drukregelaar werkt (in een auto) via oa de weerstand van een veer en de druk in t inlaat systeem.
dus als ie de max druk heeft berijkt,veert de veer in en wordt de overige brandstof gebypassed.
dus zo makkelijk is t niet.
Dit bericht is ge-edit door 70malossi op 10-6-2005 0:22
drukregelaar werkt (in een auto) via de weerstand van een veer.
dus als ie de max druk heeft berijkt,veert de veer in en wordt de overige brandstof gebypassed.
dus zo makkelijk is t niet.
Dus de brandstofdruk wordt niet elektronisch geregeld????
Bij opvoeren wordt de setting van de cdi veranderd. Als je nou 2 Cdi's hebt, 1 met snelle instelling en 1 met stnd instelling. Schakelaar ertussen en klaar is kees.
Bij opvoeren wordt de setting van de cdi veranderd. Als je nou 2 Cdi's hebt, 1 met snelle instelling en 1 met stnd instelling. Schakelaar ertussen en klaar is kees.
Weet je wat voor takkezooi je aan bedrading krijgt.
Bij opvoeren wordt de setting van de cdi veranderd. Als je nou 2 Cdi's hebt, 1 met snelle instelling en 1 met stnd instelling. Schakelaar ertussen en klaar is kees.
Volgensmij verander je nix aan de cdi maar aan de injectiecomputer...