Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Minarelli P4R

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 812 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29627 - Minarelli P4R
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 6470 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neluhz 28-5-2005 15:06 Print topicpost

Posts: 4032
hoi,
ik heb een tijdje geleden een nieuw minarelli P4R blokje gekocht, dacht dat het een standaard blok (P4) was, maar dat was ie dus niet helemaal...
er zit een gilardoni cilinder op, volgens mij gewoon 50cc, een dellorto SHBC 19 mm, en een uitlaat poort van meer dan 3 cm...
weet iemand hoe hard dit gaat lopen, en of het nog een beetje loopt met een standaard uitlaat en een SHA 14/12?
ook heb ik een probleem met mijn ontsteking,
er zitten 4 spoelen op, maar ik weet niet waar ik het licht vandaan mopet halen..kan dit?
de ontsteking is van ducati..
 

rsruud 29-5-2005 23:23 Print reply
Posts: 281
is dat blok een voorloper van de rv blokken ofzo? onder welke brommer zit zoon blok?
 
Apriliars105 30-5-2005 0:01 Print reply

Posts: 6111
Hoe hard het loopt igt natuurlijk ook aan de tandwielverhouding enzo, is nu weini gover te zeggen. Zet het blok gewoon onder een brommer en je weet het
 
As finishing touch, God created the Dutch
Neluhz 30-5-2005 9:37 Print reply

Posts: 4032
dat snap ik, maar gaat het ok nog normaal lopen met een 12mm? hij mag best iets harder lopen, maar het hoeft ook geen 90 ofzo te zijn...
ik zal vanmiddag effe een foto van de onsteking posten, en de spoelen...

@rsruud er zat een minnarelli p4 onder mijn fantic GT (1978), deze is nieuw..ik weet niet wanneer rvblokken gemaakt zijn?
 
RS_70_power 30-5-2005 10:10 Print reply

Posts: 1990
het zijn idd de voor gangers van de RV-serie , je hebt de P6 blokken zaten onder de enkele racers en de 4bak versie zat/zit onder crossers en zo .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Neluhz 30-5-2005 18:47 Print reply

Posts: 4032



dit is mijn cdi, er moeten 4 draadjes in, op de cdi staat:
bianco
Rosso
Verde
Verde
men pa dacht dat uit 1 verde licht kon ofzo...weet iemand hier iets van??
danku Speedy

Dit bericht is ge-edit door Neluhz op 30-5-2005 18:55
 
SpeedY_the_Devil 30-5-2005 18:50 Print reply

Posts: 2711



Dit bericht is ge-edit door SpeedY_the_devil op 30-5-2005 18:51
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Neluhz 1-6-2005 10:57 Print reply

Posts: 4032
Niemand??
 
NED 179 1-6-2005 11:00 Print reply
Posts: 4
kijk op een vertaalsite, aangezien ducati italiaans is. Verde klinkt geel trouwens
 
TEAMRIDER *** KA SAILS AUSTRALIA / LORCH BOARDS TEAM ***
Antilogicbass 1-6-2005 11:18 Print reply

Posts: 103
verde is iig geval groen en aangezien hij zotezien van je speol af komt moet je gewoon ff meten wat voor spanning overal op staat.
 
RS_70_power 1-6-2005 11:32 Print reply

Posts: 1990
uit de geledraad komt je wisselspannning die naar je gelijkrichter gaat .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Thermalracing 1-6-2005 12:48 Print reply

Posts: 413
okej verde is dus geen geel maar groen

verde-groen ( minpool
rosso-rood (
bianco-wit (

ik zou denken dat 1 van de verde de motorstop is omdat jij die niet aangeeft denk je hier klein beetje mee geholpen te hebben suc6!!
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
Skeez 1-6-2005 12:58 Print reply

Posts: 1339
Maar heb je 'n foto van je blok (?n bromfiets )?
Is dat het hetzelfde blok als deze Cimatti (cilinder zal wel anders zijn; ik heb 'n Brevetto)?



http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1477
 
Pistonpen Paultje 1-6-2005 13:06 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skeez

Maar heb je 'n foto van je blok (?n bromfiets )?
Is dat het hetzelfde blok als deze Cimatti (cilinder zal wel anders zijn; ik heb 'n Brevetto)?

afbeelding

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1477


Tof carb'je...

P4 heb je in ronde vorm, en in vierkante...Maar die P4r...wat dat in houd??
 
SMALL HONDA 1-6-2005 13:10 Print reply

Posts: 1575
P4 is altijd rond,
vliegwiel deksel kan andere vorm hebben
p6 is rechthoekig
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Neluhz 1-6-2005 13:17 Print reply

Posts: 4032
nee, een P4 en een P6 zijn geleik, alleen P4 is een 4bak, en P6 een 6bak volgens mij...
ik had al een P4, en die was ook rechthoekig,
P4r zal wel iets betekenen als race ofzo, omdat het een snel blok is...denk ik...
 

Dit topic is 6470 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved