Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuigerveer vervangen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1214 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29611 - zuigerveer vervangen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 28-5-2005 17:40 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

dat is precies de reden waarom ik het zei aars

kk op man ga iemand anders uitschelden die gast kan zelf wel bedenken dat je geen zuigerver doormidden moet knippen hoor en als je dat wel doet ben je wel ontiegelijk dom en kan je hem beter gelijk naar de brommerboer brengen
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
master of disaster_rs50 28-5-2005 17:42 Print reply
Posts: 1839
als hij nog nooit van die slotjes gehoord heeft staat ie een kwartier langer te kutten dan dat ik het nu zeg...
 
lalalalalala i can't hear you
RiejuRR 28-5-2005 21:27 Print reply

Posts: 53
ok bedankt allemaal. Maar als ik gewoon bij de dealer vraag om zuigerveren voor een originele cilinder dan geeft hij toch wel de goeie mee?
en kan je ze er dan maar op 1 manier in doen?

maar ik heb net 1000 km geleden nieuwe blokolie erin gedaan. dus dat hoeft niet meer.

en moet je dan gewoon de bovenste vier bouten op je cilinder losdraaien om je cilinder eraf te krijgen? en moet er ook een nieuwe koppakking op?
 
TiNo 28-5-2005 21:32 Print reply

Posts: 195
ik zou je zuiger er ook ff afhalen, dan de veren eromheen, dan je zuiger half in de cilinder steken (zodat de veren er alvast in zitten), dan je cil weer over die vier pennen heen, ff omhooghouden en zuiger weer vast, dan cilinder helemaal laten zakken.

Dit vond ik althans het makkelijkst, ik krijg die zuigerveren echt niet goed als t allemaal onder mijn brom hangt...
 
richard3 28-5-2005 21:34 Print reply

Posts: 5198
die pakkingen zowel voet als kop pakking zou ik idd even vernieuwen en je moet idd die bouten los uitlaat er ff af en ook je spruitstuk als je cabrateur en spruitstuk van elkaar afhaald wil het nog wel eens voorkomen dat er 1 zuiger in de inlaat blijft zitten en dan moet ie er als nog af kan je maar beter van te voren doen (suc6)
 
op naar de grote brommers
dthedjuh 28-5-2005 22:33 Print reply

Posts: 693
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

wil het nog wel eens voorkomen dat er 1 zuiger in de inlaat blijft zitten en dan moet ie er als nog af kan je maar beter van te voren doen (suc6)


een zuiger in de inlaat?
 
Suzuki TSX!!!
lamahoofd 28-5-2005 22:35 Print reply

Posts: 3432
uitlaatpoort demk
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
mb-gek 28-5-2005 22:44 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

uitlaatpoort demk

dan snap ik zin zin nog niet
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
S.Brouwer 29-5-2005 0:34 Print reply

Posts: 1783
en kruislings los en vast draaien om het krom trekken en slopen van je kop tegen te gaan,
 

Dit topic is 1798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved