Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Peugeot 103 carburateur/benzine probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29837 - Peugeot 103 carburateur/benzine pro...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2087 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vespa man 5-6-2005 11:26 Print topicpost
Posts: 15
Hey, ik heb denk ik een "probleem" met mijn carburateur. Gister avond was ik weer wat aan het rondrijden, en ik gaf op een rechte weg volgas. Plotseling ging de brommer veel harder, en toen ging die ineens uit. (de benzine kraan stond gewoon open). Ik zette het kraantje op reserve, en rij weer door. Wie weet waar het probleem aan ligt?
 

Ariej 5-6-2005 12:02 Print reply

Posts: 3685
de benzine in je tank was op een te laag niveau voor je normale kraan dus moest je overzetten naar je reserve? :

banaanvraag?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Kampersjaak 5-6-2005 12:43 Print reply

Posts: 12285
benzine op?

en danreserve.

is meestal normale gang van zaken

 
oderint dum metuant
Ruben. 5-6-2005 12:46 Print reply

Posts: 6131
waarom nou weer banaanvraag
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
mb-gek 5-6-2005 12:47 Print reply

Posts: 10385
tering hoe dom kun je zijn denk je dat een brommer op alleen op lucht loopt ofzow
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Roedi-Loerbeek 5-6-2005 12:56 Print reply

Posts: 1492
maar hij had dus toch gewoon een benzine probleem, is toch duidelijk.

en je hebt de brommer te rijk afgesteld, toen de benzine op was liep hij armer.
Dus had hij een betere verbranding wat weer resulteert in een hogere top.



Dit bericht is ge-edit door Roedi-Loerbeek op 5-6-2005 12:57
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
snowboarderke 5-6-2005 12:58 Print reply

Posts: 2193
Hij wilt weten hoe het komt dat zijn brommer eerst veel harder liep vlak voor hij stilviel
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
mb-gek 5-6-2005 12:59 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke

Hij wilt weten hoe het komt dat zijn brommer eerst veel harder liep vlak voor hij stilviel

je krijgt veel meer lucht dan eerst dus hetzelfde idee als valse lucht dus gaat hij meer toeren maken
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Vespa man 5-6-2005 16:33 Print reply
Posts: 15
Haha, nee zo simpel bedoel ik het niet. Kijk, als ik zeg maar met een volle tank rijd, lijkt het net alsof hij de hele tijd terug houd (niet op volle toeren kan komen). Het brom geluid wordt dan vervangen door een soort tja, "onderbroken geluid". Mijn vraag was dus, toen de tank bijna leeg was ging hij ineens vet hard. Wat is hier de oorzak van?
 
Ja Weh nou 5-6-2005 16:34 Print reply

Posts: 2242
iets kleinere sproeier proberen
 
HTS Autotechniek
Vespa man 5-6-2005 16:50 Print reply
Posts: 15
Ik heb deze zeg maar die carb, met een soort deksel boven op de vlotter kamer. Ik kan daar helaas geen sproeier aantreffen. Weeet iemand waar die zit?

 
Ja Weh nou 5-6-2005 16:51 Print reply

Posts: 2242
ken geen 103 carbs..

Dit bericht is ge-edit door Ja Weh nou op 5-6-2005 16:56
 
HTS Autotechniek
Mitchell17 5-6-2005 16:54 Print reply

Posts: 556
zit nie geschroefd ...

sproeir zit in de zijkant van de carb onderin komt uit in de vlotter


vlotter kamer ken je dr zo af trekken dan zie je em ook zitte waar die uitkomt
 
Hans F 5-6-2005 16:55 Print reply
Posts: 4326
sproeier zit naar ik meen aan de zijkant, onder de gasschuif, dus aan de andere kant als de vlotterbak
 

Dit topic is 2087 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved