik bedoel dat als je in ze 1 gaat volgas en dan naar ze 2 en dan volgas rijdt dat hij niet harder gaat rijden dan in ze 1!

versleten koppelingsplaten?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
MT5-honda_pwnz 10-6-2005 23:51 Print reply

Posts: 1595
misschien moet je toch maar keer afvallen , nee denk ( weet bijna wel zeker ) dat het je koppelings platen zijn.
zoniet dan is je bak rip
 

Dit topic is 452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved