Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Yamaha dt (oud model) start niet meer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1135 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #29914 - Yamaha dt (oud model) start niet me...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 571 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Paul_dt 7-6-2005 18:39 Print topicpost
Posts: 57
Heey
Als ik mijn Yamaha dt wil starten komen er allemaal ploffen en knallen uit de uitlaat en dn start ie niet? Maar die weken ervoor reed ie gewoon goed. Mijn bougie is ook een beetje vettig. Weten jullie wat dat kan zijn? Alvast bedankt
 

kreidler rs 7-6-2005 18:59 Print reply

Posts: 6202
probeer is een andere bougie
 
bier drinken en kut roepen
Apriliars105 7-6-2005 19:00 Print reply

Posts: 6111
ontsteking shizzle
 
As finishing touch, God created the Dutch
herman103 7-6-2005 19:01 Print reply

Posts: 1352
idd je ontsteking. ff je bougi op je cilinder kop leggen en dan rennen/kicken. als hij dan goed vonkt heb je een ander probleem. als jij dan soms vonkt dan moet je je bougi eens vervangen maar ik weet bijna zeker dat je je contactpunten opnieuw moet stellen.
 
Paul_dt 7-6-2005 19:03 Print reply
Posts: 57
Op hoeveel moeten die contactpunten?
 
Paul_dt 7-6-2005 23:11 Print reply
Posts: 57
??
 
Kees de Jong 7-6-2005 23:27 Print reply

Posts: 1881
niet zo ongeduldig, 0,4 met de zuiger in het hoogste punt
 
7 seconden, of 21 gram
MichiMess 7-6-2005 23:28 Print reply

Posts: 1348
gewoob wat proberen.
wat ik deed vroeger, zuiger net voor z'n doodste punt zetten en dan datie contactpuntjes elkaar net raken.

werkte meestal altijd wel
 
Kees de Jong 7-6-2005 23:29 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess

gewoob wat proberen.
wat ik deed vroeger, zuiger net voor z'n doodste punt zetten en dan datie contactpuntjes elkaar net raken.

werkte meestal altijd wel




Dit bericht is ge-edit door k33s op 7-6-2005 23:30
 
7 seconden, of 21 gram
MichiMess 7-6-2005 23:30 Print reply

Posts: 1348
toch?
 
Kees de Jong 7-6-2005 23:32 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess

toch?


lijkt me persoonlijk beter als ie ze gewoon goed zet..
 
7 seconden, of 21 gram
MichiMess 7-6-2005 23:32 Print reply

Posts: 1348
da's waar, maar als niemand reageert, want ik weet de afstand ook niet.
 
Kees de Jong 7-6-2005 23:33 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

niet zo ongeduldig, 0,4 met de zuiger in het hoogste punt



 
7 seconden, of 21 gram
de_koen 8-6-2005 11:32 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

niet zo ongeduldig, 0,4 met de zuiger in het hoogste punt


fout

met fliegwiel op F
niet op T (bdp)
0.3/0.4mm idd
maar koop nieuwe bougien oude eruit, ff zonder bougie in de versnelling stukje renne, nieuwe bougie erin, en proberen
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 571 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved