Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX heel raar...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1172 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29367 - MTX heel raar...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

M.O. 21-5-2005 20:08 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird

[...]


nee hoor. hij heeft een dikke 500km geleden een volledige blokrevisie gehad.


kan et nog steeds een lekke krukas keering zijn
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Johnny B 21-5-2005 21:04 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird

[...]


nee hoor. hij heeft een dikke 500km geleden een volledige blokrevisie gehad.

dat wil niets zegegn misschien heb je een beetje zitten beunen en zit de kering er iets scheef in
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
ironbird 21-5-2005 21:22 Print reply

Posts: 1096
nee hoor. dat van die kering sluit ik uit.


zou het dan toch kunne dat er teveel olie in mijn mengsel zit?


maar ik vind het sterk :s
 
christianos 21-5-2005 21:44 Print reply

Posts: 20445
neej kan niej, naja niet met jou mengverhouding

denk tog egt je keering
 
ironbird 21-5-2005 22:07 Print reply

Posts: 1096
tering keerring.

ik zal er morgen eens naar kijken.

maar toch lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk
 
ironbird 22-5-2005 17:15 Print reply

Posts: 1096
oke... mijn keerring is dus nog pico bello.

maar wat zie ik verder

Er zit gewoonweg een of ander vaag gat in mijn carter, vlak naast die bourage.

hoe the hell kan dat gat daar komen???

hier fotos:
Kijk linksonder de krukas (je kan er haast nie naastkijken :s)


 
Aard 22-5-2005 17:19 Print reply

Posts: 710
Zwak punt geweest misschien geen idee hoe het eruit is gegaan.

Haal kneedbaar staal/alu oid en maak het dicht.
 
Alvilon 22-5-2005 17:31 Print reply

Posts: 1013
Wat de neuk

Hoe krijg je dat nouw weer voor elkaar ?
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
ironbird 22-5-2005 17:41 Print reply

Posts: 1096
ik zou echt niet weten hoe dit kan... :s

tis echt vaag.


en als ik met kneedbaar metaal ga werken, moet ik dan niet het blok opendoen om binnenin dat kneedmetaal tegen te houden?



of gaat dat zo ook lukken?

of is er een andere/betere mannier?
 
ironbird 22-5-2005 20:12 Print reply

Posts: 1096
kan er iemand antwoorden?

ik zou hem namelijk zo snel mogelijk terug op de baan willen hebben :s
 
mulder 22-5-2005 20:13 Print reply

Posts: 13701
het kan wel vanaf een kant, zo heb ik ook een keer een scootertank gemaakt.
 
Alvilon 22-5-2005 20:27 Print reply

Posts: 1013
Ik zou voor de betrouwbaarheid gewoon een ander stuk carter halen.

Je ben je brom dan wel ff kwijt aan omsleutelen
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
mulder 22-5-2005 20:28 Print reply

Posts: 13701
denk dat vloeibaar staal wel gaat werken
 
bereheer 22-5-2005 21:15 Print reply

Posts: 1901
dr komt niet veel kracht op te staan dus dat is goed genoeg
 
bloaze manne, meej diene woage!
ironbird 22-5-2005 21:27 Print reply

Posts: 1096
oke, en is dar veel verschil in?

is dat zo een 2 componenten ding? of wat is dat?

en aan welke prijs moet ik me verwachten voor zoon tuubje/potje/busje?


 

Dit topic is 1988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved