Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mb zo zuinig mogelijk opvoeren.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 816 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29911 - honda mb zo zuinig mogelijk opvoere...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B-aRt 8-6-2005 13:29 Print reply

Posts: 39
Dat denk ik ook! Meer toeren = meer verbrandingen = meer benzineverbruik. En als je dan ook nog een gaar klein tandwiel erop zet zuipt hij meer terwijl de topsnelheid bijna niet hoger wordt. Ik zou gewoon die ander uitlaat eronder zetten, dan komt het helemaal goed!
 
Eu vim, mim vi, mim ganhei
RS_70_power 8-6-2005 13:38 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-aRt

Dat denk ik ook! Meer toeren = meer verbrandingen = meer benzineverbruik. En als je dan ook nog een gaar klein tandwiel erop zet zuipt hij meer terwijl de topsnelheid bijna niet hoger wordt. Ik zou gewoon die ander uitlaat eronder zetten, dan komt het helemaal goed!


niet helemaal met je eens , als je te licht vertandt bent dan is er reletief weinig kracht nodig om overtoeren te maken .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
de_koen 8-6-2005 13:40 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-aRt

Dat denk ik ook! Meer toeren = meer verbrandingen = meer benzineverbruik.
Quote:


dan denk je fout.
 
Honda 5-Bak te koop
slow nsr driver 8-6-2005 15:33 Print reply
Posts: 264
als je harder wilt gebruikt de brommer altijd meer brandstof. doe niet zo zielig over die paar liter man
 
Bullet 8-6-2005 15:36 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver

als je harder wilt gebruikt de brommer altijd meer brandstof. doe niet zo zielig over die paar liter man


jaaaaaaa daarom was Blukaap's NSR ook best zuinig
 
**My BungHole Will Speak Now**
PRO TUNING 8-6-2005 16:04 Print reply

Posts: 4000
Als je originele trappers nog aanwezig zijn, hard meetrappen dat scheelt wel 10 km
en het kost geen benzine extra
 
bart de schakelgek 8-6-2005 16:06 Print reply

Posts: 5987
een nsr heeft geen trappers

maar gooi maar eens een ori mbx 80 eronder, 24 mikuni, goede uitlaat, en tune de cilinder lichtjes, je haalt 100, trekt goed op, en verbruikt nog minder als een 50
 
Limburger
PRO TUNING 8-6-2005 16:08 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

een nsr heeft geen trappers

maar gooi maar eens een ori mbx 80 eronder, 24 mikuni, goede uitlaat, en tune de cilinder lichtjes, je haalt 100, trekt goed op, en verbruikt nog minder als een 50


Maar er wordt ook gevraagd naar een MB ??
 
bart de schakelgek 8-6-2005 16:11 Print reply

Posts: 5987
euh woeps, sorry, topic niet doorgelezen of zo, en las de reply van bullet over harries nsr
my mistake
 
Limburger
stoeptegel 8-6-2005 16:32 Print reply

Posts: 3085
tuurlijk gaat ie meer zuipen als je hem harder laat lopen.Mar dan moet ie neit heel veel meer gaan zuipen.En als ik hem dan zuiniger kan opvoeren met een beetje gelul op een forum dan doe ik dat.Want dat bespaart mij eld.En het gaat bij neit om een paar liter maar om meerder liters als ie meer gaat zuipen.Aangezien ik elke schooldag 70 km rijdt.
Daarom wil ik hem zuinig hebben.
 
80 cc ownatsj
stoeptegel 9-6-2005 23:21 Print reply

Posts: 3085
Iemand nog verdere suggesties?
 
80 cc ownatsj
JCG 9-6-2005 23:51 Print reply
Posts: 1531
een opmaatuitlaat, maar wel een die berekent is voor je std cilinder. Als je uitlaat goed is verlies je minder benzine via je uitlaat.

mijn gedachtespinsels op rum, dus gelieve iemand commentaar op mijn opmerking
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
mb-gek 9-6-2005 23:53 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

een opmaatuitlaat, maar wel een die berekent is voor je std cilinder. Als je uitlaat goed is verlies je minder benzine via je uitlaat.

mijn gedachtespinsels op rum, dus gelieve iemand commentaar op mijn opmerking

kun je hem beter goedkoop opvoeren voor dat geld en de rest aan bezine besteden ipv een opmaatje laten mken
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
KaWaReZ 9-6-2005 23:53 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Als je originele trappers nog aanwezig zijn, hard meetrappen dat scheelt wel 10 km
en het kost geen benzine extra




dit is dus et eerste grapje dattik meemaak van jou


strontori 65 rijden geen optie? rijdt ast goed is rond de 1:30
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
JCG 10-6-2005 0:11 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek

[...]

kun je hem beter goedkoop opvoeren voor dat geld en de rest aan bezine besteden ipv een opmaatje laten mken

Dat vraag die niet , maar dat zou inderdaad waarschijnlijk goedkoper zijn
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel

Dit topic is 8074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved