Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - voor de 9000 toeren stotteren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 831 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29619 - voor de 9000 toeren stotteren
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sjappie 29-5-2005 21:50 Print reply

Posts: 336
iemand ??
 
TZRRRR
Supernova 29-5-2005 22:07 Print reply

Posts: 7654
Probeer eens 100 en 105 dan
En anders 85/90 ofzo?

Het lijkt er echt op of ie te groot is

Luchtschroef 2 slagen uit als standaard (begin) afstelling



Dit bericht is ge-edit door Supernova op 29-5-2005 22:08
 
WP Car Customs
christianos 29-5-2005 22:10 Print reply

Posts: 20445
tralalalala

kut onteking?

staat te laat?

zet hem hem eens op zijn vroeg, helemaal naar rechts
 
Supernova 29-5-2005 22:10 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

tralalalala

kut onteking?

staat te laat?

zet hem hem eens op zijn vroeg, helemaal naar rechts


Kan het idd ook zijn jah
 
WP Car Customs
sjappie 29-5-2005 22:12 Print reply

Posts: 336
ja maar ik had eerst 95.... was niks..
150 verzoop ie
110 kwam niet boven de 4000 toeren uit
130 tja heb ik beschreven..

hij krijgt denk ik te weinig lucht als ik hem uitdraai want hij toen ik de luchtfilter d'r uit had reed ie toch wel beter.. hij reageert ook heel erg sterk op de lucht hij valt echt helemaal weg als je een 2 vingers de voor houd
 
TZRRRR
evolutunned 29-5-2005 22:27 Print reply

Posts: 522
gasnaald alles wat voor vol gas raar doet is meestal gasnaald en volgas beroerd lopen is meestal hoofdsproeier

 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
sjappie 29-5-2005 22:59 Print reply

Posts: 336
gasnaald staat op z'n rijkst
 
TZRRRR
Gary - Forum en Gallery Moderator 29-5-2005 23:01 Print reply

Posts: 12846
Er bestaan ook sproeier 120?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
christianos 29-5-2005 23:07 Print reply

Posts: 20445
kijk nau eerst maar es naar je ontseking
 
sjappie 31-5-2005 10:38 Print reply

Posts: 336
als ik nou is wist hoe dat moest
 
TZRRRR
mulder 31-5-2005 10:55 Print reply

Posts: 13701
Ik dacht dat daar een faq voor was maar ik kan hem niet vinden.
 
Tuning_Centre_Tax 31-5-2005 11:27 Print reply

Posts: 901
18mm keihin ligt meestal rond sproeier 120 op 70cc nsr
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
sjappie 31-5-2005 18:15 Print reply

Posts: 336
nou vanmiddag met bromboer.. grondplaat bekeken stond al op z'n vroegst...
andere bougie d'r in gehad
andere bobine
andere cdi

het blijft bagger.. hij stottert niet meer bij de 6000-7000 maar gaat gewoon heel langzaam verder veeeel te langzaam m'n 50 ging nog sneller..

vanavond ga ik weer terug naar die gast.. leggen we er een dunnere uitlaat op als die techno konden we hem beter afstellen ofzo..
 
TZRRRR
honda-mbx 31-5-2005 18:45 Print reply

Posts: 1688
wat voor sproeiers gebruik je? keihin of mikuni? k zou rond de 105 mikuni proberen.. heb je al een naar de bougie gekeken (kleur)?
 
ik vlam je..
Supernova 31-5-2005 18:47 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjappie

nou vanmiddag met bromboer.. grondplaat bekeken stond al op z'n vroegst...
andere bougie d'r in gehad
andere bobine
andere cdi

het blijft bagger.. hij stottert niet meer bij de 6000-7000 maar gaat gewoon heel langzaam verder veeeel te langzaam m'n 50 ging nog sneller..

vanavond ga ik weer terug naar die gast.. leggen we er een dunnere uitlaat op als die techno konden we hem beter afstellen ofzo..


Das dikke bullshit, met een tecno moet ie ook goed zat af te stellen zijn,

En als je de ontsteking normaal zette of te laat?
 
WP Car Customs

Dit topic is 2120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved