Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch is niet af te stellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 324 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29332 - Puch is niet af te stellen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 537 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

quincy 18-5-2005 17:04 Print topicpost

Posts: 121
Hoi,

Ik heb een puch maxi en ik krijg de ontsteking niet goed afgesteld.

Ik heb dus zo'n streepje op mijn vliegwiel maar ik krijg de grondplaat niet verder. De puntje gaan dus altijd te laat open.

Ik heb een 50cc eurokit met hogedruk.

Het maakt dus weinig uit hoe ik de plaat draai hij loopt gewoon bagger.

Boven de 30 KM/U gaat hij stotteren. In welke situatie dan ook.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
 
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg

De Schout 18-5-2005 18:45 Print reply
Posts: 5327
carburatuur is goed afstellen??
 
tune tweak fiddle bang bummer
yamahacross 18-5-2005 18:48 Print reply
Posts: 80
Contactpunten afstellen
 
www.jackass-gilze.tk
Johnny B 18-5-2005 19:21 Print reply

Posts: 8381
alles is af te stellen begin ma met de contact punten zuiger 2mm onder het bovenste dode Punt dan moeten de contact punten op zun verst losstaan met voele maatjes 0.4
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
quincy 18-5-2005 19:55 Print reply

Posts: 121
De puch is weird.

Als ik het achterwiel optil en volgas geef dan draait dat ding met gemak 15000 toertjes per minuut.

Ga ik er op rijden dan kapt ie er mee.

Wat is dat nou weer? De ontsteking moet toch goed zijn bij achterwiel omhoog. Luchtfilter maakt ook niet uit.
 
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg
Johnny B 18-5-2005 20:04 Print reply

Posts: 8381
te zwaren tandwiel verhouding
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
quincy 18-5-2005 20:07 Print reply

Posts: 121
Ok hier is een update:

Er springen VONKJES over tussen mijn CONTACTPUNTJES(???)

van zundapp site:
Quote:
Als de motor loopt mogen er tussen de contactpuntjes nauwlijks vonkjes zichtbaar zijn is dit wel het geval dan heeft de condensator het begeven of hij is aan het eind van zijn Latijn.

Ik heb er dus vandaag een nieuwe condensatorin gedaan.

Wat kan ik doen om de vonkjes TUSSEN mijn contactpuntjes naar mijn BOUGIE te laten gaan???

Dit bericht is ge-edit door quincy op 18-5-2005 20:08
 
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg
Die-4-Nothin 18-5-2005 20:11 Print reply

Posts: 548
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: quincy

De puch is weird.

Als ik het achterwiel optil en volgas geef dan draait dat ding met gemak 15000 toertjes per minuut.

Ga ik er op rijden dan kapt ie er mee.

Wat is dat nou weer? De ontsteking moet toch goed zijn bij achterwiel omhoog. Luchtfilter maakt ook niet uit.


Dat had ik eerst ook, dat had niks met de ontsteking te maken, maar met de zuigerveren.
 
GSM-Sloper.. Derbi-Verkoper
Shaggy_Marv 18-5-2005 20:18 Print reply

Posts: 1891
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: quincy

De puch is weird.

Als ik het achterwiel optil en volgas geef dan draait dat ding met gemak 15000 toertjes per minuut.

Ga ik er op rijden dan kapt ie er mee.




contactpunten vervangen..
had ik ook...
vonkt nu weer perfect en trekt ook weer oke
 
Oldtimers Live Longer

Dit topic is 537 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved