gewoon een ringetej in de uitlaat doen en opnieuw afstellen en gewon net zo hard laten opstrekken dat hi net geen overtoeren maakt
reken er maar op dat je hem vroeg of laat toch weer harden laat lopen dus ga nou neit je snelle zooi verkopen
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
heb je gelijk in...
maar ringetje in uitlaat is wel makkelijkste, maar wil wel graag beetje trekkracht behouden en ben bang dak dat ook TEVEEL velies door een ringetje in de uitlaat...
en hoe zit het met het slijtage gehalte met een ringetje dan.. heeft cilinder daar nix extra door te leide?
heb je gelijk in...
maar ringetje in uitlaat is wel makkelijkste, maar wil wel graag beetje trekkracht behouden en ben bang dak dat ook TEVEEL velies door een ringetje in de uitlaat...
en hoe zit het met het slijtage gehalte met een ringetje dan.. heeft cilinder daar nix extra door te leide?
je maakt er een ringetje in zet je vertanding wat lichter en je boort hem steeds verder op het is veel werk maar dab heb je ook wat
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Geen slijtage problemen oid. Als je hem nadat je een ringetje erin heb gezet weer opnieuw en goed afsteld is er niks aan de hand. Maar anders las je dr een ringetje in en als het teveel verlies opleverd dremel je hem wat op tot de gewenste groote
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
waarom probeer je nie ergens een standaard uitlaat op de kop te tikken als de prop er nog in zit maak je deze iets kleiner en anders zet je er zelf een kleine prop in kan je later altijd nog die metrakit erop zetten
waarom probeer je nie ergens een standaard uitlaat op de kop te tikken als de prop er nog in zit maak je deze iets kleiner en anders zet je er zelf een kleine prop in kan je later altijd nog die metrakit erop zetten
Hu ..?
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
waarom probeer je nie ergens een standaard uitlaat op de kop te tikken als de prop er nog in zit maak je deze iets kleiner en anders zet je er zelf een kleine prop in kan je later altijd nog die metrakit erop zetten
Je roept een aantal dingen door elkaar. Zoals ik het lees: Koop een std uitlaat met prop (waardoor hij 50 km zal lopen) maak deze prop kleiner, en zet er zelf nog een prop in
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Je roept een aantal dingen door elkaar. Zoals ik het lees: Koop een std uitlaat met prop (waardoor hij 50 km zal lopen) maak deze prop kleiner, en zet er zelf nog een prop in
hij zegt..
een uitlaat met prop kopen en die prop aanpassen
of een uitlaat zonder prop kopen en daar een prop inzette
ja oke das misschien wel onduidelijk ja sorry
maar ik bedoelde te zeggen dat het misschien slim is een standaard uitlaat te kopen. zijn meestal nie zo heel duur. en als hier al een prop inzit deze iets kleiner maken maar mocht er geen prop meer inzitten dan zelf een kleine prop erin zetten dit bedoelde ik hoop dat dit ff duidelijker is
mischien beetje vage vraag... wat is makkelijkste om te doen, voor een kleiner tandwiel of achter een grotere?
gezien de koste is voor een kleinere goedkoper