Evilmex |
29-5-2005 21:28 |
Posts: 4458 |
Als je uitlaat nogal dicht is, dan word je cilinder ook warmer als normaal
|
|
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is? |
|
christianos |
29-5-2005 21:55 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
Als je uitlaat nogal dicht is, dan word je cilinder ook warmer als normaal
het lijkt logisch dat je uitlaat dicht is
Bij AC
Zit er rotzooi tussen je koelribben?
Is je rijwind 'vrij' om naar je cilinder te stromen dus geen rare grote kappen ofzo
Bij LC
pomp nakijken
doorstroming vloeistof goed?
en voor de rest:
ik weet niet wat je ermee doet, maar als je lang niet hard rijd met hge toeren word ie wel iets warmer als jij hard rijd met minder toeren
|
|
|
|
Evilmex |
29-5-2005 21:56 |
|
christianos |
29-5-2005 21:57 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
[...]
De uitlaat dicht van binnen, duuuh
ooo
gna gna
misschien iets minder bier
tja mss ff ontkolen idd
|
|
|
|
Supernova |
29-5-2005 22:02 |
Posts: 7654 |
Zolang ie het niet slechter gaat doen nergens druk om maken.
|
|
WP Car Customs |
|
RiDa-TZR |
30-5-2005 0:01 |
Posts: 197 |
Daarom is AC zzoooooo KKUUttttt.
Koop voortaan een LC
|
|
|
|
Twenteboer |
30-5-2005 9:48 |
Posts: 1002 |
Horen jullie ook stemmen uit de kinderhoek? Nouja, suc6 met ontkolen.
|
|
|
|
mcdronkz |
30-5-2005 9:56 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RiDa-TZR
Daarom is AC zzoooooo KKUUttttt.
Koop voortaan een LC
|
|
|
|
MT70-nolimit |
30-5-2005 10:10 |
Posts: 4322 |
|
|
gaat lang goed |
|
mulder |
30-5-2005 10:12 |
Posts: 13701 |
lc is veel meer gekut
|
|
|
|
Blukaap2 |
30-5-2005 11:53 |
Posts: 9953 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
optyfen als je een LC teveel opfokt hok je em veel eerder vast omdat je o.a. de koelcapaciteit van de waterpomp niet aanpast. Leve AC.
Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 30-5-2005 10:10
Uhhh ?
Simpelweg groter radiateurtje dr op....
|
|
Stoere brommers |
|
Remco RS |
30-5-2005 11:56 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
Heyz, ik heb de search al gebruikt.
maar konnix vinden.
ik rij nu met 125 athena.
als ik normaal rij is er nix aan de hand.
Maar als ik een beetje wil gassen op lange/leuke stukjes, en dat een tijdje doe, is me cilinder echt super heet!
als ik erop spug, dan begint het meteen te koken
het zelfde met water.
Zeker met dit weer!
1e vraag: hoe heet mag zo'n cilinder worden?
mag water gaan koken als ik het erop gooi?
of is het normaal?
2e vraag: wat kan ik er tegen doen?
ik zat zelf te denken aan luchthappers op bouwen ofsow.
p.s. het gaat hier om een 125cc, 26mm carb, homoet 110.
ennuh hij staat echt goed rijk afgesteld aan benzine. dus het ligt niet aan een te kleine sproeier.
alvast thx!
als ik door een waterplas reed sloeg de damp ook van mn MB af, hebben alle luchtgekoelde cilinders dat niet? een luchtgekoelde kan zo'n 100-130 graden worden.. dus dat gekook kan best
|
|
|
|
Supernova |
30-5-2005 12:03 |
Posts: 7654 |
Ik had hetzelfde met mun mtx
En met mun nsr ook daar slaat ook weleens de damp vanaf als ik een plas doorrij
En nee hijs dan niet heet
Dus lijkt me vrij normaal
|
|
WP Car Customs |
|
Saknet |
30-5-2005 13:48 |
Posts: 10355 |
haha remco
had je der ff kappen om moeten zetten
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Saknet |
30-5-2005 13:52 |
Posts: 10355 |
als je vertanding te kort is maakt ie teveel toeren bij te weinig snelheid duz heb je te weinig koeling
valt bij een 50blok wel mee maar bij zon 80 gaat dat wel ietsi sneller..
als je vertanding te zwaar is en je hebt een beetje wind tegen moet ie zwaarder trekken heeft ie iet meer peut nodig word ie ook warmer
Dit bericht is ge-edit door Saknet op 30-5-2005 13:52
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|