mijn 70cc malossi is vast gelopen en nu wil ik dus een mbx blok gaan kopen.
nu wil ik dus ook een andere cillinder gaan kopen.
maar nu lees ik hier overal dat de malossi graag warm/vastloopt.
en ik heb ergens gehoort dat de athena vaak op de uitlaat poort vastloopt.
nu wil ook een vrij hoogtoerige cillinder.
dus ik wil kiezen tussen:
-malossi
-athena
-gilardoni
en weet iemand hoe de gilardoni rijd.
en kan ik mijn tecno uitlaat nog gebruiken of moet ik maar gewoon een malossi halen.
mijn hele setup word:
mbx blok
cillinder?
6kleps malossi membraam *
malossi spruitstuk *
binnenrotor
24mm keihin vlakschuif *
twin air filter *
tecno/malossi uitlaatm *
met steretje heb ik al
MBX80 blok neem ik aan ?
Standaard cilinder houden en (laten) tjoenen, dingen zijn behoorlijk slijtvast en vooral met honderden tegelijk te vinden (al dan niet vastgelopen, maar goed, kosten geen drol).
in de parts heb ik al lang gekeken maar word er nu nie egt wijzer van.
in de een staat dat de athena weer laagtoerig is en de ander zegt weer van niet.
en er staat niks over de gilaroni.
ik wil gewoon veel trekkracht.
ik neem aan dat die 3 cillinders zoiezo harder gaan als me 70cc malossi.
ik wil gewoon weten welke cillinder het beste loopt op de rest van mijn setup.