Quote: Oorspronkelijk gepost door: redclassic
ey ik lees af en toe dat er ook schakels bestaan met handschakel, hoe werkt dit? en wat is er anders aan enz..? ik ken namelijk alleen maar met de voet schakelen (1,omlaag, rest omhoog, koppeling inknijpen enz..) maar hoe werkt dat met de handschakel? kon geen andere topic hierover vinden
check mijn brommer
heb er 3 met handschakel dus kan het wel effe uitleggge
gewoon koppelen en de versnelling zoek tijden het draaie heb je versnelling gevonden dan koppeling los en dan stata ie in zijn 1 2 of 3 je hebt nie meer als 3 hand
ik heb is geprobeert een 4 hand te make alene de preciezie afstelling in de bak was geen sucses(of hoe je da nag schrijve)
edit: bij zundapp heb je ook handvoetgeschakelt
dit is een hand geschakelt blok aleen door middel van een andere onstekkings kap en een kabeltje kun je uhm voetgeschakelt maken
aleen het kabeltje vriest in de winter vast en levert zeer veel slijtage op de onstekkingkap
daarom is dit soort van schakelen maar op 2 types zundapp gebruikt
de 517 ks en cs
Dit bericht is ge-edit door zundappchefke op 16-5-2005 14:44
|