zoals Dennis al zegt, als je de maximale uit je gilardoni wilt halen zou je hem moeten afdraaien, maar voor de rest ie std ook best leuk en erg geschikt voor dagelijks vervoer.
ik zou der meteen een nieuwe koppelingsplaten zet in gooien (het liefst Conti), dan kan ie een lange tijd mee (als je cilinder std is)
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
ori gsm krukas morini is troep, beter een top racing erin, verstevig ook je koppelingsplaten
daar ben ik het niet mee eens, der is helemaal niks mis met morini krukas, maarja slijtage is een feit.
ik ken ook meerdere mensen die zo'n Top Racing as hebben gehaalt voor Morini, en dat was alles behalve een succes....
voor de rest heb je keuze's of een peperdure Conti CRX as kopen voor 360 euro of een andere drijfstang in je ori as laten persen.
ik persoonlijk laat een Barikit Honda drijfstang in mijn as persen, en dan moet meer dan voldoende zijn.
|