Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opvoeren honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1150 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29841 - opvoeren honda mb
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3986 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HKR Honda Team 5-6-2005 16:06 Print reply

Posts: 99
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

wat voor 70?

niks aangedaan? helemaal koud dus?

hmmm


70cc athena zo uit de doos der opgezet

 
Kampersjaak 5-6-2005 16:07 Print reply

Posts: 12285
110 op de teller?
 
oderint dum metuant
HKR Honda Team 5-6-2005 16:07 Print reply

Posts: 99
kheb der verde ook WEINIG verstand van hoor
je kunt me vanalles wijs maken
 
HKR Honda Team 5-6-2005 16:08 Print reply

Posts: 99
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

110 op de teller?


jaah op mijn eigen brommerteller maaar die geeft ik denk wel 20 Km te veel aan
 
Kampersjaak 5-6-2005 16:09 Print reply

Posts: 12285
ja idd

alles aangepast en blok ook mooie aangepast op je cil, dan heb je een kans dat het kan

maar zo echt niet hoor

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 5-6-2005 16:09
 
oderint dum metuant
HKR Honda Team 5-6-2005 16:10 Print reply

Posts: 99
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

ja idd

alles aangepast en blok ook mooie aangepast op je cil, dan heb je een kans dat het kan

maar zo echt niet hoor

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 5-6-2005 16:09


watbedoel je 110 KM/H haal je alleen als je alles aangepast hebt ofnie?????????
 
robert gpr50r 5-6-2005 16:11 Print reply

Posts: 612
tis wel zoo...
da ding trapt dr ovr...

scheelt machtig eind met de orginele cilinder..

trekt mij dr uit
 
Kampersjaak 5-6-2005 16:11 Print reply

Posts: 12285
ja, met een leuke rotor enz.

maar 90 is netjes daar niet van
 
oderint dum metuant
HKR Honda Team 5-6-2005 16:13 Print reply

Posts: 99
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

ja, met een leuke rotor enz.

maar 90 is netjes daar niet van



maar wat moet ik nou presies veranderen om um 110 te laten lopen??????
weet jij een beetie hoe als je dat moet doen???

 
Kampersjaak 5-6-2005 16:15 Print reply

Posts: 12285
je haalt je cilinder eraf, laat hem aan passen timing beetje goed zetten.

leuke uitlaat.

probeer eens een trc, anders opmaat.

een mallosie rotor, verder 24 cabje er achter, en goed membraan.

cil kop aanpassen
 
oderint dum metuant
HKR Honda Team 5-6-2005 16:17 Print reply

Posts: 99
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

je haalt je cilinder eraf, laat hem aan passen timing beetje goed zetten.

leuke uitlaat.

probeer eens een trc, anders opmaat.

een mallosie rotor, verder 24 cabje er achter, en goed membraan.

cil kop aanpassen



timing wat is dat???????

 
Mitchell17 5-6-2005 16:19 Print reply

Posts: 556
... ik zou em als k jou was gwn lekker std maken
 
Kampersjaak 5-6-2005 16:20 Print reply

Posts: 12285
http://www.brommerforum.nl/showtopic/21660

lees dit maar eens door.

kun je je verdiepen in het feit hoe je je brommer harder kunt laten lopen.
door het zelf te doen.

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 5-6-2005 16:20
 
oderint dum metuant
HKR Honda Team 5-6-2005 16:21 Print reply

Posts: 99
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mitchell17

... ik zou em als k jou was gwn lekker std maken


waarom dan

 
HKR Honda Team 5-6-2005 16:21 Print reply

Posts: 99
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

http://www.brommerforum.nl/showtopic/21660

lees dit maar eens door.

kun je je verdiepen in het feit hoe je je brommer harder kunt laten lopen.
door het zelf te doen.

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 5-6-2005 16:20


maar hoe hard zou ik dan kunnen halen
???

 

Dit topic is 3986 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved