Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rs50 vraagje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1173 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29628 - rs50 vraagje
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mt power 28-5-2005 16:50 Print reply
Posts: 592
het is een oud model 1998..
en hij zegt dat het 50snel is die cilinder...
ik weet het ook nie..
maar een ander uitlaatje wat zou dat schele?
 
mb-gek 28-5-2005 16:52 Print reply

Posts: 10385
gewoon een ringetej in de uitlaat doen en opnieuw afstellen en gewon net zo hard laten opstrekken dat hi net geen overtoeren maakt
reken er maar op dat je hem vroeg of laat toch weer harden laat lopen dus ga nou neit je snelle zooi verkopen
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
mt power 28-5-2005 16:54 Print reply
Posts: 592
heb je gelijk in...
maar ringetje in uitlaat is wel makkelijkste, maar wil wel graag beetje trekkracht behouden en ben bang dak dat ook TEVEEL velies door een ringetje in de uitlaat...
en hoe zit het met het slijtage gehalte met een ringetje dan.. heeft cilinder daar nix extra door te leide?
 
mb-gek 28-5-2005 16:55 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt power

heb je gelijk in...
maar ringetje in uitlaat is wel makkelijkste, maar wil wel graag beetje trekkracht behouden en ben bang dak dat ook TEVEEL velies door een ringetje in de uitlaat...
en hoe zit het met het slijtage gehalte met een ringetje dan.. heeft cilinder daar nix extra door te leide?

je maakt er een ringetje in zet je vertanding wat lichter en je boort hem steeds verder op het is veel werk maar dab heb je ook wat
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-5-2005 16:55 Print reply

Posts: 12846
Geen slijtage problemen oid. Als je hem nadat je een ringetje erin heb gezet weer opnieuw en goed afsteld is er niks aan de hand. Maar anders las je dr een ringetje in en als het teveel verlies opleverd dremel je hem wat op tot de gewenste groote
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
beemsterbier 28-5-2005 16:56 Print reply

Posts: 265
waarom probeer je nie ergens een standaard uitlaat op de kop te tikken als de prop er nog in zit maak je deze iets kleiner en anders zet je er zelf een kleine prop in kan je later altijd nog die metrakit erop zetten
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-5-2005 16:58 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: beemsterbier

waarom probeer je nie ergens een standaard uitlaat op de kop te tikken als de prop er nog in zit maak je deze iets kleiner en anders zet je er zelf een kleine prop in kan je later altijd nog die metrakit erop zetten


Hu ..?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
mt power 28-5-2005 16:59 Print reply
Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: beemsterbier

waarom probeer je nie ergens een standaard uitlaat op de kop te tikken als de prop er nog in zit maak je deze iets kleiner en anders zet je er zelf een kleine prop in kan je later altijd nog die metrakit erop zetten


de prop kleiner en het gat groter....
 
beemsterbier 28-5-2005 17:00 Print reply

Posts: 265
zeg ik iets heel raars ofzo
 
mt power 28-5-2005 17:03 Print reply
Posts: 592
maarre de conclusie is dus om het goedkoop te houden... en prop in de uitlaat en achter een tandje groter/ voor een tandje kleiner
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-5-2005 17:05 Print reply

Posts: 12846
Je roept een aantal dingen door elkaar. Zoals ik het lees: Koop een std uitlaat met prop (waardoor hij 50 km zal lopen) maak deze prop kleiner, en zet er zelf nog een prop in
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
mt power 28-5-2005 17:08 Print reply
Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z

Je roept een aantal dingen door elkaar. Zoals ik het lees: Koop een std uitlaat met prop (waardoor hij 50 km zal lopen) maak deze prop kleiner, en zet er zelf nog een prop in


hij zegt..
een uitlaat met prop kopen en die prop aanpassen
of een uitlaat zonder prop kopen en daar een prop inzette
 
beemsterbier 28-5-2005 17:10 Print reply

Posts: 265
ja oke das misschien wel onduidelijk ja sorry
maar ik bedoelde te zeggen dat het misschien slim is een standaard uitlaat te kopen. zijn meestal nie zo heel duur. en als hier al een prop inzit deze iets kleiner maken maar mocht er geen prop meer inzitten dan zelf een kleine prop erin zetten dit bedoelde ik hoop dat dit ff duidelijker is
 
Apriliars105 28-5-2005 17:13 Print reply

Posts: 6111
ring in uitlaat en lichter vertanden
 
As finishing touch, God created the Dutch
mt power 28-5-2005 17:20 Print reply
Posts: 592
mischien beetje vage vraag... wat is makkelijkste om te doen, voor een kleiner tandwiel of achter een grotere?
gezien de koste is voor een kleinere goedkoper
 

Dit topic is 1070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved