Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #29471 - aanhanger achter brommer maken
|
Pagina 4 van 11
|
Dit topic is 11718 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Deon |
23-5-2005 15:37 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ArcticTiger
je bedoelt 1 of 2 assen??
hehe , dubbelasser achter je brommer , hoeveel moet je wel niet vervoeren
1 of 2 wielen bedoelt ie
Dit bericht is ge-edit door deon1989 op 23-5-2005 15:38
|
|
|
|
dt50rcrosser |
23-5-2005 15:38 |
Posts: 6252 |
als jij je wielen apart kan laten draaien doormiddel van diff of ander oplossing en je kan zo`n minitrekhaak monteren op een stevige plek aan je frame dan moet dit gwoon lukken ik denk dat ik het ook maar us ff ga proberen lijkt me wel lache zo`n karretje achter me brommert
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
Deon |
23-5-2005 15:41 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
als jij je wielen apart kan laten draaien doormiddel van diff of ander oplossing en je kan zo`n minitrekhaak monteren op een stevige plek aan je frame dan moet dit gwoon lukken ik denk dat ik het ook maar us ff ga proberen lijkt me wel lache zo`n karretje achter me brommert
let wel op dat ie niet breder dan een meter wordt.
maten waren d8 ik: 4 lang, 2 hoog, 1 breed,
|
|
|
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
23-5-2005 15:42 |
Posts: 8601 |
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
L2R-R2L |
23-5-2005 15:43 |
Posts: 1553 |
lol, mini giertank
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
S1lv3r |
23-5-2005 15:43 |
Posts: 5213 |
|
|
|
|
dt50rcrosser |
23-5-2005 15:43 |
Posts: 6252 |
da snap ik 4 meter is toch totale lengte van combinatie
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
L2R-R2L |
23-5-2005 15:45 |
Posts: 1553 |
das wel mooi jah, maar als die kar er recht achter zit en hij gaat een drempel op dan gaat ie wrikken (of niet?)
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
yellow-derbi |
23-5-2005 15:45 |
Posts: 1075 |
hoe heb ie dat gedaan met ze licht dan ???
|
|
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen. |
|
Deon |
23-5-2005 15:45 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dovabo
afbeelding
en dan spuit bovenop zetten,pompje erin, schijt erin, als de juten achter je rijden, open die kraan
|
|
|
|
zulu007 |
23-5-2005 15:46 |
Posts: 1362 |
jah psies
|
|
|
|
dt50rcrosser |
23-5-2005 15:47 |
Posts: 6252 |
lol spijker luikje deronderin
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
ArcticTiger |
23-5-2005 15:48 |
Posts: 1655 |
|
|
IJzig koud... |
|
dt50rcrosser |
23-5-2005 15:50 |
Posts: 6252 |
je kan het draaipunt natuurlijk ook nog op je karretje maken en op je brommer dan heb je in de bochten absoluut geen last
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
Blukaap2 |
23-5-2005 16:00 |
Posts: 9953 |
Ik heb het ooit eens achter mn TSX geprobeerd.
Draaipunt was gewoon een kwestie van een soort kruiskoppeling (2 bouten, 2 borgmoeren, paar gaatjes, klaar, werkte goed).
Alleen de bevestiging aan de brommer zelf ging iets moeizamer (eerst aan de achteras, daarna onder het achterspatbord).
En 3 bar op de kruiwagenbandjes zetten met een aanhanger van 3kg was ook geen succes op zn zachtst gezegd.......
Toen was de zwakte van de bevestiging aan de brommer mn redding, want die aanhanger maakte met een 60km/u een aantal salto's
Dus zwaartepunt zo laag mogelijk houden tegen het kantelen en bij voorkeur een beetje beladen houden.
|
|
Stoere brommers |
|
Dit topic is 11718 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 11
|
|