Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda MBX 50 cc kopen, kan ik hem verzekeren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1167 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29281 - Honda MBX 50 cc kopen, kan ik hem v...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3565 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 17-5-2005 19:17 Print reply

Posts: 32777
wat verschilt er tussen die remklauwen dan? mb8 is toch ook gewoon 1-zuigerig? of heeft die een nsr klauw?
 
Blorn 17-5-2005 19:58 Print reply

Posts: 13825
MB8 heeft grotere remzuiger...
 
kvdd 17-5-2005 20:23 Print reply

Posts: 42
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
mbx80 en mbx50 zijn toch gewoon precies hetzelfde op motorblok na


nee, ik heb et nagevraagd, maar mbx 80 cc en 50 cc hebben verschillende ophangpunten

dus die vlieger gaat nie op voor mij
 
mcdronkz 17-5-2005 20:25 Print reply

Posts: 32777
:S dat lijkt me sterk

onder een nsr kun je voor hoever ik weet ook zonder problemenn een mbx80 blok parkeren, dus waarom zou het onder een mbx50 niet kunnen
 
Markos 17-5-2005 20:55 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kvdd

[...]


nee, ik heb et nagevraagd, maar mbx 80 cc en 50 cc hebben verschillende ophangpunten

dus die vlieger gaat nie op voor mij
volgens mij zijn de ophangpunten wel gewoon hetzelfde hoor? En het model van een mbx50 en mbx80 ook. Misschien op een paar details en remklauwen enzo na maar hij zal grotendeels hetzelfde zijn. Dus als je dat model zo leuk vind zou ik als ik jou was die mbx50 kopen plus da nsr frame voor 22,50, en dan alles overzetten op je nsr frame en fertig
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
SpeedY_the_Devil 17-5-2005 20:58 Print reply

Posts: 2711
nsr frame is anders als een mbx frame

dat weet ik nu wel zeker na 2 mbxjes gehad te hebben en 2 vrienden met nsr

ophanging van je kappen iig sowieso.. tenzij je wil beunen of nsr kappen heb
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Ruben. 17-5-2005 21:00 Print reply

Posts: 6131
zijn niet heel erg verschillend, alleen kap ophanging en kontje
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
SpeedY_the_Devil 17-5-2005 21:03 Print reply

Posts: 2711
alsof er veel meer kappen opzitten..

en daarbij is dat nou precies alles wat je zie..
tenzij je zonder kappen wil rijden..
is dat mbx frame dan kapot ofzo want anders zie ik nie in waarom je perse een nsr frame wil.. is echt geen boeiend speciaal frame ofzo

(geen zin om heel t topic door te lezen heb t druk zat)
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
kvdd 17-5-2005 21:04 Print reply

Posts: 42
em hij is geimporteerd naar nederland, ik heb de papieren gezien. dan is hij tog legaal?
 
SpeedY_the_Devil 17-5-2005 21:08 Print reply

Posts: 2711
als hij geimporteert is wel..
maar betaal je daar dan geen importgeld voor?
en daarbij.. als hij 80cc is.. dan kan je hem NOOIT als brommer verzekeren
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Markos 17-5-2005 21:14 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kvdd

em hij is geimporteerd naar nederland, ik heb de papieren gezien. dan is hij tog legaal?
nee, wsl bedoeld hij gewoon dat de brommer naar nederland is gekomen. Wil je hem legaal maken moet het <50cc zijn, niet harder dan blablabla etc. en hij moet dan opnieuw gekeurd zijn. Ik ken toevallig iemand die een mbx had en die had laten keuren maar ga er maar vanuit dat hij NIET legaal is. die kans is erg klein dat iemand stom genoeg is geweest om een mbx50 te laten keuren want het kost veel geld..

@speedy_blabla: waarom nsr frame? misschien omdat mbx frame niet legaal is in nederland
en een 80cc kun je btw wel verzekeren als brommer. Je bent alleen de lul wanneer je brokken maakt.. en dat is leuk wanneer je iemand invalide rijdt ofzo, kun je lekker je hele leve lang betalen

Dit bericht is ge-edit door Markos op 17-5-2005 21:15
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
SpeedY_the_Devil 17-5-2005 21:16 Print reply

Posts: 2711
ja das waar..
das dan ook het enigste voordeel om alles over te gooien..

maar als je perse die 80cc wil houden ben je alsnog de lul dus ja..
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
wipe-out 17-5-2005 21:47 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartos

door slijpen


Dat is nergens voor nodig . Een goed frame kun je gewoon verkopen, zeker als er papieren bij zitten.

En UF --> MF

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 17-5-2005 21:47
 
Blorn 17-5-2005 21:53 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil

alsof er veel meer kappen opzitten..

en daarbij is dat nou precies alles wat je zie..
tenzij je zonder kappen wil rijden..
is dat mbx frame dan kapot ofzo want anders zie ik nie in waarom je perse een nsr frame wil.. is echt geen boeiend speciaal frame ofzo

(geen zin om heel t topic door te lezen heb t druk zat)
Moeilijk he... Iets pas maken....
 
SpeedY_the_Devil 17-5-2005 21:56 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Moeilijk he... Iets pas maken....

nou ik hou er nie oz van om me ophangpunten op me frame eraf te halen en er andere op te zetten

of uberhaupt iets aan je frame te doen
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php

Dit topic is 3565 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved