Tijzzz |
31-5-2005 21:16 |
 Posts: 4215 |
Cilinder (laten) tjoenen.
|
|
|
|
snowboarderke |
31-5-2005 21:17 |
 Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XPS
Ik men 17.5 carbu zitten en het schilde een 5 kmph, maar trekt wel veeeeel sneller op.
Nu zou ik graag nog 5 kmph bij willen (dan loopt hij 90 en dat vind ik perfect)maar ik wil wel minstens dezelfde trekkracht behouden. Kan iemand me hier bij helpen??
Het zou ook niet teveel moge koste (ben bijna bankroet)
groeten
Wat is je budget en wat is je volledige setup, je kan hem mss ontgrenzen als dit nog niet gebeurd is, of je kan een andere pijp leggen ofzo.
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
dt50rcrosser |
31-5-2005 21:17 |
 Posts: 6252 |
uhm sproeiertje eerst maar us proberen of heb je da al gedaan.. want daar blijf je portomonee toch net wat voller van dan dat je je cil laat tjoennen
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
Kietel Tuning |
31-5-2005 21:18 |
 Posts: 863 |
misschien ontsteking nog iets vervroegen. Zodat die wat meer toeren gaat draaien. wat voor brommer gaat het eigenlijk?
|
|
|
|
Tijzzz |
31-5-2005 21:18 |
 Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
uhm sproeiertje eerst maar us proberen of heb je da al gedaan.. want daar blijf je portomonee toch net wat voller van dan dat je je cil laat tjoennen
Als hij goed is afgesteld zal hij van een andere sproeier niet harder gaan rijden hoor.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
31-5-2005 21:19 |
 Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz
van een andere sproeier niet harder gaan rijden hoor.
Jij hebt zeker het buskruit uitgevonden.
|
|
gaat lang goed |
|
Tijzzz |
31-5-2005 21:21 |
 Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
Jij hebt zeker het buskruit uitgevonden.
Nee, dat was mn buurman. Maar ik heb hem er wel mee geholpen.
|
|
|
|
XPS |
31-5-2005 21:21 |
Posts: 10 |
Ik heb een tnt uitlaatje en een 17.5 carbu dus, voor de rest alles origineel. ik kan men cilinder niet tune want is van aluminium. En het gaat om een peugeot XPS sm. En die ontsteking vervroegen, hoe gaat dat?
en wat zal dat veranderen?
bedankt
|
|
|
|
Kietel Tuning |
31-5-2005 21:21 |
 Posts: 863 |
misschien wat nitro mengen van modelbouw auto's dan ga je ook wat harder.
|
|
|
|
Honda_boy |
31-5-2005 21:25 |
 Posts: 555 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XPS
ik kan men cilinder niet tune want is van aluminium.
En waarom zou dat niet gaan?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XPS
En die ontsteking vervroegen, hoe gaat dat?
en wat zal dat veranderen?
bedankt 
Spoelen wat meer naar rechts draaien.. vonk komt iets eerder per slag waardoor hij langer de kracht van het ontsteken ondervindt en meer toeren kan draaien..
|
|
Honda rulezzz !!! |
|
mishi |
31-5-2005 21:25 |
 Posts: 264 |
haha..mooi antwoord
|
|
|
|
Kietel Tuning |
31-5-2005 21:25 |
 Posts: 863 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XPS
Ik heb een tnt uitlaatje en een 17.5 carbu dus, voor de rest alles origineel. ik kan men cilinder niet tune want is van aluminium. En het gaat om een peugeot XPS sm. En die ontsteking vervroegen, hoe gaat dat?
en wat zal dat veranderen?
bedankt 
ontsteking vervroegen
Een aluminium cilinder is juist makkelijker te bewerken dan bijv. een gietijzer. is misschien bij die dingen ook nog het luchtfilter begrenst?
|
|
|
|
mulder |
31-5-2005 21:27 |
 Posts: 13701 |
Je zegt dat hij veel harder trekt, en dattie 5 kmh harder moet?
lijkt me duidelijk anders vertanden
|
|
|
|
Kietel Tuning |
31-5-2005 21:31 |
 Posts: 863 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
Je zegt dat hij veel harder trekt, en dattie 5 kmh harder moet?
lijkt me duidelijk anders vertanden
Hij wou de zelfde trekkracht behouden. Dus dat is geen optie.
|
|
|
|
mulder |
31-5-2005 21:33 |
 Posts: 13701 |
boeie 5 kmh scheelt echt niet weinig van de trekkracht. een tandje omhoog of omlaag gaan ik weet nou niet meer voor of achter laatst zo in de war met die hele discussie e.d.
|
|
|
|