Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - voor de 9000 toeren stotteren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1102 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29619 - voor de 9000 toeren stotteren
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sjappie 31-5-2005 18:58 Print reply

Posts: 336
hebbe we niet geprobeerd..
misschien vanavond dan..
er zit nu een 110 sproeier in van honda

Dit bericht is ge-edit door sjappie op 31-5-2005 18:59
 
TZRRRR
Lykantroop 31-5-2005 19:05 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjappie

hebbe we niet geprobeerd..
misschien vanavond dan..
er zit nu een 110 sproeier in van honda

Dit bericht is ge-edit door sjappie op 31-5-2005 18:59


ga eerst nou eens fatsoenlijk afstellen met hoofdsproeiers en steeds naar je bougie kleur kijken, je gasnaald en luchtstelschroef gewoon standaard zetten, pas als je de juiste sproeier hebt daarmee gaan kloten behalve als hij perfect rijd
 
sjappie 31-5-2005 19:17 Print reply

Posts: 336
jonge ik heb gister en vandaag uren zitten afstellen met sproeiers.

met elke sproeier heb ik de luchtstelschroef gedraaid gedraaid maar niets deed het goed..
hij blijft onder de 6000 gewoon kut verder is het perfect..

de bougie is nu zwart maar als ik met minder zou gaan rijden dan zou die niks doen komt ie niet eens boven de 4000 uit
 
TZRRRR
Peter FS1 31-5-2005 19:48 Print reply

Posts: 98
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

[...]


ga eerst nou eens fatsoenlijk afstellen met hoofdsproeiers en steeds naar je bougie kleur kijken, je gasnaald en luchtstelschroef gewoon standaard zetten, pas als je de juiste sproeier hebt daarmee gaan kloten behalve als hij perfect rijd


Luister naar lykantroop, die heeft het al gezegd, sproeier is voor volgas.

Dit bericht is ge-edit door Peter FS1 op 31-5-2005 19:48
 
sjappie 31-5-2005 19:51 Print reply

Posts: 336
ja dat snap ik ook wel wat wil je hier mee zeggen ??
 
TZRRRR
FazuL NSR 31-5-2005 21:12 Print reply

Posts: 2046
ik had 120 in me malossi, was perfect afgesteld, dus daar ergens zoeken

Dit bericht is ge-edit door FazuL NSR op 31-5-2005 21:13
 
sjappie 31-5-2005 21:35 Print reply

Posts: 336
het is gelukt hoor

weet je wat nou het grote verschil was...
de uitlaat
ik had een techno maar nu gewoon een ori uitlaat van de mbx 50 en loopt perfect :P

maar nu vraag ik me toch af waarom werkt die techno bij mij niet en bij iemand anders wel..

-ligt het aan de cilinder die getuned is..
- of te kleine cabereteur (18 mm)

maar ja als ie dadelijk in is gereden en ik mag in hoge toeren gaan rijden zal die techno wel beter zijn


Dit bericht is ge-edit door sjappie op 31-5-2005 22:33
 
TZRRRR
sjappie 31-5-2005 22:34 Print reply

Posts: 336
of kan ik toch beter een ander mooier uitlaatje kopen met een dunnere bocht ?
 
TZRRRR
The Catfish 31-5-2005 22:41 Print reply

Posts: 1337
ori mbx uitlaat is ideaal:

weinig geluid, goeie performance.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
sjappie 31-5-2005 22:49 Print reply

Posts: 336
maja wel erg lelijk
 
TZRRRR
Peter FS1 31-5-2005 23:00 Print reply

Posts: 98
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjappie

ja dat snap ik ook wel wat wil je hier mee zeggen ??


Ik kon niet uit je antwoorden opmaken dat je daar al wat mee gedaan had... En het leek mij daar aan te liggen.
Maar wat maakt het nog uit, je brom loopt weer goed
 
sjappie 31-5-2005 23:09 Print reply

Posts: 336
tja ik hoorde van iedereen dat de techno de ideale uitlaat was voor een 70 cc malossi

Dit bericht is ge-edit door sjappie op 31-5-2005 23:09
 
TZRRRR

Dit topic is 2134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved