Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - achterbrug+monoshock tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1227 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29983 - achterbrug+monoshock tsx
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koosTSX 10-6-2005 13:05 Print topicpost

Posts: 705
hey ik heb men tsx al een tijdje verhoogt. alleen als ik er op ga zitten dat lijkt het nog steeds een shopper....

maar als ik em nog verder verhoog gaat de ketting langs mijn achterbrug shuren (doet ie nu ook al)

he hoe doen julie dat? (tsx rijders) Op den duur slijt je achter brug toch door? of hebben julie iets tussen de ketting en de brug zitten?

en die veer van mij is ook veelste slap, hebben julie dat ook?

ik hoor het wel he?

 

Tijzzz 10-6-2005 13:46 Print reply

Posts: 4215
Er zijn slijtblokken voor tussen je achterbrug en je ketting.
 
de barre man 10-6-2005 14:11 Print reply

Posts: 351
tis chopper..

 
Deon 10-6-2005 14:43 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de barre man

tis chopper..



mierenneuker



daar heb je speciale rubberen strippen/blokjes voor op je achterbrug
 
voederbiet 10-6-2005 14:48 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989

[...]


mierenneuker



daar heb je speciale rubberen strippen/blokjes voor op je achterbrug



teflon om precies te zijn, rubber slijt nogal snel:P
 
BF is gewoon een kk site
mulder 10-6-2005 14:49 Print reply

Posts: 13701
ik heb gewoon hard plastic (denkik)
paste precies en er zaten al ophangpunten op de brug voor zon ding
 
koosTSX 10-6-2005 16:14 Print reply

Posts: 705
maar het is dus wel gewoon goed dat een ketting ergens overheen schuurt? dan heb je toch meer weerstand?

en als ik hem nou nog meer verhoog (met een strakkere en langere veer) is het dan ook geen probleem dat hij er nog meer over heen gaat schuren?

alvast bedankt
 
christianos 10-6-2005 16:31 Print reply

Posts: 20445
weerstand is goed ?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-6-2005 16:32 Print reply

Posts: 10835
als je een brommer verhoogd heb je zoiezo meer (lucht)weerstand, dus dan maakt dat beetje extra weerstand van de ketting ook niet uit
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Antilogicbass 10-6-2005 16:54 Print reply

Posts: 103
mijn tsx is ook verhoogd, kom jij niet met je veer tegen het blok aan als je hem nog hoger maakt??

 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 10-6-2005 17:37 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Antilogicbass

mijn tsx is ook verhoogd, kom jij niet met je veer tegen het blok aan als je hem nog hoger maakt??



tegen pro link wel jah blok niet

brug slijt indd, grotere tandwiele pakke is enige oplossing
 
koosTSX 10-6-2005 23:08 Print reply

Posts: 705
jah dus je kan hem niet nog hoger maken? dat dan je veer bij het inveren tegen het frame aankomt?

En heeft iemand ervaring met een strakkere/langere veer in zn tsx?


 
koosTSX 12-6-2005 14:10 Print reply

Posts: 705
niemand?
 
mulder 12-6-2005 14:12 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

[...]


tegen pro link wel jah blok niet

brug slijt indd, grotere tandwiele pakke is enige oplossing


su slijtblokken doen het vet goed
 
L2R-R2L 12-6-2005 14:14 Print reply

Posts: 1553
je kan er ook nog een ander tandwiel op maken (die hem geleid)
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
koosTSX 12-6-2005 14:26 Print reply

Posts: 705
Quote:
je kan er ook nog een ander tandwiel op maken (die hem geleid)


grapjas

maareh, heeft er dus niemand ooit een hardere, langer achterveer in zn tsx gehad?


 

Dit topic is 2804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved