Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke cilinder is het beste/snelste?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 889 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29341 - welke cilinder is het beste/snelste...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

buldogo2 18-5-2005 18:47 Print topicpost

Posts: 2101
Ik wil op me mtx project een heel snel en redelijk betrouwbaar blok gaan bouwen maar weet niet welke cilinder ik het beste kan gebruiken hiervoor?

Het is de bedoeling dat de cilinder vrij ver getuned word en er komt een op maat pijpje op met 34mm keihin D-schuif carbje ofzo. ontsteeking word warschijnlijk een hpi

ik zit te te twijfelen tussen:

-orgineel @ 55mm boring (4 spoelers en vlinder poort).
-100cc malossi 53mm(6 spoel poorten? dacht ik normaale uitlaat poort)
-100cc athena 55mm(6 spoel poorten en harde wand normale uitlaat poort).

het liefst uit ervaring spreken

_ik heb al gezocht in de topics maar kan geen fatsoenlijk antwoord vinden op me vraag_

Dit bericht is ge-edit door buldogo2 op 18-5-2005 18:50
 
Born to ride

De Schout 18-5-2005 18:50 Print reply
Posts: 5327
malossi is te duur voor wat het is, en geen vlinder.

ori cilinder @55mm met bewerkte alleen bewerkte uitlaatpoort en boostpoort kan heel erg leuk lopen.

maar als je em snel en nog enigzins betrouwbaar wilt hebben, zou ik zeker voor een cilinder met vlinder gaan.
 
tune tweak fiddle bang bummer
L2R-R2L 18-5-2005 19:00 Print reply

Posts: 1553
m2 koop orgi en tune (laat hem tunen) hem
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
buldogo2 18-5-2005 19:27 Print reply

Posts: 2101
en wat denken jullie dan van de athena?
 
Born to ride
PraatPaal 18-5-2005 20:14 Print reply

Posts: 7977
te laagtoerig
 
buldogo2 18-5-2005 20:52 Print reply

Posts: 2101
oke bedankt (meer reakties zijn mooi kan ik altijd nog beslissen)
 
Born to ride
-Niellesie- 18-5-2005 21:12 Print reply

Posts: 6454
neem ori athena vink maar gaar dinkie
 
allalallalallalalallalala
mcdronkz 18-5-2005 21:37 Print reply

Posts: 32777
ori, betrouwbaar, snel zat
 
Blukaap2 18-5-2005 21:44 Print reply

Posts: 9953
Std cilinder opboren naar 55mm, beetje bijdremelen, kopje aanpassen, 24 mikuni dr op, tecno pijpje, beetje kutten met ontstekingstijdstip en je hebt een behoorlijk vlot dingetje.
 
Stoere brommers
buldogo2 19-5-2005 19:31 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Std cilinder opboren naar 55mm, beetje bijdremelen, kopje aanpassen, 24 mikuni dr op, tecno pijpje, beetje kutten met ontstekingstijdstip en je hebt een behoorlijk vlot dingetje.


Vlot is niet snel genoeg

maar dan denk ik idd voor orgineel ga met de setup die ik bovenaan gemeld had.
 
Born to ride
Bullet 19-5-2005 19:49 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2

[...]


Vlot is niet snel genoeg

maar dan denk ik idd voor orgineel ga met de setup die ik bovenaan gemeld had.


jij hebt dus totaal geen id wat harrie bedoelt met "vlot" he?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Gilera Gsm 19-5-2005 19:50 Print reply

Posts: 2376
Oud type malossi.
 
buldogo2 19-5-2005 19:52 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


jij hebt dus totaal geen id wat harrie bedoelt met "vlot" he?


Jawel hor ik weet dat da al heel erg rap is maar wil er gewoon wat meer uit halen vandaar opmaat ed

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Oud type malossi.


waarom oud type wat ist verschil?


Dit bericht is ge-edit door buldogo2 op 19-5-2005 19:54
 
Born to ride

Dit topic is 751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved