Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Injectie motor begrenzing.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #29973 - Injectie motor begrenzing.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 5990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 9-6-2005 23:23 Print reply
Posts: 4176
drukregelaar werkt (in een auto) via oa de weerstand van een veer en de druk in t inlaat systeem.
dus als ie de max druk heeft berijkt,veert de veer in en wordt de overige brandstof gebypassed.
dus zo makkelijk is t niet.

Dit bericht is ge-edit door 70malossi op 10-6-2005 0:22
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Pegaso 9-6-2005 23:25 Print reply

Posts: 347
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi

drukregelaar werkt (in een auto) via de weerstand van een veer.
dus als ie de max druk heeft berijkt,veert de veer in en wordt de overige brandstof gebypassed.
dus zo makkelijk is t niet.


Dus de brandstofdruk wordt niet elektronisch geregeld????
 
70malossi 10-6-2005 0:22 Print reply
Posts: 4176
bij een auto niet,is gewoon mechanisch,ook via vacuum(bij mij zit een vacuum leiding vanaf de drukregelaar naar t inlaat spruitstuk.

maar nogmaal,zo is dat bij een auto.
je kan niet zomaar aannemen zonder te checken dat dat ook bij een brommer is.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Alferink88 10-6-2005 8:05 Print reply

Posts: 191
Bij opvoeren wordt de setting van de cdi veranderd. Als je nou 2 Cdi's hebt, 1 met snelle instelling en 1 met stnd instelling. Schakelaar ertussen en klaar is kees.
 
MT70-nolimit 10-6-2005 8:17 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alferink88

Bij opvoeren wordt de setting van de cdi veranderd. Als je nou 2 Cdi's hebt, 1 met snelle instelling en 1 met stnd instelling. Schakelaar ertussen en klaar is kees.


Weet je wat voor takkezooi je aan bedrading krijgt.
 
gaat lang goed
mb-gek 10-6-2005 8:21 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Weet je wat voor takkezooi je aan bedrading krijgt.

ja en het is toch een manier om die scooter te begrenzen of weet jij weer een betere manier???
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
yudb 10-6-2005 9:02 Print reply

Posts: 709
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Alferink88

Bij opvoeren wordt de setting van de cdi veranderd. Als je nou 2 Cdi's hebt, 1 met snelle instelling en 1 met stnd instelling. Schakelaar ertussen en klaar is kees.


Volgensmij verander je nix aan de cdi maar aan de injectiecomputer...
 
DVM, trotse Vlaming 11-6-2005 18:35 Print reply

Posts: 330
Als je een cdi hebt kan je toch eens proberen met een elco op je signaaldraad en de massa. Eventueel met een schakelaartje tusse.

 
bartos 11-6-2005 18:41 Print reply

Posts: 1372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dvm yamaha dt

Als je een cdi hebt kan je toch eens proberen met een elco op je signaaldraad en de massa. Eventueel met een schakelaartje tusse.



goh hey mishien is het probleem dat hij geen cdi heeft wat dacht je daar van?
 
jackmasterTZR 11-6-2005 18:41 Print reply

Posts: 3062
ik blijf nog steeds bij mijn idee...
 

Dit topic is 5990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved