Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Honda mt5 of Suzuki tsx (wat is het beste??)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1172 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #29726 - Honda mt5 of Suzuki tsx (wat is het...
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7241 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sproeiertje 31-5-2005 22:46 Print reply

Posts: 643
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzukitsrx50

hoe rap gaat jouw tsx met een 70cc men tsx met 50 cc gaat standaard 75km/u


jah 70cc is 90 te halen
daarom heb ik maar lekker 80cc blokkie geregeld dat is echt veel beter
 
Suzukitsrx50 31-5-2005 22:46 Print reply
Posts: 21
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek

maar dit is natuurlijk geen goede vergelijking he mt tegen een tsx een tsx zal veel beter rijden wass maar tsx heeft gewoon slechte blokken en ik d8 dat er ook nog een weinig verschillende cyl voor te krijgen zijn en voor een mt zijn er makkelijk 5 of 6 bakken te krijgen terwijl voor een tsx een 6 bak zeldzaam is

ik heb een 6-bak op men tsx
 
Suzukitsrx50 31-5-2005 22:47 Print reply
Posts: 21
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzukitsrx50

[...]

ik heb een 6-bak op men tsx

is het niet als je je brommer te veel opvoerd dat het slechter zal gaan voor te crossen
 
Leon de mt5 boer 31-5-2005 22:55 Print reply
Posts: 494
mt5 is alles ieler, zal wel wa sneller gaan. suzuki is meer chill zegmar, rijd veel relaxder alles is zwaarder. en de blokke boeit eik himmol niks. ik heb veel hondag ereeje en nu suzuki en als je het beide goed reviceerd of maakt. kun je er van bijde blokke jare plezier van hebben. En kopppeling vaak gaar is lulkoek. nieuwe goei platen en het is weer jaren goed. is gewoon kwestie van onderhoud. mt zal wel sneller zijn als je ze beide tot the max tuned. maar bijv de remmen en de vering van een tsx zijn beter,

en precies als je honda wilt blijven rijden en de voordelen van de tsx, neem dan un mtx , maak em goed. rijd stukke beter als een mt5je
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
SuzukiMARC 31-5-2005 22:57 Print reply

Posts: 3023
loos topic..

ezel.. tuurlijk is een goeie tsx beter dan een goeie mt5
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
christianos 31-5-2005 23:58 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

loos topic..

ezel.. tuurlijk is een goeie tsx beter dan een goeie mt5


tsx en mt zijn ook niet te vergelijken vind ik

ik blijf MT, DT en TS op 1 lijn zien

en TSX,MTX en DTR op een andere lijn

gewoon verschillen, het zijn allemaal de grotere broertjes van de kleintjes.

dus als je een TSX vergelijkt met een MT vind ik dat bullshit, TSX wint het dan dik.
ALs je een TSX vergelijkt met een MTX, vind ik dat kwa uiterlijk en kwaliteit een MTX wint en dan vooral de SH'tjes.(onverwoestbaar)
Voor SH is het alleen best wel moeilijk om cilinders te krijgen (weinig keus), dus zou je hem, net als ik, moeten ombouwen tot LC dan kan je NSR cilinders gaan rijden en daar is wel heel veel keus is..

wat een verhaal , volg je het nog ?
 
Saknet 1-6-2005 6:38 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leon de mt5 boer
maar bijv de remmen en de vering van een tsx zijn beter,

beide trommel, is te verwaarlozen verschil... ken wel zegge dat mt's slapper zijn maar die dingen zijn wel voor 80cc gemaakt, net als tsx...
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Grischnakh 1-6-2005 8:37 Print reply

Posts: 1369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek

maar dit is natuurlijk geen goede vergelijking he mt tegen een tsx een tsx zal veel beter rijden wass maar tsx heeft gewoon slechte blokken en ik d8 dat er ook nog een weinig verschillende cyl voor te krijgen zijn en voor een mt zijn er makkelijk 5 of 6 bakken te krijgen terwijl voor een tsx een 6 bak zeldzaam is


en waarom heeft tsx slechtere blokken, jouw verhaaltje klopt niet helemaal, als er voor mt makkelijker 6 bakken te krijgen zijn, moeten ze toch ergens vandaan komen? je gaat geen 6 bak slopen uit een goed blok. Dus komt het vaak uit een gaar blok, en jah wel te verstaan honda.
tjah en 6 bak moeilijk voor tsx, zal best met die blokken.


 
Grischnakh 1-6-2005 8:42 Print reply

Posts: 1369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

[...]


tsx en mt zijn ook niet te vergelijken vind ik

ik blijf MT, DT en TS op 1 lijn zien

en TSX,MTX en DTR op een andere lijn

gewoon verschillen, het zijn allemaal de grotere broertjes van de kleintjes.

dus als je een TSX vergelijkt met een MT vind ik dat bullshit, TSX wint het dan dik.
ALs je een TSX vergelijkt met een MTX, vind ik dat kwa uiterlijk en kwaliteit een MTX wint en dan vooral de SH'tjes.(onverwoestbaar)
Voor SH is het alleen best wel moeilijk om cilinders te krijgen (weinig keus), dus zou je hem, net als ik, moeten ombouwen tot LC dan kan je NSR cilinders gaan rijden en daar is wel heel veel keus is..

wat een verhaal , volg je het nog ?


pff vind iederen hier een beetje loos blaten, kan ook aan mij liggen, shtjes zijn verre van onverwoestbaar, heb er hier ook 1 thuis staan en het is de grootste pruttel, achterbrug systeem is gewoon bagger, busjes slijten te snel. Frame voor bij het blok is zwak, ik ken 1 mtx rrijder hier uit de buurt die is na het nemen van een drempel dwars door zijn frame heen gegaan omdat ie daar doorbrak, die van mij vertoont daar ook al enige vorm van zwakte(kleine gaten). Maar kan ook aan het onderhoud liggen. Denk dat tsx/mtx sh op dezelfde lijn liggen.
Dit topic is gewoon loos omdat alle tsx rijders roepen dat die van hun het beste is en honda's die van hun.
Mijn mening omdat ik beide heb, is dat tsx fijner rijdt/zit, lekker lang+breedt, dh is meer vermogen uit te halen en ziet er stuhrder uit vind ik zelf. maar technisch geef mij de tsx maar.
 
TSX fan 3-6-2005 13:49 Print reply

Posts: 142
MMMMMM TSX'en zijn voor grote mannen en MT5'jes voor kleine mannetjes die anders niet met hun voetjes bij de grond kunnen.

neem bijvoorbeeld die TSX van mij ik ben 1.83 en kan net goed met mijn poten bij de grond (is wel verhoogd) als ik op een mt5 ga zitten is echt geen porumzit ik bijna met knie?n in mijn nek. En die mt5'jes zijn fragiel en smal. TSX is allemaal wat robuster.

TSX POWERRRRR
 
mb-gek 3-6-2005 13:54 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX fan

MMMMMM TSX'en zijn voor grote mannen en MT5'jes voor kleine mannetjes die anders niet met hun voetjes bij de grond kunnen.

neem bijvoorbeeld die TSX van mij ik ben 1.83 en kan net goed met mijn poten bij de grond (is wel verhoogd) als ik op een mt5 ga zitten is echt geen porumzit ik bijna met knie?n in mijn nek. En die mt5'jes zijn fragiel en smal. TSX is allemaal wat robuster.

TSX POWERRRRR

ik weet niet hoor maar ik ben 1.95 en kon net met mijn voeten bij de grond op mijn mt et is maar net hoe hoog je hem maakt he
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
bloodfist 3-6-2005 14:16 Print reply

Posts: 1679
kvind honda MT5 toch echt wel veel beter en leuker or, vooral ook mooier.
keb zelf ook TSX gehad, vond het wel leuk, maar nu een Mt5 en dat vink veeeeeeel beter en sneller
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Blijhoofd 3-6-2005 14:40 Print reply

Posts: 7378
mt's zijn altijd gaar
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
bloodfist 3-6-2005 14:46 Print reply

Posts: 1679
dat is totaal niet waar, k onderhoud mijn mt5 altijd gewoon goed en ik heb totaal geen problemen en hij ziet er supergoed uit!
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Daniel_84 3-6-2005 14:52 Print reply

Posts: 1127
Vind idd dat je tsx eerder moet vergelijken met een mtx. Honda mt is gewoon stuk kleiner.

Is gewoon wat je wil, wil je kleine leuke brommer, pak je mt5, zijn veel onderdelen van te krijgen en als je een goeie koopt zijn ze ook heel betrouwbaar en je kunt er leuk mee op onverharde paadjes rijden

Tsx is bedoeld voor nog wat zwaarder werk denk ik. Kijk maar naar de voorvork die is veel dikker.

Vind beide machines wel wat hebben
 

Dit topic is 7241 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved