mulder |
21-5-2005 23:03 |
Posts: 13701 |
grappig, verder heb je er niks aan
|
|
|
|
Roedi-Loerbeek |
21-5-2005 23:20 |
Posts: 1492 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
grappig, verder heb je er niks aan
Moet jij geen "n00b" zeggen?
Dit bericht is ge-edit door Roedi-Loerbeek op 21-5-2005 23:44
|
|
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT |
|
herman103 |
21-5-2005 23:21 |
Posts: 1352 |
ja idd. mooie maf. NOOB kansloze NOOB NOOB NOOB NOOB gekke dwaas aan jou hebben we hier niets
man je hebt gewoon foto's van negers in je profiel staan :S
Dit bericht is ge-edit door herman103 op 21-5-2005 23:22
|
|
|
|
mulder |
21-5-2005 23:24 |
Posts: 13701 |
jij hebt gewoon geen fotos in je profiel staan dwaas
|
|
|
|
wookie |
21-5-2005 23:27 |
Posts: 542 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
bij scooters is het hele toeren gebied toch de powerband? daar zorgt dat vario gebeuren toch voor?
Nee je stelt je vario af OP de powerband. Op zoveel toeren dat ie daarop blijft hangen. En de yasuni R is goed voor orignele scooter cilinders, dus redelijk laagtoerig nog.
|
|
|
|
herman103 |
21-5-2005 23:29 |
Posts: 1352 |
ja en ik heb een hoogtoerige cilinder voglengs mij. maar op elke scootah ( ) site lees ik dat die yasuni r uitlaatjes voor 50cc snel zijn of voor 70cc. maar gaat dit nooit harder lopen dan mijn techno uitlaat?
|
|
|
|
Deon |
21-5-2005 23:52 |
Posts: 9656 |
ruig, dat pijpje omhoog.
tjoektjoek
|
|
|
|
wookie |
21-5-2005 23:54 |
Posts: 542 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
ja en ik heb een hoogtoerige cilinder voglengs mij. maar op elke scootah () site lees ik dat die yasuni r uitlaatjes voor 50cc snel zijn of voor 70cc. maar gaat dit nooit harder lopen dan mijn techno uitlaat?
R is voor meerdere cilinder jah, LAAGTOERIGE 70jes en 50 snel en orginele cilinder
|
|
|
|
herman103 |
21-5-2005 23:59 |
Posts: 1352 |
haha... dat pijpje maak ik er morge denk ik wel andersom op. verder maak ik het allemaal iets lijper.... en dan verpats ik um op marktplaats denk ik. tenzij ik hem goed aan het lopen krijg maar dat gaat dus nie lukken?
|
|
|
|
koen-z |
22-5-2005 0:10 |
Posts: 3702 |
ding moet zeker harder gaan dan je techno, maar je moet ook aan de lengte denke van de uitlaat, als de lengte van de uitlaat (uitlaatpoort tot einde expansie) hetzelfde is dan zijn de prestaties ook hetzelfde, is hij veel korter, dan kan het zijn dat hij nu teveel verbrand mengsel terug krijgt.
techno zit vol met schotten, waardeloze uitlaatjes.
|
|
|
|
koekoen2000 |
22-5-2005 1:56 |
Posts: 340 |
anders zaag je de helft van je pijpje af zodat ie minder naar beneden staat maar verder ziet t r wel cool uit ndd
|
|
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU |
|
Bullet |
22-5-2005 2:01 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
he ryan. nou heb jij 3 dingen gepost en 3 keer iets dat niet positief is. nou moet je dat zelf weten. maar het is nog niet klaar (staat er ook niet in koeienletters bij) dat pijpje laat ik denk ik zo als je rijd dan komt daar echt geen water in.. maar dat pijpje na onder zag er niet echt fijn uit. verder mensen met plannen hoe ik het nog lijper kan maken?
ooh is ie nog niet klaar? krijgt ie nog een complete makeover?
voor de rest heb hier niks toe te voegen, ben het met koen eens
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
koen-z |
22-5-2005 11:49 |
|
herman103 |
22-5-2005 11:54 |
Posts: 1352 |
wss alle 6 :P
ik spuit zo ff alle schijt er af en dan ga ik weer aan de gang. ik denk dat ik dat potje om draai tenzij andere mensen betere iedeen hebben. en ik denk dat ik hem iets naar binnen buig want hij steekt een beetje uit. ook maak ik ff een ophang puntje en ga ik aan het afstellen. verder nog iedeen?
|
|
|
|
koen-z |
22-5-2005 11:55 |
Posts: 3702 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: herman103
wss alle 6 :P
ik spuit zo ff alle schijt er af en dan ga ik weer aan de gang. ik denk dat ik dat potje om draai tenzij andere mensen betere iedeen hebben. en ik denk dat ik hem iets naar binnen buig want hij steekt een beetje uit. ook maak ik ff een ophang puntje en ga ik aan het afstellen. verder nog iedeen?
ga maar gewoon afstellen...
|
|
|
|