Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - waar zit de begrensing in een nsr auspuff?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 978 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29354 - waar zit de begrensing in een nsr a...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1109 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ruud1 18-5-2005 23:03 Print topicpost

Posts: 806
nou de title van dit topic zagt het al. van de zoekfunctie werd ik niet veel wijzer vandaar.
ik heb mijn uitlaat eraf, maar ik zie niks van een ring zitten... zit deze dan bij die las bij de bocht ofzo?
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen...

 

christianos 18-5-2005 23:10 Print reply

Posts: 20445
als er geen ring meer inzit , is ie ol ongrenst, bij MT's zitten nog wel eens schotten inde uitlaat, weet niet of het bij een nsr ook zo is

welk merk uitlaat?

edit: ontgrensde NSR rijd maar iets van 65 ofzo, dus verw8 niet topprestaties

Dit bericht is ge-edit door christianos op 18-5-2005 23:10
 
ruud1 18-5-2005 23:15 Print reply

Posts: 806
ik hoef ook niet veel harder dan 60-65
maar ik zag niks zitten...
misschien weet iemand anders meer...
ik had nl ook iets gelezen dat ie verder in de auspuff zou zitten...
 
christianos 18-5-2005 23:24 Print reply

Posts: 20445
welk merk uitlaat?

luchtinlaat nog bgrenst?
membraan bgrenst?
hang i.i.g geen orginele uitlaat achter, maar iets sneller, dan is 65 zo te doen
 
ruud1 19-5-2005 13:46 Print reply

Posts: 806
het is nog de originele honda uitlaat (deze wil ik eigenlijk wel houden). Op mijn carb zit al een dikke luchtslang, maar mijn spruitstuk is nog gewoon ori (ben ook van plan om deze zo te houden). er komt wel een grotere sproeier in (ong 74...). hoe bedoel je membraam begrenst? er zit nu een 4 kleps membraam in (dit is dacht ik origineel).
 
MT70-nolimit 19-5-2005 14:51 Print reply

Posts: 4322
Tecno uitlaatje erachter en 16mm dan rijd je 65-70
 
gaat lang goed
khpoppema 19-5-2005 15:00 Print reply

Posts: 3199
hooguit
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
ruud1 20-5-2005 17:18 Print reply

Posts: 806
ok maar zoals ik al zei wil ik eigenlijk m'n ori uitlaat houden...
of iemand moet voor wienig iets hebben liggen wat nog mooi is, maar ik kijk wel even bij sales
 
stoeptegel 20-5-2005 17:57 Print reply

Posts: 3085
weet iemand waar de honda mb5 is op begrensts?
Ik heb gehoord dat hij zelf op de cilinder is begrenst.Hijs bij mij helemaal origineel.Ik wil hem 60 laten lopen.NU loopt hij rond de 50 maar ik moet er nog ff een ander tandwiel onder gooien.dAN GAAT HIJ WAT HARTDER.mAAR IS DE MB OP DE LUCHtfilter begrenst ofzo?Ik wil hem rond de 60 echte kilometers laten lopen.
ik hoor het wel.

Dit bericht is ge-edit door stoeptegel op 20-5-2005 17:57
 
80 cc ownatsj
Jozeff - Forum en Sales Moderator 20-5-2005 19:01 Print reply

Posts: 10835
volgens mij is nsr uitlaat gewoon sloom, niet begrenst.
zelfde geld voor mb uitlaat.
mb is ook begrenst in luchtfilter (dunnere slangen)
en de cilinder
mb 60 laten lopen met ori cilinder moet wel lukken met andere uitlaat (luhao) en dikkere luchtslangen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Frysk 20-5-2005 19:02 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1

ok maar zoals ik al zei wil ik eigenlijk m'n ori uitlaat houden...
of iemand moet voor wienig iets hebben liggen wat nog mooi is, maar ik kijk wel even bij sales
zoek standaard snel uitlaatje word voor ori aangezien
 
giggitybyte
Polleke 20-5-2005 19:26 Print reply
Posts: 419
nasr uitlaat zit bij de laatste las voor de demper nog een terechter en een schot in. als deze eruit zijn ist een vrij snel uitlaatje op zewel 50,70,80, en 93cc. nadeel je ori demper dempt niet, dus je hebt een teringherrie alsof je zonder demper rijd.

ori nsr demper is nl alleen voor de show heeft vrijwel geen dempende functie (is gewoon een dichte pijp geen geperforeerde pijp).
 
Crazy Honda Team
ruud1 20-5-2005 19:33 Print reply

Posts: 806
oow dan slijp ik mijn uitlaat daar eens door (hij wordt toch opnieuw gespoten). zou je die trechter en dat schot eruit kunnen trekken of moet het eruit geboord worden? en dat van die demper komt dan wel goed...
edit:
je weet het toch wel zeker heh...




Dit bericht is ge-edit door ruud1 op 20-5-2005 19:40
 
ruud1 21-5-2005 11:32 Print reply

Posts: 806
kan het kloppen dat er ook aan de kant van de demper in mijn uitlaat een vernauwing zit?? ik dacht namalijk dat die altijd aan de kant van de cilinder zaten... want op het punt bij de demper is de doorgang dunner, en hij loopt zeg maar schuin af naar iets dikker aan de buitenkant.
 
stoeptegel 21-5-2005 11:36 Print reply

Posts: 3085
Ik heb er nu een mooie uitlaat onderliggen.De originele dus dat mooi zat.Maar ik leg vandaag wel een 42 tands op achter.Voor ligt er bij mij al een 17 tands onder.Hopelijk gaat ie dan rond de 55 en dan met dikkere luchtslangen aat ie 6.Dat vind ik hard zat.
 
80 cc ownatsj
stoeptegel 21-5-2005 11:36 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel

Ik heb er nu een mooie uitlaat onderliggen.De originele dus dat mooi zat.Maar ik leg vandaag wel een 42 tands op achter.Voor ligt er bij mij al een 17 tands onder.Hopelijk gaat ie dan rond de 55 en dan met dikkere luchtslangen zodat ie 60 .Dat vind ik hard zat.

 
80 cc ownatsj

Dit topic is 1109 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved