Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mb zo zuinig mogelijk opvoeren.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 813 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29911 - honda mb zo zuinig mogelijk opvoere...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 7-6-2005 23:00 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel

Waarom zoveel werk voor die 10 km winst?
Kan da neit met uitlaat en sproeier?

begrijp nu gewoon ff dat je ori cyl veel te sloom is koop anders een belgische 50 oid
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
stoeptegel 7-6-2005 23:27 Print reply

Posts: 3085
Het wordt waarschijnlijk een immi uitlaat en een grotere sproeier als dat nodig is.
Ik zal het er nog met andere mensn over hebben voordat ik iets doe.Daarmee zal ik wel de resultaten behalen die ik wil.Maar als jullie verder nog iets weten of tips hebben,post ze gerust.
 
80 cc ownatsj
mb-gek 7-6-2005 23:31 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel

Het wordt waarschijnlijk een immi uitlaat en een grotere sproeier als dat nodig is.
Ik zal het er nog met andere mensn over hebben voordat ik iets doe.Daarmee zal ik wel de resultaten behalen die ik wil.Maar als jullie verder nog iets weten of tips hebben,post ze gerust.

koop dan gelijk een zeta of een belgische dat is teminste een beetje kwaliteit
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
koekoen2000 7-6-2005 23:47 Print reply

Posts: 340
k weet ni hoe t met de kwaliteit van die 50cc import zit die op 50cc.nl staat en of die iets sneller is maar die is niet duur daar koop je geen uitlaat voor

ik heb zelf ook een tijdje een immi 50cc snel op mn mt gehad en dat liep opzich best mooi
bijna nooit gezeik mee gehad en tog nog 1:25 / 1:30 rije liep ong. 65/70 met een proma demper
 
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU
-jaZper- 7-6-2005 23:49 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekoen2000

k weet ni hoe t met de kwaliteit van die 50cc import zit die op 50cc.nl staat en of die iets sneller is maar die is niet duur daar koop je geen uitlaat voor

ik heb zelf ook een tijdje een immi 50cc snel op mn mt gehad en dat liep opzich best mooi
bijna nooit gezeik mee gehad en tog nog 1:25 / 1:30 rije liep ong. 65/70 met een proma demper


imi was kut imi is kut en imi zal altijd kut blijven
gewoon org, heb die zelf ook en rij er nu 80 mee
betrouwbaar? reken maar, lekker laagtoerig
 
groene motoren gaan harder
slow nsr driver 8-6-2005 11:18 Print reply
Posts: 264
ik vind twv 17-42 wel groot voor ori cilinder, probeer eerst eens een kleiner tandwiel voor, maakt ie waarschijnlijk meer toeren dus ga je sneller
 
B-aRt 8-6-2005 11:28 Print reply

Posts: 39
Als je het voorste tandwiel gaat verkleinen moet de motor meer toeren maken om dezelfde snelheid te halen. Meer toeren voor dezelfde snelheid is niet goed, omdat deze man laag brandstofverbruik wil. Ik denk dat mr. stoeptegel er het beste een andere sigaar onder kan flexen!

Dit bericht is ge-edit door B-aRt op 8-6-2005 11:34
 
Eu vim, mim vi, mim ganhei
de_koen 8-6-2005 11:29 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-aRt

Als je het voorste tandwiel gaat verkleinen moet de motor meer toeren maken om dezelfde snelheid te halen. Meer toeren voor dezelfde snelheid is niet goed, omdat deze man laag brandstofverbruik wil. Ik denk dat mr. stoeptegel er het beste een andere sigaar onder kan flexen!


meer toeren wil daarom niet zeggen meer verbuik...
 
Honda 5-Bak te koop
slow nsr driver 8-6-2005 11:35 Print reply
Posts: 264
hoe kleiner het voortandwiel hoe meer toeren de brommer maakt, dus kan hij het ook veel makkerlijker trekker en een hogere top. denk na man 17 - 42 op origineel!! probeer 15 maar een voorop, gaat hij wel harder en is nog zuiniger ook omdat de cilinder minder hoeft te trekken
 
B-aRt 8-6-2005 11:37 Print reply

Posts: 39
Waarom!?
 
Eu vim, mim vi, mim ganhei
Saknet 8-6-2005 11:38 Print reply

Posts: 10355
ik rijd met 17/43 zoiets op origineel, als hij eenmaal in zn 4 trekt rijd ie denk ik wel bijna 70
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
slow nsr driver 8-6-2005 11:41 Print reply
Posts: 264
omdat het tandwiel kleiner is! moeilijk uit te leggen maar het werkt!! neem dat maar van mij aan. kheb het ook gedaan met ori cilinder scheelde wel 10km van 16 tands naar 14 tands voorop

omdat je dan een lichtere tandwielverhouding hebt. loopt de brommer makkelijker door de versnellingen en bij de laatste versnelling heeft hij dan nog kracht over om dus harder te gaan dan met een 17 tands omdat de brommer dat niet meer kan trekker in de laatste versnelling
 
nsrracer 8-6-2005 11:45 Print reply

Posts: 8625
hij wou geen andere cilinder hebben. ga dan niet constant doorzeuren over die cilinders. heeft volgens mij geen zin.
 
Saknet 8-6-2005 12:40 Print reply

Posts: 10355
uitlaatpoort iets bijwerken naar boven dan mschien liets bietsje breder heb ik ook gedaan krijgt ie nie meer kracht van mar wel ietswat meer toeren
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
stoeptegel 8-6-2005 12:54 Print reply

Posts: 3085
met een lichter tandwiel gaat ie echt niet harder!Lees maar ff terug in dit topic.Jazper was erbij.
Verder doe ik niks aan de cilinder!
Hij hoeft niet persee 7000 toeren te maken zoalng hij maar rond de 60 -65 gaat.
Het lijkt me toch logisch dat hoe meer toeren hij maakt heo meer hij zuipt.
 
80 cc ownatsj

Dit topic is 8075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved