mb-gek |
7-6-2005 23:00 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Waarom zoveel werk voor die 10 km winst?
Kan da neit met uitlaat en sproeier?
begrijp nu gewoon ff dat je ori cyl veel te sloom is koop anders een belgische 50 oid
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
stoeptegel |
7-6-2005 23:27 |
Posts: 3085 |
Het wordt waarschijnlijk een immi uitlaat en een grotere sproeier als dat nodig is.
Ik zal het er nog met andere mensn over hebben voordat ik iets doe.Daarmee zal ik wel de resultaten behalen die ik wil.Maar als jullie verder nog iets weten of tips hebben,post ze gerust.
|
|
80 cc ownatsj |
|
mb-gek |
7-6-2005 23:31 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Het wordt waarschijnlijk een immi uitlaat en een grotere sproeier als dat nodig is.
Ik zal het er nog met andere mensn over hebben voordat ik iets doe.Daarmee zal ik wel de resultaten behalen die ik wil.Maar als jullie verder nog iets weten of tips hebben,post ze gerust.
koop dan gelijk een zeta of een belgische dat is teminste een beetje kwaliteit
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
koekoen2000 |
7-6-2005 23:47 |
Posts: 340 |
k weet ni hoe t met de kwaliteit van die 50cc import zit die op 50cc.nl staat en of die iets sneller is maar die is niet duur daar koop je geen uitlaat voor
ik heb zelf ook een tijdje een immi 50cc snel op mn mt gehad en dat liep opzich best mooi
bijna nooit gezeik mee gehad en tog nog 1:25 / 1:30 rije liep ong. 65/70 met een proma demper
|
|
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU |
|
-jaZper- |
7-6-2005 23:49 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekoen2000
k weet ni hoe t met de kwaliteit van die 50cc import zit die op 50cc.nl staat en of die iets sneller is maar die is niet duur daar koop je geen uitlaat voor
ik heb zelf ook een tijdje een immi 50cc snel op mn mt gehad en dat liep opzich best mooi
bijna nooit gezeik mee gehad en tog nog 1:25 / 1:30 rije liep ong. 65/70 met een proma demper
imi was kut imi is kut en imi zal altijd kut blijven
gewoon org, heb die zelf ook en rij er nu 80 mee
betrouwbaar? reken maar, lekker laagtoerig
|
|
groene motoren gaan harder |
|
slow nsr driver |
8-6-2005 11:18 |
Posts: 264 |
ik vind twv 17-42 wel groot voor ori cilinder, probeer eerst eens een kleiner tandwiel voor, maakt ie waarschijnlijk meer toeren dus ga je sneller
|
|
|
|
B-aRt |
8-6-2005 11:28 |
Posts: 39 |
Als je het voorste tandwiel gaat verkleinen moet de motor meer toeren maken om dezelfde snelheid te halen. Meer toeren voor dezelfde snelheid is niet goed, omdat deze man laag brandstofverbruik wil. Ik denk dat mr. stoeptegel er het beste een andere sigaar onder kan flexen!
Dit bericht is ge-edit door B-aRt op 8-6-2005 11:34
|
|
Eu vim, mim vi, mim ganhei |
|
de_koen |
8-6-2005 11:29 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: B-aRt
Als je het voorste tandwiel gaat verkleinen moet de motor meer toeren maken om dezelfde snelheid te halen. Meer toeren voor dezelfde snelheid is niet goed, omdat deze man laag brandstofverbruik wil. Ik denk dat mr. stoeptegel er het beste een andere sigaar onder kan flexen!
meer toeren wil daarom niet zeggen meer verbuik...
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
slow nsr driver |
8-6-2005 11:35 |
Posts: 264 |
hoe kleiner het voortandwiel hoe meer toeren de brommer maakt, dus kan hij het ook veel makkerlijker trekker en een hogere top. denk na man 17 - 42 op origineel!! probeer 15 maar een voorop, gaat hij wel harder en is nog zuiniger ook omdat de cilinder minder hoeft te trekken
|
|
|
|
B-aRt |
8-6-2005 11:37 |
Posts: 39 |
Waarom!?
|
|
Eu vim, mim vi, mim ganhei |
|
Saknet |
8-6-2005 11:38 |
Posts: 10355 |
ik rijd met 17/43 zoiets op origineel, als hij eenmaal in zn 4 trekt rijd ie denk ik wel bijna 70
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
slow nsr driver |
8-6-2005 11:41 |
Posts: 264 |
omdat het tandwiel kleiner is! moeilijk uit te leggen maar het werkt!! neem dat maar van mij aan. kheb het ook gedaan met ori cilinder scheelde wel 10km van 16 tands naar 14 tands voorop
omdat je dan een lichtere tandwielverhouding hebt. loopt de brommer makkelijker door de versnellingen en bij de laatste versnelling heeft hij dan nog kracht over om dus harder te gaan dan met een 17 tands omdat de brommer dat niet meer kan trekker in de laatste versnelling
|
|
|
|
nsrracer |
8-6-2005 11:45 |
Posts: 8625 |
hij wou geen andere cilinder hebben. ga dan niet constant doorzeuren over die cilinders. heeft volgens mij geen zin.
|
|
|
|
Saknet |
8-6-2005 12:40 |
Posts: 10355 |
uitlaatpoort iets bijwerken naar boven dan mschien liets bietsje breder heb ik ook gedaan krijgt ie nie meer kracht van mar wel ietswat meer toeren
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
stoeptegel |
8-6-2005 12:54 |
Posts: 3085 |
met een lichter tandwiel gaat ie echt niet harder!Lees maar ff terug in dit topic.Jazper was erbij.
Verder doe ik niks aan de cilinder!
Hij hoeft niet persee 7000 toeren te maken zoalng hij maar rond de 60 -65 gaat.
Het lijkt me toch logisch dat hoe meer toeren hij maakt heo meer hij zuipt.
|
|
80 cc ownatsj |
|