Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda cbr 125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29318 - honda cbr 125
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kreidler rs 18-5-2005 15:10 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

welles

gaan we weer
 
bier drinken en kut roepen
MotoCrossIpkiss[stan] 18-5-2005 15:10 Print reply

Posts: 7744
welles voor altijd

ontopic oid gaan?

Dit bericht is ge-edit door MotoCrossIpkiss[stan] op 18-5-2005 15:12
 
hoi
Mt-5[Maarten] 18-5-2005 15:14 Print reply

Posts: 2941
dat worden een aantal pp's... ik delete mn reply's, heb al genoeg pp's
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
ErDBeer 18-5-2005 15:32 Print reply

Posts: 229
CBR 250, das pas dope

check dit filmpje en zet je geluid ff hard aan

http://www.mikezwets...cbr250rropenpijp.mpg






Dit bericht is ge-edit door ErDBeer op 18-5-2005 15:34
 
bart de scootergek 18-5-2005 15:46 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ErDBeer

CBR 250, das pas dope

check dit filmpje en zet je geluid ff hard aan

http://www.mikezwets...cbr250rropenpijp.mpg






Dit bericht is ge-edit door ErDBeer op 18-5-2005 15:34


wtf hoor dat ding toeren draaien, best grappig geluidje, maar hoeveel vermogen heeft zon ding? en koppel?

mja als je al veel in de stad rijdt zou ik ipv een cbr125 een ns-1 nemen. ik neem er van de zomer ook eentje, een leuk 2-takt motortje om mee te bleren en te scheuren.
 
Honda RC-33
Markos 18-5-2005 15:49 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


Dat hoeft ook niet om te weten dat het een 4 takt is.

Er is naar mijn weten nooit een CBR125 gemaakt die 2 takt is.

Het boeit niet dat je het niet weet, maar dan moet je niet zo wijs gaan doen en onzin lopen verspreiden waar geen reet van klopt.

Dus ik stel voor dat je per direct je excuses aanbiedt.
alle cbr's zijn 4t
net als dat alle nsr's 2t zijn
en cr 2t. etc


maar hoeveel kw heeft een ns1 eigenlijk?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
bart de scootergek 18-5-2005 15:50 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
alle cbr's zijn 4t
net als dat alle nsr's 2t zijn
en cr 2t. etc


maar hoeveel kw heeft een ns1 eigenlijk?


ja dat zou ik ook wel eens willen weten, iig genoeg om makkelijk over de 100 te gaan.

maar hij blijft bij mij toch niet standaard .
 
Honda RC-33
renoeius 18-5-2005 15:57 Print reply

Posts: 6409
is een appie rs125 ook 4t?
die dingen zijn ook wijs. een stuk groter en breder dan die cbr125. dat achterbandje is tering smal.
 
Mt-5[Maarten] 18-5-2005 16:00 Print reply

Posts: 2941
rs is 2t.
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
renoeius 18-5-2005 16:01 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]

rs is 2t.


dan is zo'n ding een stukkie leuker dan een cbr. die is ook veelste klein.
 
Bullet 18-5-2005 16:05 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz

[...]


ik wist ook niet dat honda cbr 125 4takt was hoor.
die oudere modellen hadden wel een 2 takt
en ik heb niet heel het topic gelezen over dat hij een nieuwe cbr 125 wilde

Dit bericht is ge-edit door TZR50Rullezz op 18-5-2005 14:55


eerste post van TS is teveel moeite voor jou?

moet je volgende keer wel ff doen, dan maak je misschien niet meer zulke achterlijke opmerkingen.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Apriliars105 18-5-2005 16:05 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius

[...]


dan is zo'n ding een stukkie leuker dan een cbr. die is ook veelste klein.


RS is 2takt dus heeft weer andere voor- en nadelen
 
As finishing touch, God created the Dutch
mcdronkz 18-5-2005 16:33 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


ja dat zou ik ook wel eens willen weten, iig genoeg om makkelijk over de 100 te gaan.

maar hij blijft bij mij toch niet standaard .


http://www.kleinjung.de/techdata/ns1.htm
 
Ruben. 18-5-2005 17:10 Print reply

Posts: 6131
ja naar die site heb ik ook een hele lange tijd moeten googelen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


mja als je al veel in de stad rijdt zou ik ipv een cbr125 een ns-1 nemen. ik neem er van de zomer ook eentje, een leuk 2-takt motortje om mee te bleren en te scheuren.


hou eens op met iedereen zo geil te maken, straks heeft iedereen zon ding

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]


maar hoeveel kw heeft een ns1 eigenlijk?


ff kijken

ngine Liquid-cooled 2-stroke single
Bore x Stroke 48 x 41.4mm
Displacement 74.9cm3
Compression Ratio 7.2 : 1
Carburettor 18mm piston-valve type
Max. Power Output 9kW/9,750min-1 (DIN)
Max. Torque 2.5Nm/3,000min-1 (DIN)
Ignition Capacitor discharge (CDI)
Starter Primary kick
Transmission 6-speed
Final Drive Roller chain
Dimensions (L x W x H) 1,905 x 665 x 1,085mm
Wheelbase 1,290mm
Seat Height 775mm
Ground Clearance 140mm
Fuel Capacity 12 litres
Wheels Front 17 x MT2.15 cast aluminium
Rear 17 x MT2.75 cast aluminium
Tyres Front 90/80-17 46P (Tubeless)
Rear 100/80-17 52P (Tubeless)
Suspension Front 31mm telescopic fork, 130mm axle travel
Rear Pro-Link, 127mm axle travel
Brakes Front 256 x 4mm hydraulic disc with dual-piston calliper
Rear 220 x 4mm hydraulic disc with single-piston calliper
Dry Weight 98kg

 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
bart de scootergek 18-5-2005 17:17 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


http://www.kleinjung.de/techdata/ns1.htm


dankje, die site had ik al eens gezien en ook lang naar gezocht


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

ja naar die site heb ik ook een hele lange tijd moeten googelen

[...]


hou eens op met iedereen zo geil te maken, straks heeft iedereen zon ding

[...]


ff kijken

ngine Liquid-cooled 2-stroke single
Bore x Stroke 48 x 41.4mm
Displacement 74.9cm3
Compression Ratio 7.2 : 1
Carburettor 18mm piston-valve type
Max. Power Output 9kW/9,750min-1 (DIN)
Max. Torque 2.5Nm/3,000min-1 (DIN)
Ignition Capacitor discharge (CDI)
Starter Primary kick
Transmission 6-speed
Final Drive Roller chain
Dimensions (L x W x H) 1,905 x 665 x 1,085mm
Wheelbase 1,290mm
Seat Height 775mm
Ground Clearance 140mm
Fuel Capacity 12 litres
Wheels Front 17 x MT2.15 cast aluminium
Rear 17 x MT2.75 cast aluminium
Tyres Front 90/80-17 46P (Tubeless)
Rear 100/80-17 52P (Tubeless)
Suspension Front 31mm telescopic fork, 130mm axle travel
Rear Pro-Link, 127mm axle travel
Brakes Front 256 x 4mm hydraulic disc with dual-piston calliper
Rear 220 x 4mm hydraulic disc with single-piston calliper
Dry Weight 98kg



hmmm ik maak geil wat ik wil, alsof er zoveel meer mensen zijn die met een ns-1 naar de rdw gaan, hem laten keuren en hem met motor kenteken rijden.
 
Honda RC-33

Dit topic is 18371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved