Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 17.5 steekt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1255 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29728 - 17.5 steekt
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

XPS 31-5-2005 21:12 Print topicpost
Posts: 10
Ik men 17.5 carbu zitten en het schilde een 5 kmph, maar trekt wel veeeeel sneller op.
Nu zou ik graag nog 5 kmph bij willen (dan loopt hij 90 en dat vind ik perfect)maar ik wil wel minstens dezelfde trekkracht behouden. Kan iemand me hier bij helpen??
Het zou ook niet teveel moge koste (ben bijna bankroet)

groeten
 

Tijzzz 31-5-2005 21:16 Print reply

Posts: 4215
Cilinder (laten) tjoenen.
 
snowboarderke 31-5-2005 21:17 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XPS

Ik men 17.5 carbu zitten en het schilde een 5 kmph, maar trekt wel veeeeel sneller op.
Nu zou ik graag nog 5 kmph bij willen (dan loopt hij 90 en dat vind ik perfect)maar ik wil wel minstens dezelfde trekkracht behouden. Kan iemand me hier bij helpen??
Het zou ook niet teveel moge koste (ben bijna bankroet)

groeten

Wat is je budget en wat is je volledige setup, je kan hem mss ontgrenzen als dit nog niet gebeurd is, of je kan een andere pijp leggen ofzo.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
dt50rcrosser 31-5-2005 21:17 Print reply

Posts: 6252
uhm sproeiertje eerst maar us proberen of heb je da al gedaan.. want daar blijf je portomonee toch net wat voller van dan dat je je cil laat tjoennen

 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
Kietel Tuning 31-5-2005 21:18 Print reply

Posts: 863
misschien ontsteking nog iets vervroegen. Zodat die wat meer toeren gaat draaien. wat voor brommer gaat het eigenlijk?
 
Tijzzz 31-5-2005 21:18 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser

uhm sproeiertje eerst maar us proberen of heb je da al gedaan.. want daar blijf je portomonee toch net wat voller van dan dat je je cil laat tjoennen



Als hij goed is afgesteld zal hij van een andere sproeier niet harder gaan rijden hoor.
 
MT70-nolimit 31-5-2005 21:19 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

van een andere sproeier niet harder gaan rijden hoor.


Jij hebt zeker het buskruit uitgevonden.
 
gaat lang goed
Tijzzz 31-5-2005 21:21 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Jij hebt zeker het buskruit uitgevonden.


Nee, dat was mn buurman. Maar ik heb hem er wel mee geholpen.
 
XPS 31-5-2005 21:21 Print reply
Posts: 10
Ik heb een tnt uitlaatje en een 17.5 carbu dus, voor de rest alles origineel. ik kan men cilinder niet tune want is van aluminium. En het gaat om een peugeot XPS sm. En die ontsteking vervroegen, hoe gaat dat?
en wat zal dat veranderen?

bedankt

 
Kietel Tuning 31-5-2005 21:21 Print reply

Posts: 863
misschien wat nitro mengen van modelbouw auto's dan ga je ook wat harder.
 
Honda_boy 31-5-2005 21:25 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XPS

ik kan men cilinder niet tune want is van aluminium.



En waarom zou dat niet gaan?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XPS

En die ontsteking vervroegen, hoe gaat dat?
en wat zal dat veranderen?

bedankt



Spoelen wat meer naar rechts draaien.. vonk komt iets eerder per slag waardoor hij langer de kracht van het ontsteken ondervindt en meer toeren kan draaien..
 
Honda rulezzz !!!
mishi 31-5-2005 21:25 Print reply

Posts: 264
haha..mooi antwoord
 
Kietel Tuning 31-5-2005 21:25 Print reply

Posts: 863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XPS

Ik heb een tnt uitlaatje en een 17.5 carbu dus, voor de rest alles origineel. ik kan men cilinder niet tune want is van aluminium. En het gaat om een peugeot XPS sm. En die ontsteking vervroegen, hoe gaat dat?
en wat zal dat veranderen?

bedankt



ontsteking vervroegen

Een aluminium cilinder is juist makkelijker te bewerken dan bijv. een gietijzer. is misschien bij die dingen ook nog het luchtfilter begrenst?
 
mulder 31-5-2005 21:27 Print reply

Posts: 13701
Je zegt dat hij veel harder trekt, en dattie 5 kmh harder moet?

lijkt me duidelijk anders vertanden
 
Kietel Tuning 31-5-2005 21:31 Print reply

Posts: 863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder

Je zegt dat hij veel harder trekt, en dattie 5 kmh harder moet?

lijkt me duidelijk anders vertanden


Hij wou de zelfde trekkracht behouden. Dus dat is geen optie.
 
mulder 31-5-2005 21:33 Print reply

Posts: 13701
boeie 5 kmh scheelt echt niet weinig van de trekkracht. een tandje omhoog of omlaag gaan ik weet nou niet meer voor of achter laatst zo in de war met die hele discussie e.d.
 

Dit topic is 772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved