Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - airsal 50 snel op tomos

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 845 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29845 - airsal 50 snel op tomos
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 19-8-2005 10:22 Print reply

Posts: 5198
kan zijn dat je je gasschuif er verkeerd om ingedaan hebt ja dat kan :P
dan doet hij idd raar kijk ook ff of je kabel niet ergens klem zit
 
op naar de grote brommers
jeppor 19-8-2005 10:36 Print reply

Posts: 486
kan die er verkeerd in dan? lijkt me dat hij er maar op 1 manier in kan...

 
50cc crosser 19-8-2005 11:11 Print reply

Posts: 1866
cilinder van een a35 past altijd

 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
richard3 19-8-2005 11:13 Print reply

Posts: 5198
past er volgens mij toch op 2 manieren in hoor
dan gaat ie nie helemaal dicht en dan doet ie raar
 
op naar de grote brommers
jeppor 21-8-2005 14:33 Print reply

Posts: 486
waar je gas kabel in vast hangt dat stuk zit boven, en het platte uitsteeksel aan de gasschuif doe je tussen de veer in je carb dus das de enige manier...
 
Tomos 50 21-8-2005 19:03 Print reply

Posts: 925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeppor
waar je gas kabel in vast hangt dat stuk zit boven, en het platte uitsteeksel aan de gasschuif doe je tussen de veer in je carb dus das de enige manier...


Klopt, maar kijk dan ff of je kabel niet ergens blijft hangen(kan een krinkel in zitten ofzo). Heb je niet je stationairschroef ver ingedraaid?
 
jeppor 21-8-2005 21:17 Print reply

Posts: 486
nee heb al vanalles geprobeerd met de stationairschroef...
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-8-2005 21:25 Print reply

Posts: 10835
kijk dan of de gasschuif helemaal dicht staat als je er achter vie de luchtfilter in kijkt. of misschien hoor je hem tikken als je het gas los laat.

als dat goed is dan krijgt hij te veel/valse lucht
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
jeppor 25-8-2005 10:25 Print reply

Posts: 486
ja zal zo eerst eens kijken of de gasscguif helemaal sluit ik denk zelf dat het dat is. Valse lucht lijkt me niet maar zou kunnen...
 
jeppor 25-8-2005 17:56 Print reply

Posts: 486
gasschuif hing helemaal boven mn carb zat iets niet goed, dadelijk even blok terughangen en kijken of dat het enige was gelijk ook sproeier vergroot de std zat er nog in ( van 50 naar 53)
 
jeppor 25-8-2005 20:38 Print reply

Posts: 486
help!! kom er niet uit, hij loopt nogh steeds veel te hard stationair. En reageert nouwelijks op de gashendel. 1 keer duidelijk dan: Hoe moet je gasschuif staan als je geen gas geeft hij stond bij mij namelijk nog een stukje open en ik kreeg het niet weg. Denk echt dat het d?t is, valse lucht kan haast niet....
 
Saknet 25-8-2005 20:42 Print reply

Posts: 10355
heb je nou je spruitstuk groter gemaakt? wel grotere sproeier gedaan dan?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mb-gek 25-8-2005 20:46 Print reply

Posts: 10385
gebruik je wel niewue pakkingen enzo?
en smeer eens vloeibare pakking tussen al je zooi

sluit je dop wel goed af en plak je gaskabel bij de dop eens af zodat er geen lucht tussendoor gaat

en je gasschuif hoort niet helemaal dicht
hoe wou je ander een verbranding maken met aleen maar brandstof?
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
jeppor 26-8-2005 14:09 Print reply

Posts: 486
ja zitten nieuwe pakkingen tussen duhh, dus moet haast wel mn carb zijn. Kom er alleen niet uit snap dr nix meer van
 
jeppor 26-8-2005 14:14 Print reply

Posts: 486
met shoke erop liep ie wel goed...
 

Dit topic is 8252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved