Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 80c legaal !!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 881 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29842 - 80c legaal !!!
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2725 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 5-6-2005 16:40 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

[...]


je bent egt zielig als je daarop gaat rijden


denk je uberhaupt wel na voordat je iets post?

je hebt oudere mensen bijvoorbeeld

vaak zie je die op een snor-neo'sje rijden oid

nu zijn er ook mensen die graag wat meer vrijheid willen, in de vorm van een motorfiets, maar die niet op een zware toermotor willen rijden oid

die mensen kopen bijvoorbeeld een neo's 80 100

overigens is de neo's een damesscooter, en aangezien in duitsland ook vast wel mensen op een scooter willen rijden, maar liever een neo's als een aerox hebben kan ik me voorstellen dat die dingen best wel verkocht worden

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 5-6-2005 16:43
 
Fievet 5-6-2005 16:42 Print reply

Posts: 1556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Ik vind wel dat als ze zoiets gaan invoeren dat bestuurders ook gewoon een soort rijbewijs gaan halen, niet alleen een theoriecertificaat, maar ook gewoon rijlessen moeten krijgen enzo.


Dus word het kk duur, en een jaar later mag je je motorrijbewijs halen Dus denk dat er dan nog weinig mensen rondrijden op een "bromfiets"
 
Mitchell17 5-6-2005 16:42 Print reply

Posts: 556
voor de zakenmannetjes

overal tussendoor en niet hoevcen te schakelen

mietjes
 
mr200r 5-6-2005 16:52 Print reply
Posts: 5122
pakken ze een p200 zitten 4 versnellingen op
en zijn gruwelijk populair.
 
mr200r
a honda highrider 5-6-2005 16:59 Print reply

Posts: 1818
heeft er iemand ervaring met het keuren van een 80 brommer? zojah leg ff uit
 
D? Mo(raal)derator
mr200r 5-6-2005 18:07 Print reply
Posts: 5122
Een 80 is een motor zorg dat alle lichten knippers-remlichten ,nergens spelling
voertuig goed afspraak voor keuring maken
als alles goed is heb je een kenteken.
ER MOET wel een kenteken uit bv belgie bij
zitten.
geen brommerframe met 80cc word afgekeurd.
 
mr200r
mcdronkz 5-6-2005 18:17 Print reply

Posts: 32777
gewoon duits frame met papieren is het makkelijkste

johan heeft er nog zat wss
 
Ruben. 5-6-2005 18:18 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Een 80 is een motor zorg dat alle lichten knippers-remlichten ,nergens spelling
voertuig goed afspraak voor keuring maken
als alles goed is heb je een kenteken.
ER MOET wel een kenteken uit bv belgie bij
zitten.
geen brommerframe met 80cc word afgekeurd.


dus als je het plaatje niet meer hebt uit duitsland ben je de lul?

(als je wel je farhzeugbrief hebt?)
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
mcdronkz 5-6-2005 18:27 Print reply

Posts: 32777
er staat kenteken, geen kentekenplaat
 
Ruben. 5-6-2005 18:33 Print reply

Posts: 6131
:+
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
a honda highrider 5-6-2005 19:18 Print reply

Posts: 1818
K weet dus niet cker of het wel een nederlands frame is
 
D? Mo(raal)derator
Tijzzz 5-6-2005 19:22 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: a honda highrider

heeft er iemand ervaring met het keuren van een 80 brommer? zojah leg ff uit


Daar is een FAQ over

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/149
 
a honda highrider 5-6-2005 19:40 Print reply

Posts: 1818
opzich heb ik daar niks aan
 
D? Mo(raal)derator
Ruben. 5-6-2005 19:55 Print reply

Posts: 6131
dan heb je best wel pech en is google de optie
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?

Dit topic is 2725 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved