Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 500cc crossmoto

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 929 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2963 - 500cc crossmoto
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1200 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 10-7-2002?15:12 Print reply
Posts: 4082
haha, 500cc :n ik zou eerst iid maar met een 125 beginnen, dat is al een grote stap van zo'n klein mtx'je met weinig redelijk vermogen (mijn mening) na zo'n cr125.

en bij het kicken gaat het idd om de techniek. als het zwaar voor je is ga je eerst met al je gewicht op de kick staan en trap je hem krachtig na beneden (tegelijkertijd). ik ben iets hoger dan 1.90 d8 ik, gewicht weet ik niet, iets in de 70 denk? ik kan m'n cr250 redelijk makkelijk starten.
 
SIWWN 10-7-2002?15:21 Print reply
Posts: 7079
Ik probeerde 2/3 jaar geleden een 2 of 4 cylinder HD te starten maar ik was toen 12/13 en 1.65? en +-50 kg ofsow maar het lukte net niet, hij pruttelde effetjes :a

Het gaat er gewoon om hoe je kickt, dat moet je met gevoel doen en uit liefde
 
Rudy 10-7-2002?16:19 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

haha, 500cc :n ik zou eerst iid maar met een 125 beginnen, dat is al een grote stap van zo'n klein mtx'je met weinig redelijk vermogen (mijn mening) na zo'n cr125.

en bij het kicken gaat het idd om de techniek. als het zwaar voor je is ga je eerst met al je gewicht op de kick staan en trap je hem krachtig na beneden (tegelijkertijd). ik ben iets hoger dan 1.90 d8 ik, gewicht weet ik niet, iets in de 70 denk? ik kan m'n cr250 redelijk makkelijk starten.


klopt cr250 trap je zo aan
stelt weinig voor

stap van een mt/mtx 125 naar een echt 125 is al behoorlijk groot
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Siepie Wokkel 10-7-2002?16:39 Print reply
Posts: 3888
hm zmhet lukt mij in ieder geval wel om een suz 125 aan te trappen, dat gaat echt eazy en een 125 honda lukt ook, en 250cc oowk wel
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Rudy 10-7-2002?16:42 Print reply

Posts: 3471
125 stelt weinig voor ja


 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
barry 10-7-2002?16:55 Print reply

Posts: 7387
ik ben 1.95 en 90kilo en ik hield een honda cr 500cc 2takt al niet onder controle, altans als je vol gas durft te geven, ik heb het niet geprobeerd omdat ik wist dat het fout ging, na 500m gereden te hebben dingetje ook maar teruggegeven. en dan wil je zo'n ding gaan gebruiken voor de fun?

maar ach als je er goedkoop aankan komen voor een mooi goed ding kun je hem wel inruilen voor een mooi 250cc denk ik

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 10-7-2002 16:59]
 
He?
Rudy 10-7-2002?22:24 Print reply

Posts: 3471
500 voor handel is trouwens nix

er zijn nog maar weinig mensen die zon ding tegenwoordig op crossbaan nog willen
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
CrossMaster 10-7-2002?22:27 Print reply
Posts: 729
koop die 500cc en maak dan filmpjes net als met die mtx
 
Zeta-boy 10-7-2002?22:31 Print reply

Posts: 2066
Dan is het al helemaal leuk om een xl 500 aan te trappen waarvan de decompressiekabel gebroken is. Dat heb ik een keer gehad. Dan komt het helemaal op techniek en gevoel aan anders sta je met een gebroken scheenbeen.Met decompressiekabel moet je trouwens al opletten.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Rudy 10-7-2002?22:40 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Dan is het al helemaal leuk om een xl 500 aan te trappen waarvan de decompressiekabel gebroken is. Dat heb ik een keer gehad. Dan komt het helemaal op techniek en gevoel aan anders sta je met een gebroken scheenbeen.Met decompressiekabel moet je trouwens al opletten.


en een xl500 is nog een relatief sloome motor
zon yamaha yz426 b.v. heeft echt een idioot hoge compressie
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
SIWWN 10-7-2002?22:42 Print reply
Posts: 7079
Was laatst bij mij in de buurt op de crosbaan kijken naar die Oldtimer crossers..

stond er zo'n ouwe 4 takt 5 meter bij mij vandaan en hij gaf gas en ineens voelde ik een 'klap' in me gezicht.. schrok er wel van maar het waren de uitlaatgassen van dat ding, die dingen hebben echt een mega compressie :n
 
Aprilia r-ass 10-7-2002?22:43 Print reply
Posts: 741
tja..500 is wel leuk ja...maar niet om mee volgas te rijde...dat is wel te doen..maar niet lang..ik heb zelf een yamaha 250....en dat is al zwaar genoeg ook met aanstampe , maar als je daar handigheid in hebt gevonde..stamp jum zo aan...je moet net het goede punt zoeken, maar als je wil gaan beginen zal ik met 125 beginne....daar sta je al van te kijke

 
I like Castrol!
Rudy 10-7-2002?22:50 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: SIWWN ( JUNK TWOEH )?

Was laatst bij mij in de buurt op de crosbaan kijken naar die Oldtimer crossers..

stond er zo'n ouwe 4 takt 5 meter bij mij vandaan en hij gaf gas en ineens voelde ik een 'klap' in me gezicht.. schrok er wel van maar het waren de uitlaatgassen van dat ding, die dingen hebben echt een mega compressie :n


nee veel cc,s +lekkere knalle in de uitlaat
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 1200 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved