Tijzzz |
16-5-2005 19:07 |
Posts: 4215 |
Uitlaatpoort is het begin.
|
|
|
|
wipe-out |
16-5-2005 19:12 |
Posts: 7672 |
9mm spruitstuk geloof ik, dunne luchtslangen, zoals bij MB/T _denk ik_.
|
|
|
|
De Schout |
16-5-2005 19:17 |
Posts: 5327 |
9mm spruitstuk idd, dunne buitenste luchtslang, prop in de uitlaat, halfverwege de bocht, cilinder is ??n grote begrenzing, en voortandwiel is std wel erg klein.
maar je zult wel goed moeten zoeken naar een nsr waar die begrenzingen nog niet uit gesnokt zijn..
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
ruud1 |
16-5-2005 19:22 |
Posts: 806 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
9mm spruitstuk idd, dunne buitenste luchtslang, prop in de uitlaat, halfverwege de bocht, cilinder is ??n grote begrenzing, en voortandwiel is std wel erg klein.
maar je zult wel goed moeten zoeken naar een nsr waar die begrenzingen nog niet uit gesnokt zijn..
Ik heb er een
maar dat even terzijde...
de begrensing van een nsr is vooral het spruitstuk de uitlaat en de sproeier
1 boor je spruitstuk op naar 13mm
2 zet er een andere sproeier in
3 zet er een snellere uitlaat op (of kijk of je een prop ziet zitten in je ori uitlaat
heb je dit gedaan dan ligt je top denk ik ong op de 70-75
|
|
|
|
ruud1 |
16-5-2005 19:24 |
Posts: 806 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
9mm spruitstuk idd, dunne buitenste luchtslang, prop in de uitlaat, halfverwege de bocht, cilinder is ??n grote begrenzing, en voortandwiel is std wel erg klein.
maar je zult wel goed moeten zoeken naar een nsr waar die begrenzingen nog niet uit gesnokt zijn..
huh...
een nsr cilinder staat er dacht ik om bekend dat ie standaard vrij snel is... je moet er alleen de goede "spullen" omheen zetten (carb enzo)
|
|
|
|
Supernova |
16-5-2005 19:29 |
Posts: 7654 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ruud1
[...]
huh...
een nsr cilinder staat er dacht ik om bekend dat ie standaard vrij snel is... je moet er alleen de goede "spullen" omheen zetten (carb enzo)
Nsr cilinder is toch vrij langzaam hoor
Wel sneller als een mb/mt cillie
Maar meer als 75 krijg je er moeilijk uit
|
|
WP Car Customs |
|
De Schout |
16-5-2005 19:29 |
Posts: 5327 |
std nederlandse/duitse nsr cilinder is alleen snel als je er hard meej kunt gooien ofzo. maar lopen doet ie echt niet. belgische nsr cilinder loopt wel als de brandweer ja.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Tijzzz |
16-5-2005 19:30 |
Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
std nederlandse/duitse nsr cilinder is alleen snel als je er hard meej kunt gooien ofzo. maar lopen doet ie echt niet. belgische nsr cilinder loopt wel als de brandweer ja.
Niet als de ziekenwagen?
|
|
|
|
puch_master |
16-5-2005 19:32 |
Posts: 3429 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Supernova
[...]
Nsr cilinder is toch vrij langzaam hoor
Wel sneller als een mb/mt cillie
Maar meer als 75 krijg je er moeilijk uit
mijne loopt toch wel 80 @ teller
met 18mm en tecno uitlaatje
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
ruud1 |
16-5-2005 19:33 |
|
sjappie |
16-5-2005 19:34 |
Posts: 336 |
80
ik krijg maar 65 op de teller..
setup:
16 mm ori 50 malossi uitlaat
|
|
TZRRRR |
|
ruud1 |
16-5-2005 19:35 |
Posts: 806 |
|
|
|
|
mulder |
16-5-2005 19:36 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ruud1
[...]
haha jah maar die tellers willen nog wel eens afwijken zet er eens een fietscomputer op ofzo die zijn wel vrij exact dacht ik...
niet echt op brommers
Dit bericht is ge-edit door mulder op 16-5-2005 19:38
|
|
|
|
ruud1 |
16-5-2005 19:37 |
Posts: 806 |
zoek btw eens op nsr tuning (op deze site dan) daar kan je best veel info vinden over het opvoeren van je nsr...
Dit bericht is ge-edit door ruud1 op 16-5-2005 19:38
|
|
|
|
sjappie |
16-5-2005 19:40 |
Posts: 336 |
waar intypen... ??
|
|
TZRRRR |
|